V redakci myjeme Nasucho

Stará pravda zní – kdo maže, ten jede. My to máme opačně. Nejdřív jedeme a přitom motorky mažeme mrtvým hmyzem a dalším bordelem ze silnice. Všeho je potřeba se zbavit jak před focením, tak před vracením strojů. To je ta fáze, kdy už jedeme Nasucho. Motorky díky prostředkům české firmy umyjeme jednoduše, bez vody, kdykoli a kdekoli.

Nasucho jsou čisticí prostředky, k jejichž použití nepotřebujete vodu. Stačí si vybrat jeden ze tří prostředků, vzít do ruky hadr a kouzla můžou začít. Veškerou práci na špinavém stroji odvedou speciální polymery, které dokáží zachytit a uzamknout drobné části nečistot do kapsle. To je to nejdůležitější, abyste mohli motorku čistit bez vody a nepoškrábali si přitom lak. Takto pohlcené nečistoty do sebe potom „nasaje“ utěrka z mikrovlákna a povrch zůstává čistý. K tomu výrobce doporučuje použití ještě druhé utěrky, kterou povrch následně dokonale rozleštíte.

K dispozici máte na výběr tři různé řady. Základní je Basic, ta jednoduše jenom myjete, a to je vše. Proto se také primárně motorkářům ani nenabízí. Zelená tekutina nese název Profesional a přináší nám i něco navíc. Díky svému složení totiž povrch zároveň leští. Pro největší leštily je tu pak ještě fialová lahvička s hi-tec názvem Ultra Nano. Ta obsahuje navíc karnaubský vosk, který je považován za jeden z nejlepších přírodních ochranných vosků. Díky tomu dokáže povrch do budoucna ochránit proti škrábancům a oděrkám. Další výhodou prostředků je jejich absolutní ekologická šetrnost. Nenajdete v nich žádnou chemii ani jiné ropné produkty. A i když třeba nepatříte mezi zelené ekology, tak to určitě ocení vaše nerozežrané ruce.

My přípravky Nasucho používáme téměř denně a můžeme je doporučit. Je jasné, že s nimi nevyčistíte enduro po celodenním řádění v terénu. Výrobce ani nedoporučuje čištění silně znečištěných povrchů zaschlým blátem. S běžnou špínou nabranou během ježdění, ke kterému patří i občasná dešťová přeháňka, si ale přípravek bez problémů poradí. K dispozici je nově i cestovní 250 ml balení, takže lahvičky vozíme všude sebou, před focením nastříkáme, otřeme a můžeme cvakat. Prostředky nakonec našly využití i v mojí soukromé garáži. Ta je totiž v klasickém pražském garážovém komplexu bez tekoucí vody, kde není možné motorku pořádně umýt. V nejhorším případě ji vezmu na veřejné wapce od nejhoršího bordelu a Nasuchem jenom dočistím.

Honza Zajíček (Odebírat články autora) - Výška redaktora: 183 cm
Jiří Jevický - (Odebírat články autora)

Související firma
  • Nasucho

Výrobce a distributor produktů na čištění - leštění - ochrany - bez vody. Naše produkty jsou jedinečné, biologicky odbouratelné, ekologické a vyvinuté k čištění a ochraně motocyklů.Zaměřujeme se na nejen ekologicky smýšlející zákazníky a podnikatele . Denní praxí jsme zdokonalili celý výrobní proc...