sumoto_leden

Impulse Jackets, bundy se světelnou signalizací

Mnoho z nás, motorkářů, se už někdy setkalo se situací, kdy za ním jedoucí auto přehlédlo brzdové světlo nebo zapnutý blinkr. V horším případě to končí ošklivou srážkou, kterou zákonitě nejvíc odnese jezdec na motorce. Problém s viditelností ale má teď velice elegantní řešení!

Impulse Jackets, to je americká firma z Orlanda, kterou nedávno založil Chris Esposito. Chris se svojí firmou po více než ročním vývoji přišel na způsob, jak bezdrátově přenášet signál ze světel motocyklu do LED signálních světel připevněných na záda bundy.

Jeho systém funguje s normálními žárovičkami, ale i s praktičtějšími LED. Měl by tedy být zcela univerzální a Impulse Jackets si tak může dopřát každý motorkář. Samotná bunda rozhodně neudělá nikde ostudu, jde totiž o ruční práci z pravé kůže od firmy SYEU.
V samotné bundě je zašitá baterie, která by měla vystačit na 6 dní normálního používání, což je docela přijatelná hodnota. Pro dobití baterie nemusíte nic vyndávat, stačí bundu rovnou zapojit do zásuvky.
Nápad na toto elegantní řešení zvýšení viditelnosti dostal Chris po srážce s autem právě kvůli přehlédnutí jeho signalizace za špatné viditelnosti. A jak sám říká: „V mnoha případech jsou zabudovaná světla na naší bundě větší, než ta na motorce, a opravdu znásobují jezdcovu viditelnost jako žádná bunda předtím!“

Bunda se nám docela líbí, jak po funkční stránce, tak po stránce designu a provedení, ale chtělo by ji řádně otestovat. Pokud máte sami zájem, můžete si na stránkách výrobce vytvořit předobjednávku za 680 dolarů (skoro 13 tisíc korun).

Video

Není zapnut JavaScript. Tento text má být nahrazen přehrávačem.

Roman Daněk - (Odebírat články autora)