Čistý skútr nebo motorka? Zkuste Nasucho

Způsobů, jak udržet motorku v bezvadné čistotě je spousta. Samoobslužná myčka u benzínky, zahradní hadice, domácí hobby wapka, vesnický rybník, kýbl s houbou...a určitě by se našlo mnoho dalších. Všechny ale mají jedno společné - potřebujete nějaký zdroj čisté vody, a pak se také nějak zbavit té špinavé. Všechny tyhle starosti odpadají při použití přípravků značky Nasucho.

Mycí prostředky značky Nasucho jsou vůči životnímu prostředí šetrné. Jednak při jejich použití nespotřebujete ani kapku vody, která je poslední dobou čím dál dražší, a za druhé po mytí nezůstane žádný odpad. Výsledný efekt je přitom srovnatelný s klasickým mokrým mytím.

Přípravky Nasucho fungují na bázi speciálních polymerů - tedy žádné složky z ropy, petrochemické vůně, uhlovodíky na ropné bázi, těžké kovy, rozpouštědla ani aerosoly. Uvolňují špínu z povrchu a izolují ji do kapslí, které pak stačí jen setřít speciální čistící utěrkou. Očištěný povrch pak získá kromě lesku i antistatické vlastnosti, které odvádějí vodu a odpuzují další nečistoty. Umytí přípravkem Nasucho tak funguje i jako prevence, a motorka zůstane delší dobu čistá než po běžném umytí vodou. Přípravek Nasucho lze použít na plastové, lakované, gumové, chromované i kovové povrchy včetně lehkých slitin, používaných na výrobu ráfků. Přípravek Nasucho určený pro mytí motocyklů se prodává ve dvou barvách: zelený Profesional myje a leští, fialový Nano Technologie navíc obsahuje Karnaubský vosk, který funguje jako preventivní ochrana před škrábanci a oděrkami.

My jsme se s přípravky Nasucho zblízka seznámili při redakční práci. Při přesunech na focení nás občas potká přeháňka - a letošní apríl jich přinesl nepočítaně - a když pak přijedeme na lokaci, motorka je zralá na myčku. Jenže ta jak na potvoru není zrovna po ruce, a času většinou taky nebývá nazbyt. Technologie suchého mytí tedy přišla vhod, i když jsme jí zpočátku moc nevěřili. Ze zabahněné krosky by půllitrový rozprašovač asi voňavku neudělal, ale na motorku zacákanou po dešti bohatě stačí, a ještě v něm něco zbyde napříště.

Postup je jednoduchý - postříkat znečištěná místa, nechat chvíli působit a pak setřít utěrkou z mikrovlákna. Horké plochy, jako jsou výfuky nebo motor, je samozžejmě nutné nechat vychladnout, jinak budete čistit skutečně nasucho.  Naše největší obavy - že částečky špíny při stírání poškrábou lak nebo chrom - se ukázaly jako zbytečné.

Přípravky Nasucho pro motocykly tedy můžeme doporučit všem, kdo z nějakého důvodu nemohou nebo nechtějí při každém mytí používat vodu. Hodit se mohou třeba po příjezdu na sraz, když vás cestou potkal déšť, a vy nechcete svou špinavou motorku nechat stát všem na očích. A podobných situací se jistě najde víc.

Petr Poduška (Odebírat články autora) - Výška testovacího jezdce: 186 cm
Press - (Odebírat články autora)

Související firma
  • Nasucho

Výrobce a distributor produktů na čištění - leštění - ochrany - bez vody. Naše produkty jsou jedinečné, biologicky odbouratelné, ekologické a vyvinuté k čištění a ochraně motocyklů.Zaměřujeme se na nejen ekologicky smýšlející zákazníky a podnikatele . Denní praxí jsme zdokonalili celý výrobní proc...