Tenerife 2022 s Garage Ducati Inside

Tento cestopis je tip, jak si zpříjemnit zimní dny bez ježdění na motocyklu u nás, a zároveň poznat krásný ostrov s dobrými lidmi. Dále však doporučení dobré moto půjčovny Ducati na ostrově Tenerife.

Proč tento cestopis ?

Toto je malý tip pro motorkáře, jak si zpříjemnit zimu v Čechách a vyrazit pojezdit po krásném ostrově, kde je možné poznat nové a ochotné lidi, kteří žijou motorkami.

V zimě nás se švagrem napadlo, že bychom mohli vyrazit někam, kde je v zimě teplo a tudíž se dá jezdit na motorkách. Možností bylo samozřejmě víc, ale tato byla cenově nejpřijatelnější (,,i tak to byl ranec"). Zvažovali jsme Gran Canarii, kde je půjčovna motocyklů, kterou spravuje čech Ondra. Tuto možnost jsme zavrhli, protože lety na Gran Canarii byly buď na týden, nebo pouze na tři dny. Takže jsme zvolili Tenerife, kam se přímými lety létalo na 4dny. Našli jsme si půjčovnu Ducati, vybrali motorky, zaplatili půjčovné, sehnali hotel u půjčovny, koupili letenky a v únoru vyrazili na Tenerife.

I když byla doba kovidová, tak to na letišti fungovalo bez problémů. Akorát jsme museli mít vyplněné certifikáty, kde muselo být, kam přesně jedeme a jestli máme test, nebo jsme očkovaní.

Po 4,5h letu jsme přistáli na Tenerifé, kde nás zkontolovali a propustili z letiště. Vzali jsme si taxi, které stálo něco okolo 20 eur na vzálenost cca 30km, takže ůplná pohoda. Taxikář nám cestou vysvětlil, kde a jakým způsobem měří policie rychlost a jakým místům se vyhnout. Pán byl velice ochotný a sympatický místní motokrosař. Po slabé půlhodince nás vysadil u hotelu (Best Jacaranda) a my se šli ubytovat. Hotel blízko půjčovny (500m), čistý, dobře vybavený s venkovním vyhřívaným bazénem a za rozumné peníze (6000kč se snídaní na os / 4noci). Takže hurá na pivko, nějaké to jídlo a seznámit se s okolím. Když cestuji, tak preferuji pouze snídani na hotelu, protože člověk není vázán hotelovou stravou a zároveň něco jiného v okolí pozná.

Ráno jsme po snídani vyrazili pro motorky do půjčovny Ducati Inside. Motorky jsme měli zarezervované, zaplacené 14dní dopředu na 9h ranní. Takže lehké obavy, jestli všechno klapne, ale už jsme byli tam, tak co bysme nadělali. Home - The Garage (ducatiinside.es)

Obavy byly zbytečné. Při vstupu do půjčovny nás uvítali dva příjemní chlapíci ( Antonello a Marko). Oba byli velice laskaví a přátelští. Antonello nám pověděl ve zkratce něco o historii podniku a ukázal nám nějaké fotky známých jezdců a rodiny Ducati. Motorky byly připravené, takže krátká instruktáž a mohli jsme vyrazit.

Jelikož jsem byl na Tenerife před 13lety na dovolené, tak jsem věděl, kam se vydat a co nevynechat při návštěvě tohoto ostrova. Švagr byl však jiného názoru. Přijeli jsme sem jezdit, takže žádné velké kochání se památkami, ale šup, jde se jezdit...