Indie všemi smysly 5.díl

Motocyklová sólo výprava do země prastarých kultur a tradic. Do země úžasných lidí a dobrého jídla. Do země plné nádherné přírody v kontrastu s ekologickou lhostejností. Do země, kterou budete buď milovat, nebo nenávidět.

Není zapnut JavaScript. Tento text má být nahrazen přehrávačem.

Je to tady. Každá cesta jednou končí, a tak tu máme poslední díl mého putování po Indii a Nepálu.
Od indicko-nepálské hranice se vydávám nádhernou horskou krajinou přímo do Kathmandu, hlavního města země. Několik dnů zůstávám a prozkoumávám zákoutí a život ve městě, který se dosti odlišuje od toho, na co jsem byl zvyklý v Indii.

Z metropole vyrážím delší, za to obtížnější cestou do Pokhary, dalšího významného města Nepálu. Z něho podnikám jednodenní výlety po okolí.

Jedním z těchto výletů byl i výjezd do kopců odkud by měla být vidět Anapurna. Bohužel počasí nepřeje a vidět je nejdále na protější kopec. Trochu zklamán se vracím do města a po troše servisu směřuji řidítka Bulleta na jih a zpět do Indie.

Můj odlet se blíží, ale než nadobro opustím indický subkontinent, chci vidět nejkrásnější pomník lásky ve městě Agra – Tádž Mahál.

Dva měsíce plné zážitků a dobrodružství se mi nesmazatelně vryla do paměti a jsem rád, že jste byli u toho.

Podívejte se na všechny díly ze série:

4. díl

3. díl

2. díl

1. díl

Není zapnut JavaScript. Tento text má být nahrazen přehrávačem.

Michal Prskavec - (Odebírat články autora)

Autoři článku obdrželi prémie 12 Kč od 4 uživatelů.
Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.