Vyhlášení soutěže Interphone Tour 2012

Nastala závěrečná část letošního ročníku Interphone Cellular line Tour 2012 a stím spojené vyhlášení výsledků, resp. výherců.

Rádi bychom opět poděkovali všem zůčastněným soutěžícím, kteří rok od roku spestřují tvář soutěže nejen svými obličeji, ale i širokou paletou motocyklů různých značek i kategorií. Z technických důvodů nemůžeme zveřejnit fotky všech soutěžících, což je opravdu škoda a tak zveřejňujeme alepsoň ty, kteří měli to štěstí a byli vylosováni. Výhercům gratulujeme a ostatním přejeme mnoho štěstí v dalším ročníku. Nezapomeňte sledovat naše stánky www.moto-intercom.cz

Interphone F5 vyhrávají:

Motioncam mini vyhrávají:

Jiří Bálek, Martin „Barvajs“ Barvínek

Smsmartphone vyhrávají:

Lukáš Krejčí, Josef Kotásek, Jiří Richtr, DiS, Petr Navrátil, Miroslav Nejedlý, Petr Kolda, Roman Štieber, Michal Nový

TZ - (Odebírat články autora)

Související firma
  • Recall

Společnost RECALL s.r.o. byla založena v r. 2001. Posláním společnosti je od počátku distribuce příslušenství pro mobilní telefony, které se postupně rozšiřuje o příslušenství pro motorkáře, resp. o produkty značky INTERPHONE CELLULAR LINE. V nabídce INTERPHONE jsou zejména kvalitní bleutooth handsf...