Vandráci opět navštíví brněnské Bonmoto

Kdo by to byl řekl, že se v roce 2013, při natáčení dokumentu Moto cestou necestou – Kavkaz 2013, zaseje semínko, které po poslední výpravě Moto cestou necestou Jižní Amerika 2015, po nezávislém a spontánním odchodu tří pánů – Liška, Révai, Bernard – vyroste ve společný projekt bavící příznivce moto-turismu v Česku napříč generacemi. A to nejen na televizních obrazovkách, ale i během společných besed. Jednu z nich můžete ve středu 10. 10. navštívit v brněnském Bonmotu.

Spojila je vize vlastního, originálního a především autentického záznamu expedice. Jak můžeme po dobu osmi týdnů každý pondělní večer sledovat, naplnili ji do plna a bez ostychu. Jenže vměstnat čtvrt roku společných zážitků do osmitýdenního televizního seriálu nejde. Těch emocí, veselých a mnohdy zábavných momentů (ona už jen představa Pavla Lišky - neznajícího jediné španělské slovo trávícího čtvrt roku v latinskoamerických zemích je jasnou známkou toho, že to prostě nemohla být nuda), ale i situací kritických, nepříjemných určitě bylo dost, stejně jako situací a hlášek, které z různých důvodů publikovány v televizi v hlavním vysílacím čase být nemohly. A právě proto by byla škoda, nevyužít jedinečné možnosti setkat se s těmito Vandráky naživo při besedě v brněnské moto-prodejně BONMOTO na ulici Heršpická, jejíž nedílnou součástí bude promítání videí, která se nevlezla nebo byla nezařazena skrz nevhodnost pro širší publikum a primetime.

Do brněnského Bonmota přijedou Vandráci letos už podruhé. Návštěvnost první akce byla úspěšná a zpětné ohlasy velmi příznivé. Ovšem ani ti, kteří navštívili první akci, která se konala v dubnu, nemusejí s návštěvou váhat. Poprvé nás kluci seznámili s praktickou a věcnou částí cesty, povykládali nám zážitky a vjemy relativně čerstvě po návratu. Teď s odstupem času pro nás mají další nálož informací a vzpomínek a hlavně sestříhaný materiál, který v televizi neuvidíme. A taky se jich můžete zeptat na cokoliv. Třeba na to, jestli Pavel opravdu dostal periodu, jak říká Honza Révai, nebo bylo jejich odloučení na cesty po Guatemale z jiných důvodů. Nebo jestli opravdu sedlal motorku pro děvčata, předtím než si pořídil Hondu 1000 Africa Twin, s kterou tuhle náročnou cestu podniknul. Honzy Révaie se můžete zeptat, jestli je opravdu BMW R 1150 GSA hračka pro dospělého chlapa, jak sám říká, anebo příští výpravu plánuje s jiným strojem. A Bernard Hynek zodpoví rád dotazy všech filmových a filmařských nadšenců ohledně dokumentace téhle tříměsíční cesty. A jestli měl chuť Pavla nebo Honzu zabít každý den, nebo jen výjimečně třeba vhozem do jícnu aktivní sopky, kolem které projížděl na svém KTM 990 Adventure. Prostě na cokoliv, co vás zajímá.

Beseda s promítáním se bude konat ve středu 10. října od 16:00 přibližně do 18:00 v prodejně Bonmoto, Heršpická 800/6.

Všem návštěvním doporučujeme dorazit v dostatečném předstihu. Prodejna nebude uzavřena a bude vám celé odpoledne k dispozici.

Parkování pro automobily není z kapacitních důvodů zajištěno v areálu, doporučujeme zaparkovat mimo něj. Pro motocykly bude parkování v areálu zajištěno.

TZ - (Odebírat články autora)