Staň se testovacím jezdcem - napiš si o sadu pneu Dunlop

Ve spolupráci s českým zastoupením značky Dunlop jsme připravili soutěž o tři sady pneumatik včetně přezutí. Tentokrát se výherci ale nebudou losovat. Výhru totiž můžete přímo ovlivnit - stačí napsat článek o tom, kam se na nich o prázdninách chcete vydat.

Vyhrát v soutěži je celkem jednoduché. Pokud se letos o prázdninách nebo v září chystáte s motorkou někam na delší cestu (v řádu alespoň několika tisíc km) a najdete v tabulkách níže vhodný rozměr pro svůj model, máte první část úkolu splněnou. Další podmínkou je plánovaný termín odjezdu po 10. červenci 2015, kdy bude soutěž ukončena a vyhlášeni vítězové. Z časových důvodů bohužel nelze pneumatiky předat dřív.

Jestli splňujete i tuhle podmínku, stačí už jen napsat článek, ve kterém nás přesvědčíte, že jste ti praví kadidáti na vítězství. Psát můžete něco málo o sobě, o svojí motorce ale hlavně o tom kam se chystáte, na jak dlouho a jaká jsou vaše očekávání. Článek doplňte fotkami, mapkou cesty, klidně i videem - fantazii se meze nekladou.

Hotový článek pak vložte do svého profilu na www.motorkari.cz (musíte mít registraci). Soutěže se tedy mohou zúčastnit pouze registrovaní uživatelé našeho webu. Vkládání článků je jednoduché, ale pro jistotu přikládáme krátký návod jak na to. Termín vložení je nejpozději do 9.7.2015 23:59.

Ze všech zaslaných článků vybereme tři nejlepší (2 zájemce o Dunlop TrailSmart a 1 zájemce o Dunlop SportSmart2). Vítěze určí porota složená z redaktorů webu Motorkáři.cz a zástupce firmy Dunlop. Hodnotit se bude podle toho, jak porotu zaujme naplánovaná cesta, a kvalita její prezentace - tedy styl vašeho článku. Přihlížet se bude také ke komentářům pod vaším článkem.

Vybraní vítězové pak obdrží sadu pneumatik (1 x přední + 1 x zadní) v požadovaném rozměru. Pneumatiky budou k vyzvednutí u vašeho nejbližšího dealera Dunlop, kde vám v případě zájmu zajistí také jejich bezplatné přezutí. Na pneumatikách absolvujete svojí cestu, a po návratu o ní napíšete cestopis včetně krátkého zhodnocení pneumatik.

Pokud vás tahle nabídka zaujala a splňujete všechny podmínky, neváhejte a pište! Do uzávěrky zbývá rovných čtrnáct dní.