Průvodce: poznejte na 17 trasách nejlepší alpské průsmyky

Od Hahntennjochu ke Gotthardpassu, tak zní podtitul nového průvodce z dílny MotoRoute, který vás provede roztodivnými horskými průsmyky. To je totiž věc, která nás všechny táhne do hor – nekonečné serpentiny s okouzlujícími výhledy. Z celkem 72 průsmyků obsažených v 17 trasách si vybere každý, najdete tu známé stálice i méně známe trasy, které připravili motocykloví novináři pro německý ADAC.

Celý průvodce je vyvedený v atraktivním moderním formátu. Je koncipovaný na šířku a při otevření je o něco menší než papír o rozměru A4. Jak už jsme psali v úvodu, provede vás po 17 trasách, 4 jsou na německé straně Alp, dvě vás provedou oblastí Voralbersko, Salcbursko a Tyrolsko, pět tras prochází skrz Dolomity, dvě okolím Etschtalu a Orlesu a poslední čtyřka ukazuje krásy Švýcarských Alp. Hned v úvodu najdete přehled s počtem kilometrů, trasy můžete vybírat také podle náročnosti a množství panoramat.

Rozšířené hlavní informace najdete i na začátku každé trasy, pak už se můžete vrhnout do samotného navigování. Nechybí celková mapa okruhu s přehledem zastávek a jejich GPS souřadnicemi, fanoušci analogového navigování můžou otočit na další strany, kde je celá trasa popsaná pomocí itineráře rozděleného do jednotlivých etap. Každá etapa je označená číslem silnice, délkou a vedle toho najdete také piktogramy s důležitými zastávkami nebo zajímavostmi. Hlavní střední díl itineráře popisuje cestu a zastávky podrobně, říká kudy a jak jet, kdy odbočit, kde se najíst nebo ubytovat. Pravý kraj stránek je pak vyhrazený pro další tipy, fotky nebo mapy jednotlivých etap.

Šikovného průvodce v kroužkové vazbě, kterého snadno vložíte do každého nádržbáglu a provede vás tím nejlepším, co můžou nabídnout Alpy a Dolomity, objednat ho můžete níže za cenu 399,-.

Objednejte od MotoRoute

Alpské průsmyky

Celý průvodce je koncipovaný na šířku a při otevření je o něco menší než papír o rozměru A4.

399Kč
Kusů:

Honza Zajíček (Odebírat články autora) - Výška redaktora: 183 cm

Autoři článku obdrželi prémie 0.5 Kč od 1 uživatele.
Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.