Ondřej Vlk na tandemu s Vláďou: Vesmír tě nasměruje

Další rozhovor ze seriálu Na tandemu s Vláďou se ponese v cestovatelském duchu, protože si k nám do redakce přišel popovídat dobrodruh na slovo vzatý, Ondra Vlk. Poslechněte si vyprávění o cestách na východ, kde zažil neuvěřitelné věci, viděl krásnou přírodu a potkal úžasné lidi. Pravda, někdy to nebyla procházka růžovým sadem, ale jak sám říká, vždycky se štěstí nakonec usměje.

Není zapnut JavaScript. Tento text má být nahrazen přehrávačem.

O čem se mluvilo:

• O lásce k motorkám
  • Jak poprvé vyrazil na motore do Chorvatska
  • O tom, co ho inspirovalo cestovat na motorce
  • Jak je důležité umět jazyk a komunikaci s lidmi
  • O radostech i strastích, které na cestách řešil
  • Co všechno viděl a kam se chystá
    Náš tip

Stahujte celý rozhovor v MP3: vlk.mp3

Ondra Vlk projel na motorce kus světa a nyní se chystá na další cestu, která by v ideálním případě měla odstartovat už za měsíc. Zatím není nijak časově ohraničená, ale když se všechno podaří, měl by se cílem cesty stát Nový Zéland, kde by si Ondra chtěl vydělat nějaké peníze, za které by mohl pokračovat dál do Jižní Ameriky. Tomu teda říkám plán a upřímně mu držím pěsti!

Je to už pár pátků, kdy Ondra Vlk vyrazil na cestu dlouhou cestu, která by ho měla zavést až na Magadan v Rusku. Jenže jak to tak chodí, štěstí si postavilo hlavu a kvůli rozbité motorce se musel předčasně vrátit. Tenkrát to dost těžce nesl a nedařilo se mu s nečekaným konce srovnat. Naštěstí ho potkalo něco nečekaného, když mu úplně cizí kluk nabídl jeho motorku, která po havárce zůstala v Mongolsku. Ondra neváhal a okamžitě sbalil saky paky a vyrazil vstříc novému dobrodružství. Poslechněte si o cestování na motorce, o ryzích lidech, kteří jsou chudí a přitom šťastní, ale také o místech, které ho naprosto uhranuly a kam by se rád vrátil.

Vláďa Novotný (Odebírat články autora) - Výška testovacího jezdce: 173 cm
Honza Zajíček - (Odebírat články autora)
Honza Fuka - (Odebírat články autora)

Autoři článku obdrželi prémie 30 Kč od 1 uživatele.
Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.