Offroad motocyklové výpravy

Zveme Vás k účasti na dobrodružství ze sedla off-roadového motocyklu! Poznáte zemi nekonečných stepí, vysokých hor, průzračných jezer a tajemných pouští. Krajinu divokých koní, nespoutaných nomádských jezdců a zemi, kde je stále možno zakusit pocit naprosté volnosti a splynutí s přírodou. Je to země s tisíciletou historií, kde se minulost kloubí s přítomností v neopakovatelném souznění.

GOBI

Tato výprava nás zavede na samotný jih Mongolska. Pouštní krajina v národním parku Gurvansajchan nám přinese naplnění našich očekávání. Zde se stepní oblast změní v pouštní krajinu s množstvím úžasných dunových polí, skalnatých kaňonů a neopakovatelných scenérií. Tato cesta je vhodná především pro jezdce, kteří milují dynamickou rychlou jízdu ve stepních oblastech kombinovanou s technickou jízdou v jedinečné poušti Gobi.

Další videa na této stránce: http://bohemia-ub.com/offroad-motocyklove-vypravy.html

DADAL

V případě, že nechcete strávit dva týdny na cestě, je připravena stejně hodnotná kratší trasa. Severovýchod Mongolska nám nabídne naprosto unikátní zážitek. Budete projíždět řídce obydlenou krajinou hlubokých lesů, hor a divokých řek. Cílem je Dadal, místo narození Čingischána. Tuto cestu je možno kombinovat s účastí na největším národním festivalu Nadám.
Barevný a kouzelný festival nás pohltí zážitky z tradičního mongolského zápasu, lukostřelby
a koňských dostihů. Nabízí se zde možnost spojit zážitky z jízdy a kultury v nezapomenutelný celek.

JEZERO CHUVSGUL

Úvodní část trasy vede stepními oblastmi, kde navštívíme národní park Chustaj se stády divokých koní Przewalského. Dunové pole v lokalitě Mongol Els bude zajímavým zpestřením cesty, která dále povede převážně horským terénem. Cesta nás zavede do sopečné oblasti s překrásným jezerem Terchijn Cagaan a vrcholem je dosažení mystického jezera Chuvsgul u hranice s Ruskem. V průběhu jízdy navštívíme buddhistické kláštery a historická místa jako je Charchorin a nejvýše položený klášter Tuvchun. Cesta je velmi pestrá a kombinuje časté střídání rozdílných krajinných profi lů v kombinaci s off-roadovou jízdou.

Připravili jsme pro Vás:

8 motocyklů BMW G 650 Xchallenge - výkonné off-roadové motocykly s doplňkovou výbavou od firmy Touratech pro maximální ochranu a výkonnost motocyklu.
Doprovodná vozidla - první z nich je určeno pro přepravu náhradních dílů, nářadí, stanů a kempovací výbavy. Druhý vůz pak slouží pro přepravu osobních věcí, potřeb a zavazadel.
Doprovodný tým zahrnuje průvodce, mechanika a kuchařku.

Termíny pro rok 2013

Milan Holý
Telefon: +420 602 100 677
Email: milan.holy@touratech.cz

TZ - (Odebírat články autora)