InterphoneTour: Druhá soutěžní pozice

Druhá česká pozice je tak trochu jiná, neboť neobsahuje GPS souřadnice.

Budete muset trochu pátrat a použít ústa nejen k jídlu a obscénnostem, ale také ke komunikaci s obyvateli města, kde je druhá pozice umístěna. Druhý soutěžní bod je totiž inspirován krásným seriálem odehrávajícím se za dob První republiky, kde byl jeden z hlavních protagonistů hrdým majitelem motocyklu Hárlej Dejvídson:) Ten člověk se jmenoval Bajza a byl kupcem, resp. majitelem rodinného podniku Bajza koloniál. Vašim úkolem bude najít město, kde se natáčel příběh pěti chlapců a vyfotit se na místě, kde se nacházel filmový Bajza koloniál. Nápovědou může být, že se film jmenuje stejně jako jeho literární předloha „Bylo nás pět“...

Gastro tip:

Tentokrát zavítáme Středočeského kraje aproto Vám doporučíme moto-restauraco-bar WhiteBlue v Jílovém u Prahy. Restaurant je znám a oblíben mezi mnoha motorkáři. Ti, kteří jej znají jistě nepohrdnou, ostatní se sem zajeďte podívat, stojí to zato:)

Tip na trip:

Z místa soutěžní pozice se dejte na Sázavu, Uhlířské Janovice, Zruč nad Sázavou, Český Štemberk, Benšov a Jílové u Prahy...

TZ - (Odebírat články autora)