Interphone tour 2011

Již čtyři „moto sezóny“ vám kolektiv lidí od Interphone přináší cestovatelskou soutěž CellularLine Interphone Tour o 20 hodnotných cen. Rok 2011 bude pro Interphone zlomový, protože netrpělivě očekáváme novinku, která mění vše, co jste dosud věděli o komunikaci na motocyklu.

Již jsme si zvykli na velmi komfortní a kvalitní komunikaci přes telefon, nebo interkom, přehrávání multimédií atd., ale z Vašich dotazů a poptávek víme, že mnohé z Vás trápí absence možnosti komunikace ve skupině. Majitelé Interphonů pozorně sledujte server www.motorkari.cz, protože brzy zveřejníme kompletní informace o Interphone Tribe, který rozšíří funkčnost Interphone o možnost skupinové komunikace.

Protože nás moto cestování velmi baví a s mnohými z Vás jsme o soutěži diskutovali, připravili jsme následovné zpestření pravidel CellularLine Interphone Tour 2011. Letos máte možnost se v rámci soutěže podívat i do míst vzdálenějších a pro našince možná exotických. Novinkou bude bodování pozic. Výhodou by mělo být, že letos nebude nutné se věnovat soutěžení celou sezónu, ale můžete si soutěžení naplánovat již v průběhu května a potřebné body nasbírat třeba za jeden víkend. Ti, kterým se loňská pravidla líbila, o nic nepřijdou. Mohou totiž sbírat pozice v Čechách a na Slovensku tak, jak byli zvyklí.

O co půjde?

Celkem bude vydáno 8 pozic, z nichž čtyři budou mimo území Česko-Slovenska a tyto budou zveřejněny všechny 9. května, v den zahájení soutěže, abyste mohli začít plánovat sezónu. Pozice na česko-slovenském území budou následně vycházet v intervalech 2 až 3 týdny. Za každou českou, nebo slovenskou pozici obdržíte jeden bod. Za splnění zahraniční pozice dva, nebo tři body, podle náročnosti (vzdálenosti). Stejně jako vloni budou u pozic vypsány GPS souřadnice a soutěžící se při návštěvě pozice nechá zvěčnit i s motocyklem, aby nám po ukončení soutěže mohl zaslat fotografie k vyhodnocení. Všichni zaregistrovaní soutěžící, kteří dosáhnou počtu 3 bodů, jdou do slosování o 20 hodnotných cen. To znamená, že kdo se bude chtít toulat po ČR, nebo SR, bude muset nasbírat 3 pozice a ten kdo si bude chtít „vybojovat“ zahraniční pozici, bude potřebovat jen jednu, případně jednu zahraniční a jednu tuzemskou. Vše by se tím mělo pro Vás soutěžící velmi zjednodušit.

Desatero pravidel ve stručné formě:

1. Soutěže se může zúčastnit jakýkoliv obyvatel naší planety (myšleno člověk) ve věku od 15 do 199 let, držitel platného řidičáku skupiny A, nebo podskupin, jednoduše řečeno, řidičák na pincka stačí.
  2. Soutěžící musí být motorkář, tříkolkář, nebo čtyřkolkář. Splnění byť jednoho soutěžního bodu pomocí "plechovky" bude trestáno diskvalifikací. Proto chceme mít na fotografii vás a vaše mašiny.
  3. Soutěžící vyplní na stránkách www.moto-intercom.cz registrační formulář. POZOR! Ten, kdo se do soutěže zaregistruje více než jednou, bude automaticky vyřazen!
  4. Uvedení nesprávných, nebo nekompletních kontaktních údajů může znamenat nezaslání případné výhry
  5. GPS pozice, společně s tipy na trasu a výřezem fotografie (nápovědy) budou vycházet na www.motorkari.cz a www.moto-intercom.cz a to v termínu od 9. května do 31. července 2011. Zahraniční pozice vyjdou 9. května 2011, tedy v den zahájení soutěže všechny najednou.
  6. Soutěžící je povinen zhotovit důkazní fotografie o návštěvě pozice GPS, obsahující osobu a mašinu, na pozadí musí být část, která je v nápovědě (výřez fotografie).
  7. Své fotografie zasílejte pouze jednou a to v jednom e-mailu.
  8. Soutěžní fotografie zašlete nejpozději do 31.8.2011
  9. Soutěžící je povinen nasbírat minimálně 3 body, nehledě na kombinaci GPS pozic. Prostě naplánujte si výlety jak potřebujete, na cestování máte celé jaro a léto.
  10. Vyhlášení výherců bude do 15.9.2011 a zaslání cen nejpozději do 14-ti dnů od vyhlášení výsledků.

Seznam cen:

1.-3. cena: Vlajková loď CellularLine Interphone F4
4.-7. cena: CellularLine Interphone Tribe
8.-20. cena: Odolné pouzdro na telefon s možností upevnění na řídítka Interphone SMSP

Šťastnou cestu a hodně zdaru!