Interphone tour 2010 - první soutěžní pozice

První soutěžní pozici jsme uvedli do motorkáři velmi oblíbené a vyhledávané destinace – Buchlovských kopců.

INTERPHONE POI BOD

Loc: 49°6'26.28"N, 17°18'39.42"E

Tip na TRIP cca 130km

Z buchlovských zatáček jeďte na Staré město a poté silnicí 497 pokračujte na Bílovice, Březolupy. V Bohuslavicích u Zlína odbočte na Doubravy, následují Březůvky, Provodov, Ludkovice. Z Ludkovice odbočte na Pozlovice a dorazíte do Luhačovic – lázeňského města (doporučujeme místní oplatky)
Z Luhačovic pokračujte na Uherký Brod, Dolní Němčí, Hluk, Uherský Ostroh, Domanín, kde se dáte vpravo na Medlovice, Boršice a trasu zakončíte opět na „Buchlovácích“
Doufáme, že se vám trasa bude líbit a dávejte si pozor v zatáčkách na Buchlově. Občas se zde jezdci vcítí do rolí závodníků a jen smutné memento v podobě pomníčků u silnice dosvědčuje zrádnost této krásné trasy.

Trasu doporučil:
Pavel Partika alias Jožo Ráž
www.bmwr1200gs.cz

Gastro TIP:

Hotel restaurant BUCHLOV PARK , Vám denně nabízí chutná jídla z české a belgické kuchyně.
Za příznivého počasí Vás ochotně obsloužíme v naší zahradní restauraci s nádherným výhledem na hrad Buchlov i okolní louky a lesy. Po vyslovení hesla INTERPHONE obdržíte slevuve výši 5% . BUCHLOV PARK věnoval do soutěžepoukaz na jednu noc ubytování pro dvě osoby.
Pokud máte tip na netradiční a zajímavý výlet, pošlete nám popis na dusan@recall.cz . Rádi jej zhodnotíme a možná zařadíme mezi příští pozice CellularLine Interphone Tour.