Dovolená na dvou kolech z pohledu spolujezdce ženy

Drahé slečny a ženy, zamilovali jste se do motorkáře? Tak vězte, že vás nemine nelehký úkol. Sbalit se na 14 denní jízdu do brašny velikosti batůžku.

Nepřeháním. Jako spolujezdec jsem strávila na cestách tisíce kilometrů. S přítelem (dnes už manželem) jsme procestovali nejprve křížem krážem Česko i Slovensko, později sousední státy a pak celou Evropu. V rámci úspor jsme zpočátku hlavně kempovali. Takže přednost před mojí velkou toaletní taškou dostal stan, spacáky, karimatky a spousta dalších důležitějších věcí.

Lak na vlasy ne a chladící sprej do helmy ano.

První věc, kterou jsem si tehdy pořídila byl mini spacák. Není to spacák do minus dvaceti, ale v zimě na motorce stejně odmítám cestovat, takže mi vždy dobře posloužil. Druhá věc karimatky tedy spíš alumatky, ty zaberou míň místa. Sice se na nich prvních pár nocí nevyspíte, ale věřte mi, zvyknete si. Navíc pokud procházíte fází zamilovanosti, tak si ani nevšimnete, že vás bolí záda. Časem jsme je přece jen upgradovali na samonafukovací karimatky.

Vlevo: chladící sprej do helmy, vpravo: čisticí sprej na motorku

Teď přichází ta nejvíc zapeklitá část oblečení a osobní věci. Jestli si říkáte, co na tom, je to přeci dovolená v létě, sbalím pár letních šatů, plavky, sandály, kosmetiku a jedu. Jenže na motorce se v rámci bezpečnosti jezdí v kožených nebo kevlarových “hadrech” (omlouvám se oblečení). Na cestu super, ale když zastavíte, tak se v tom prostě upečete. A když náhodou zmoknete, tak musíte mít variantu na další dny. Kůže docela blbě schne. Rozhodně se vyplatí sbalit rifle. Pak už jen pár triček, kraťase, spodní prádlo. No a ručník, takový ten sportovní, co sice nesaje, ale ušetří místo.

Samostatná kapitola je kosmetika. Dámy zapomeňte na velkou kosmetickou tašku. Na krémy, tělové mléka, make-up anebo lak na vlasy. Místo laku na vlasy balím chladící sprej do helmy, který mi sice lokny neudělá, ale ve vedru je mi v helmě příjemně. A vejde se mi do kapsy. Kosmetiku vyměnil můj přítel za motokosmetiku. Respektive za čisticí sprej na motorku, který používá i na cestách. Přiznávám, hodí se. Je fajn sednout si ráno na čistou motorku a vyrazit dál. Já jsem si za ty roky zvykla nabalit se sebou kosmetiku v malém balení, prostě testery. A jsme spokojeni oba.

Čištění motorky bez použití vody existuje. Mrkněte na video:

Tak Vám přeji trpělivost při balení a krásnou dovolenou. Stojí to za to.

PS: A hádejte, co jsme dostali jako svatební dar. Krásnou černou dárkovou krabici plnou motokosmetiky. No dalo se to čekat.

PR článek - (Odebírat články autora)

Související firma
  • Cominvest CZ

Cominvest CZ, s.r.o. je výhradní zástupce - velooobchod s tradicí od roku 1991. Jsme distrubutorem pro motokosmetiku a autokosmetiku německé značky Autosol. Prodáváme i ostatní výrobky pro leštění a čištění kovů, plastů a dalších materiálů této značky. Jsme výhradním zástupcem 20 ti evropských výro...