přemýšlel jsem o tom, jestli existuje nějaký jednoduchý způsob, jak si připojit řídící jednotku k notebooku přímo v garáži.
Jasné, když má člověk Powercommander nebo něco podobnýho tak to není problém,ale jde mi o to jestli jde propojit přímo řídící jednotka. Případně jestli se dá někde koupit kabel a sehnat SW.
Zkuste mi prosím psát jen k tématu, vyloženě blbosti mažu.
EDIT:Případně kdo by věděl jak napíchnout Opel a přes co, opět sám v garáži, nechť zanechá nějaký info
Naposledy editováno 19.12.2010 12:40:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Software k motocyklu?
Pokud mas spoustu casu, tak ti drzim palce.
Zacit muzes treba studiem my diplomovy prace zde .
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Software k motocyklu?
Je to Healtech OBD-S01 OBD
OBD neslouzi pro upravu palivovych map ECU. Pomoci tyhle hracky si jenom muzes cist live data, cist a mazat chyby...pripadne, pokud to ECU podporuje, overit najete km.
A cena...Ja mam OBD2-USB za 700Kc s cipem ELM a to bude neco podobneho. Za 3500Kc je to podle me draha hracka.
z-x-r píše: mr.mickey> sefe je na to ted reklama v CMN soft + konektor a mas vse o motorce...
Je to Healtech OBD-S01 OBD
Naposledy editováno 19.12.2010 21:36:13
1 reakcí na tento příspěvek Software k motocyklu?
kazdopadne ty stare i novejsi jednotky jdou "flashnout" nahrat jine mapy, vicemene cokoliv.. tzn tim odpada nutnost pripojeni commandera, ale neni to tak snadny, musi se do jednotky kuchnout dira na spravnym miste a dostat se na misto na tistaku kde jsou vyvedene piny od procesoru pres kterej se tam pral soft ve fabrice, setrojit interface a se spravnym softwarem stahnes data z jednotky, modifikujes a posles zpet, ale uz je to ponekud vyssi level uprav na moto:)
novejsi gsxr maji uz ten "boot -loader" v jednotce a daj se flashnout i pres origo konektor.
nejvic info najdes na tomhle foru: www.activeboard.com/forum.spark
hrabou se hlavne do busa/zx12 jednotek, takze na busu bys tam mohl najit kde co.
ja sem chtel zkusit u TL, ale zatim sem nesplasil jednotku za takovy penize abych to za ni dal na pokusy. Mel sem doma jednu vysmahlou, kterej by procak moh makat ale ja blbec sem ji vyhodil jeste nez jsem mel tuseni ze je cesta k hacknuti...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Software k motocyklu?
mr.mickey píše: assassin> vyčerpávající odpověd a moc moc moc ti za ni děkuju. Přesně tohle jsem potřeboval vědět, jestli je tohle vůbec možný.
Jinak s tim připojením jde hlavně o ty chyby a vymazání chyb, aby se s tim nemuselo furt někde lítat po diagnostikách když se někde blbě napájí konektor.
na to cteni chyb ale v pohode staci proklemovat ten konektor a chybu vidis na displeji, pamet zavad se smaze po odpojeni baterky, ale i kdyz se nesmazou tak nemaj na nic vliv.. jakoze treba ze by byl mensi vykon v dusledku nakyho nouzovyho rezimu apod., aspon u busy prvni generace a TL to nehrozi.
ten kabel a pripojeni k PC ma smysl co se diagnostiky tyka, precte to ruzny data se kterejma jednotka operuje, vsechny korekce atd... ta on board diagnostika pozna jen kdyz dany cidlo je KO- zkrat/rozpojenej obvod, tady vidis zivy data a kdyz z teplomeru leze 120stupnu a pritom motor jeste nebezel je jasny ze je neco spatne.
kazdopadne tuhle diagnostiku v podstate nesezenes - dealeri suzuki ji neprodaji mezi bezny lidi a navic bude stat bali.. 15tis a vic treba.... ale ti manici na ecu hacking foru maj ten protokol rozebranej, jsou tam schemata pro stavbu interface i soft co ty precteny data interpretuje v naky srozumitelny podobe... takze samo-domo se da.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Software k motocyklu?
mr.mickey píše: assassin> na zjištění chyb používám právě ten konektor pod sedlem, ale chtěl sem zjistit jestli dokážu nějakým způsoběm s té moto dostat víc informací.
Samo domo vyrobil diagnostiku, to bych nedal.
Takže to asi končí opravdu tím konektorem, případně hacknout řídící jednotku, nebo rovnou řešit commander a gipro atre...? Nebo špatně chápu?
no udelat interface pro komunikaci po datovy sbernici na kterou je motorka stavena je celkem easy job proti tomu hacknout jednotku, hacknout jednotku rovna se ji vykuchat a pichnout se primo na procak... navic k tomu budes potrebovat taky nakej interface.
kazdopadne pres tu diagnostiku mapy nprehrajes, na to se musi hacknout.
jinak jdou mapy bez prace zmenit nakym fuel commanderem no, to atre je v podstate jen jeden rezistor, to bych zas jako nakou extremni upravu nevidel...
oni ty palivove mapy jsou v serii skoro vsechny stejny, jen na 5-6 jsou udajne bohatejsi jako kompenzace ram-airu, o coz vlastne tim atre prijdes, ale praxe ukazuje ze to nedela velky rozdily.
u hacknute jednotky uz je to na tobe co vsechno a kde zmenis, mas moznost u map zapalovani i palivovejch zmenit co chces, takze tam klidne prepinani kvaltu nechat a kazdou mapu pro kazdej kvalt odladit zvlast, prekopirovat jednu do ostatnich.. proste cokoliv. jakmile dokazes editovat origo jednotku tak jakykoliv commandery a atre postradaji smysl, protoze vse co delaji dokazes nastavit primo v jednotce..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki TL 1000 nereaguje na otočení... Suzuki TL 1000S | irmscher1000 | 10 | 27.3.2024 v 18:24 irmscher1000 |
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | Smrči-GSX-F | 13 | 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F |
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | anonimis | 3 | 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81 |
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King | CobrettiCZ | 4114 | 15.1.2024 v 10:29 danhayabusa |
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 | Orgovany | 229 | 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58 |