globalmoto_kveten





Téma: SM nadšenci
 
10.12.2010 v 16:38
Hned na úvod možná některé z vás zklamu - v tomto vlákně totiž nejde o žádné sexuální praktiky, ale o "pokec" o té nejkouzelnější a nejatraktivnější ( ) motoristické disciplíně - supermotu...

Co si budeme nalhávat, těch, co si jako svou "životní" cestu zvolili právě supermoto, u nás moc nenajdeme a málokdy se tak člověk setká s podobně "postiženými" jedinci...

a proto mě napadlo založit toto vlákno..doufám, že se tu pár motardistů sejde a konečně se tu na fóru objeví vlákno, které bude stát za to číst ...
pro začátek sem můžete vkládat fotky svých lehkonohých "kladiv", spolu s nějakým popisem apod...je to na vás, hlavně aby se tu vůbec něco objevilo ..přes zimu bude na tlachání na fóru času až až ...






Naposledy editováno 29.07.2011 08:43:23

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

19.1.2011 v 12:40 | Nahoru | #121
Frantas> No ale nekteri si to pak uz davali celkem slusne...kazdopadne tu zatacku pogumovali hodne poctive .

(reakce na) SM nadšenci

19.1.2011 v 14:20 | Nahoru | #122
MirekSV> Ale jo, máš pravdu. Snaha se cení Někteří to tam opravdu občas poslali hezky

2 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci

19.1.2011 v 16:03 | Nahoru | #123
náhodou to spoustě z nich jde dobře ...ten okruh se mně líbí ...

letos mám v plánu Supermoto Academy - teda pokud se bude konat na nějakém dostupném místě, tak snad se tam něco taky přiučím ...je tu někdo, kdo to loni absolvoval?

Naposledy editováno 19.01.2011 16:03:53

(reakce na) SM nadšenci

19.1.2011 v 16:42 | Nahoru | #124
Miši> Taky o te supermoto academy uvazuju...pro me by bylo nej, kdyby se to konalo v Pisku nebo Sosnovy.

SM nadšenci

19.1.2011 v 17:15 | Nahoru | #125
takto vypadá týden snů

1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci

19.1.2011 v 17:28 | Nahoru | #126
tak se taky hlasim mezi SM nadsence sice mam jen endůro prekopany na motarda, ale jede to fajn

(reakce na) SM nadšenci

19.1.2011 v 17:52 | Nahoru | #127

Miši píše: náhodou to spoustě z nich jde dobře ...ten okruh se mně líbí ...

letos mám v plánu Supermoto Academy - teda pokud se bude konat na nějakém dostupném místě, tak snad se tam něco taky přiučím ...je tu někdo, kdo to loni absolvoval?



Jááá...

SM nadšenci

19.1.2011 v 17:57 | Nahoru | #128
v4o> a můžeš tu akci doporučit? ...žádné velké podrobnosti psát nemusíš, už jsem o S-A nějaké články přečetl, jenom jestli to splnilo očekávání, která jsi před tou akcí měla...

SM nadšenci

19.1.2011 v 18:08 | Nahoru | #129
To spíš záleží,co od toho budeš čekat Ty Instruktoři byli super,lidi taky,nálada a atmosféra špičková,hodně jsem se naučila a mohla se porovnat s ostatními. Na druhé straně,vědět,že tam bude víc jak polovina lidí závodníci na ostrých,tak tam nejdu Ale to Tobě určitě vadit nebude

Teď jsem se dívala na tu školu driftu,to nás tam teda neučili Taky nevím,jestli to na silničních gumách vůbec jde utrhnout.A hlavně jestli na to mám srdce...

Naposledy editováno 19.01.2011 18:23:59

SM nadšenci

19.1.2011 v 18:47 | Nahoru | #130
v4o> já to přežiju, ale moje ego asi utrpí šrám při každém porovnání mého umu a těch závodníků ...

určitě to utrhnout jde, dokonce snáz, než na závodních gumách, ale ta kontrola nad motorkou v driftu bude - nejspíš - horší a taky na obyč silničních gumách nepůjdou dělat takové vylomeniny, jako jsou vidět na závodech ...

jinak i na "civilní" motorce se jde slušně vyblbnout

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

19.1.2011 v 20:55 | Nahoru | #131

Cosmogagy píše: tak se taky hlasim mezi SM nadsence sice mam jen endůro prekopany na motarda, ale jede to fajn



Tak to vítej v klubu Už tu sme s dvěma námahama enduroasfaltomrdalovejma

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

19.1.2011 v 20:59 | Nahoru | #132

Frantas píše: Tak to vítej v klubu Už tu sme s dvěma námahama enduroasfaltomrdalovejma



muj TTeroriSta je ciste asfaltova zalezitost, enduro kola nemam

ale videl sem na inzerci ze to prodavas, ne?

(reakce na) SM nadšenci

19.1.2011 v 21:07 | Nahoru | #133

Cosmogagy píše: muj TTeroriSta je ciste asfaltova zalezitost, enduro kola nemam

ale videl sem na inzerci ze to prodavas, ne?



Ale tak, chtěl jsem plechovku, a známej se zbavoval celkem slušný tříci (prostě muj sen).. Naftová, pěknej stav, ale rači sem si to rozmyslel, ne že by DT vůči plechovce bylo něco extra, ale přecijenom je něco víc Tak si ho rači klidně nechám, než lest do blbý plechovky, s kterou v létě moc porády na silnicích neudělám. A z principu mít auto je k ho*vnu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

19.1.2011 v 21:12 | Nahoru | #134
Cosmogagy> Apropo, když sem se koukal na tvoje (nebo vlastně bývalého majitele) fotky, tak je mi tvůj strojek z motoinzerce povědomý .. Jinak, to máš vepředu seriovej kotouč? Já že nevypadá že by byl moc velkej. Já mám vepředu na motárdech 320 brembo, a seriovej jednopístek je sotva dostatečnej na silnici

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

19.1.2011 v 21:17 | Nahoru | #135
Frantas> fotky v profilu jsou moje, focene mnou osobne
kotouc je pravdepodobne seriovy (a moc velky fakt neni), ale zakusuje se do nej dvoupistek Brembo, tak to neni az tak spatny.. jestli budu brzdy nejak resit, to uvidim az neco najedu, ale videl bych to maximalne na novy kvalitni desky a pancerku..

(reakce na) SM nadšenci

19.1.2011 v 21:21 | Nahoru | #136
Cosmogagy> Hmm, tak to bych věřil že seš na tom i s brzdnym účinkem líp. Ten muj seriovej jednopístek je naprd (kord na teréních kolech s pidikotoučkem) Jinak pancéřovou hadici doporučuji, mě docela pomohla.

1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci

19.1.2011 v 22:02 | Nahoru | #137
v4o> tak čekat, že se na sm školu navrhnou týpci typu xtx, fmx, LC4 SM apod. a ostří zůstanou doma, promiň musímj se pousmát

Miši> řekl bych že právě naopak, slick se mi podařilo utrhnout na plnej plyn vždy o mokru nebo tak nemá cenu ani mluvit, třeba rozjezdy když sem se nalepil na nádrž labůž naproti tomu Pilot Road 2 mi neklouzla bych snad řekl že nikdy, je to tvrdý jak podešev, sice hodně vydrží, ale podruhý bych ji tam už asi nedal

Cosmogagy> ladit ten dvoupístek je bejkárna, čtyřpístek v sérii bude dle mě o hodně znát než dvou+ pancéř+ racing desky, radši bych šel cestou 320 kotouč+ čtyřpístek... nevím o jaké rychlosti se u TT 600 bavíme ale tipuju že 150 by to mohlo bejt a co neubrdíš, tak řečeno neukecáš, kor když máš jiný kola než v TP, u ostrých se bavíme o rychlostech i o +- 170 kmh a tam už bych hodně pouvažoval co tam dát... i u 4pístku Bremba+ 320 mm kotouč sem měl co dělat když sem to musel z dejme tomu 50 kmh zašlajfovat na fleku

BREMBO KOMPLET

Naposledy editováno 19.01.2011 22:08:18

SM nadšenci

19.1.2011 v 22:26 | Nahoru | #138
Lion> a co obouváš za slicky? to mně neříkej, že třeba takový "čerstvý" slick od Dunlopu (ok, to je prý zrovna guma z jiné planety , ale to je teď fuk) utrhneš snáz, než jakoukoliv obyčejnější gumu, určenou pro normální provoz...

Já teď před zimou a přímo v zimě dojížděl Dunlopu D208SM, a tak jsem s utrhnutím neměl velký problém ...nedejbože, když jsem se dostal na mokro, to stačilo zaklapnout plyn při vytočeném kvaltu a už byla přilnavost ta tam ...už je na motorce nový kousek, tak snad bude za lepších teplot držet o něco líp...

(reakce na) SM nadšenci

19.1.2011 v 22:36 | Nahoru | #139
Lion> De o to co člověk od mota čeká. Ono vrážet prachy za brzdič a kotouč neni nic zrovna levnýho. Když sem viděl cenu svého kotouče, tak sem se docela usmál. Za tu cenu sem měl skoro celý TDR na díly, a ještě se mi část peněz vrátila . Pokud Cosmogagy nejezdí na okruhu, tak věřim že ty brzdy sou naprosto dostatečný, protože mu to musí brzdit líp jak mě . sice mi to na motárdech nebrzdí ňák extra, ale už se s tim trochu brzdit nechá, ale co mě na tom hlavně nas*alo, bylo když sem na Šternberku po pár zatáčkách nemoch zastavit, jak byl kotouč uhřátej.

1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci

19.1.2011 v 22:50 | Nahoru | #140
Miši> Dunlop Radial to bylo myslím ano, mě se opravdu dařilo líp utrhnout slick než tedka ten Pilot Road, což by měla bý cestovní guma, třeba to dělá váha mašiny+ právě to určení.... ono je rozdíl 350 kg vs. 150 a cesták vs. ostrej motard... drží prostě jak přibitá, neklouzla nikdy, slick stačilo urvat plynem na mokru to nemá cenu zminovat to se protáčelo při větším plynu furt, ono přeci jen než to zahřeješ třeba taky dělá svoje , slick mě vždycky skoro pálil prostě byl horkej a tahle je vlažná

Frantas> musíš vědět kde nakupovat, třeba na tom mým odkazu komplet Brembo za trojku, kámoš kupoval šestipístek Nissin+ pancéřka+ radial pumpa+ dvoje nový desky z motoinzerce za 6 tis. ... nejde o okruh, ale že on brzdí dejme tomu 150 kilovou mašinu z rychlosti třeba 140 kmh a ty 120 ze 120 a sám píšeš jakou ty brzdy dostávaj čočku věř že je leší brzdit dvěma prstama a mít tam rezervu, nikdy nevíš kdy to budeš muset zabrzdit na fleku jde mi o to aby nekoupil panceřku + desky, dejme tomu že za dvojku v tom bude tak jako tak a vysledek nic moc pac z hovna bič neupleteš

(reakce na) SM nadšenci

19.1.2011 v 23:02 | Nahoru | #141
Lion> Jo, jasný, asi tě chápu. Ale tak já brzdim jednim prstem, a i v krizovkách je to pořád slušně dávkovatelný. Ale vždy může bejt líp no Jinak kotouč sem uhřál snad akorád tenkrát, a ani ve městě, nebo při okreskový hustokrutostřelbě nemám problém s vadnutim. Ikdyž je pravda že já moc nebrzdim Navíc investovat do 125 třeba v mém případě, navíc bych musel dělat dva držáky brzdiče, a to by možná ani zrealizovat u enduro kol nešlo.

1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci

20.1.2011 v 00:44 | Nahoru | #142
Lion - uvidime do jak velkych uprav se pustim.. pri testovaci jizde to brzdilo celkem slusne, a nejake zavodni ambice nemam (s takovou motorkou to ani nejde ), myslim ze za tepla a na teplem asfaltu to bude brzdit jeste lip, a tak by to melo stacit.. pokud to ale nahodou stacit nebude, zauvazuju teda o vetsim kotouci a lepsim trmenu nez o pancerce...
btw, kola mam v TP zapsany (kdyby nebyly v TP tak to nekoupim, a nevyjel bych na tom )

jinak tachometrovych to ukaze prej az 180kmh, ale uz se to trese jak ratlik - odhadem to bude takovych 160kmh realnych..

SM nadšenci

20.1.2011 v 00:54 | Nahoru | #143
Děláte mi chutě . Můj sen je Husaberg 650 to je prostě masakr . Určitě bych šel do motárda, ale vyhrál rozum a pořídil jsem ZX6R. Ty intervaly u berga jsou po 10mth to je fakt, ale to platí pro to když budeš jezdit po okruhu a dávat nehoráznou čočku. Když to budeš mít jen na blbiny, tak se to dá trochu natáhnout.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

20.1.2011 v 19:42 | Nahoru | #144
Cosmogagy> tak jasny, jen pisu ze dvoupistek a 270tka není zrovna na 150 kmh a tak. zrovna moc idealni, orientacne si to zkus, neveril sem co to je za dobu dobrzdit z 50-70 kmh na fleku, sem brzdil aj očima a kámoš na kterýho sem se řítil asi v očích smrt

pokud máš možnost to testnout tak si někde ten předek na zkoušku pujč, ale dle mě prostě dvoupístek a malej kotouč to nezachrání, desky a pancéřku bych řešil pokud by to zahřátý vadlo, na brzdnej účinek to zas až tak razantní vliv nemá dle mě

rc28> jel jsi na tom?? no právě že 10 mth je hobby, závodně tam myslím má co každý závod jako každej ale co jsem četl na forum tak lidí mění i 15-20 mth max. ale zas ten litr oleje se dá přežít, spíš ty gumy

Naposledy editováno 20.01.2011 19:42:57

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

20.1.2011 v 23:31 | Nahoru | #145
Lion> Pro hobby? Já to teda slyšel jak jsem to psal. Ale stejně bych to moc nepřetahoval. Nejel, ale měl jsem starýho berga v šestikilu a to byl nářez . Njn práve kvůli tomu servisu si musím počkat no, teď bych to neutáh. Já myslím, že ten Vor co máš taky solidně provětrává peněženku .

1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci

21.1.2011 v 13:42 | Nahoru | #146
A co absťák hoší? máte? Z důvodu absence ložisek v drapákách sem jel včera a dneska na motárdech do školy, a docela nářez I na relativně bezzledovatělim asfaltě, kterej vypadal jen jak mokrej hrabala na tý mojí pitomý dváce i trojka .. ale to už je fakt síla v tomdle počasí. Kdybych nemusel pěšky, asi bych nejel. Fakt nedoporučuju

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

21.1.2011 v 15:16 | Nahoru | #147
Frantas> Čoveče jak jsi to udělal ? Já se rozjížděl plynule a pomalu a žádný náznak hrabání nebyl ... samozřejmě jsem zato netahal, nejsem blázen . Tak se divím, co ti to provádělo ;) nebo to zrovna u nás vypadalo lépe :). Jel jsem tak na 1/4 plynu samozřejmě ... Slicky tam nejsou, jsou tam normální "silniční" s pidi vzorečkem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

21.1.2011 v 15:22 | Nahoru | #148
rc28> jj normální interval je 10 mth, race je snad myslím 1 mth, ale to bych se musel kouknout jestli nekecám tak Vor něco stojí ale já toho zas nenajedu tolik... odhadem tak 3 tis za sezonu možná ani to ne... 2-3 výměny oleje, měním 1,3L takže to docela de... předek jezdím řezaný slicky za 600 a zadek mám zadarmo od Roda nějakej Michelin Pilot Road a ne a ne ho sjet

to spíš benzín, tak 6-7l tam zahučí

Naposledy editováno 21.01.2011 15:23:36

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

21.1.2011 v 15:23 | Nahoru | #149
Breakpain> No vzádu mám SuperCorsu, širokou 150 a tak s 3mm vzorku, a taky sem se divil. Na pohled asfalt vypadal tak maximálně jak mokrej, ale fakt hrabala ještě trojka (pod plnym). Jinak to bylo před osmou, takže přecijenom po noci ještě chladno, neroztáto, nerozsolíno. Jinak dneska mi začla i na půl plynu hrabat čtyrka, ale to z protějšího pohledu když sem jel zpátky bylo vidět že je jeden led. Ale na místech kde by člověk led nečekal, tak bylo cejtit že ta dvojka by taky ještě hrábla. Možná je u nás večí zima no

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

21.1.2011 v 17:06 | Nahoru | #150
Frantas> Hm no a nebude to tím "pod plným" atd ? :D Já jel maximálně na 1/4 plynu, jsem to tu psal ;o)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist