globalmoto_duben_nolan





Téma: SM nadšenci
 
10.12.2010 v 16:38
Hned na úvod možná některé z vás zklamu - v tomto vlákně totiž nejde o žádné sexuální praktiky, ale o "pokec" o té nejkouzelnější a nejatraktivnější ( ) motoristické disciplíně - supermotu...

Co si budeme nalhávat, těch, co si jako svou "životní" cestu zvolili právě supermoto, u nás moc nenajdeme a málokdy se tak člověk setká s podobně "postiženými" jedinci...

a proto mě napadlo založit toto vlákno..doufám, že se tu pár motardistů sejde a konečně se tu na fóru objeví vlákno, které bude stát za to číst ...
pro začátek sem můžete vkládat fotky svých lehkonohých "kladiv", spolu s nějakým popisem apod...je to na vás, hlavně aby se tu vůbec něco objevilo ..přes zimu bude na tlachání na fóru času až až ...






Naposledy editováno 29.07.2011 08:43:23

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

23.5.2011 v 13:00 | Nahoru | #1201
Breakpain> Inspirovali me tyhle dementi, mam jeste co trenovat

(reakce na) SM nadšenci

23.5.2011 v 13:04 | Nahoru | #1202
assassin> Díky za důvěru šéfe ... nj, mám krapet nahnojíno v trenýrkách, uznávám :)

(reakce na) SM nadšenci

23.5.2011 v 13:06 | Nahoru | #1203
Uvalak> Chápu ;o) ... čoveče já nevím proč, ale právě utažený zatáčky jezdím přez nohu, táhlé v náklonu a drift ... to zatím nevím co je :p .... Prostě s tou nohou mám lepší pocit, každopádně si myslím, že jsem bez šance to udržet :p, i když jednou mi to klouzlo, odrazil jsem se a hned se to chytlo ... ale to nebyl moc náklon ...

To co jsi předvedl ty zdaleka nedávám :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

23.5.2011 v 13:07 | Nahoru | #1204

fallen píše: Uvalak> tak to uz uplne nechapu
To Úklid je falešný město?

Jj, jsem z Uval /necekane /. Jinak fotky jsou z Milovic

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

23.5.2011 v 13:10 | Nahoru | #1205

Uvalak píše: Jj, jsem z Uval /necekane /. Jinak fotky jsou z Milovic


A jaky je rezim v tech Milovicich, hodiny, cena?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

23.5.2011 v 13:17 | Nahoru | #1206

fallen píše: A jaky je rezim v tech Milovicich, hodiny, cena?

Hele jezdit se tam da vicemene furt, kdyz tam nidko neni tak je to zadarmo, o vikendech tam vetsinou bejva vyberci a chce myslim 300 nebo 350 za den. Kamos se kterym jsem tam byl se s Vorlem zna, takze nam to nechal za stovku. Obcas tam ale trenuje Vorel a ostatni kalupnici, takze to maj pro sebe, ale vetsinou se da dohodnout V nehorsim je vzadu na letisti takovej placek, kde se daj poskladat gumy a clovek si tam taky zablbne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

23.5.2011 v 13:26 | Nahoru | #1207
Uvalak> No kdybych tam jel 150km tak bych tam lital i s Vorlem

S tou brzdou - na DRZ mi pomohla nova brzdovka 5.1. Husaberg jeste nevim, jak bude brzdit. Trochu se bojim ze jen 320 kotouc to nezachrani a budu muset sehnat 4(6)pistek a pumpu
A podrel sis teda vidle a kyvku, ze rikas ze padaky budou potreba?

(reakce na) SM nadšenci

23.5.2011 v 13:32 | Nahoru | #1208

fallen píše: Uvalak> No kdybych tam jel 150km tak bych tam lital i s Vorlem

S tou brzdou - na DRZ mi pomohla nova brzdovka 5.1. Husaberg jeste nevim, jak bude brzdit. Trochu se bojim ze jen 320 kotouc to nezachrani a budu muset sehnat 4(6)pistek a pumpu
A podrel sis teda vidle a kyvku, ze rikas ze padaky budou potreba?

Brzdovku zkusim vymenit, uz jsem na ne koukal, asi poridim MOTUL Racing Brake Fluid 600, at vim, ze tim to neni Podle me by pomoh poradnej 320mm kotouc, tedka tam mam normalni 265mm co mam na enduro a za chvili je celej modrej (ale aspon mam duvod si jit vodachnout do depa ). Jinak to schytala akorat kyvka a slidery na blastrech

2 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci

23.5.2011 v 13:59 | Nahoru | #1209
Uvalak> jsme to tu nedavno resili, jestli ten maly kotouc pri maximalnim vytizeni "stíhá"...Beta ho totiz montuje i na motardy....a vidim, ze asi fakt nestiha ...

(reakce na) SM nadšenci

23.5.2011 v 14:28 | Nahoru | #1210

Miši píše: Uvalak> jsme to tu nedavno resili, jestli ten maly kotouc pri maximalnim vytizeni "stíhá"...Beta ho totiz montuje i na motardy....a vidim, ze asi fakt nestiha ...

No to co jezdim podle me neni ani polovicni vytizeni a uz jakoze nic moc, oproti opravdovejm motardum Beta nestiha celkove, jak podvozkem, tak motorem a brzdama, ale na to moje placani na enduru je pomerne vyhovujici

1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci

23.5.2011 v 16:40 | Nahoru | #1211
Uvalak> no jasně, maximální vytížení předvádí asi Dani Ribalta a ten druhý pacient na videu co jsi sem dal ...ale pořešit ty tlumiče a brzdy, tak by byla Beta docela schopná i mezi ostatníma ostrýma matardama, ne?...nebo výkonově pokulhává nějak extrémně?

(reakce na) SM nadšenci

23.5.2011 v 20:04 | Nahoru | #1212

Miši píše: Uvalak> no jasně, maximální vytížení předvádí asi Dani Ribalta a ten druhý pacient na videu co jsi sem dal ...ale pořešit ty tlumiče a brzdy, tak by byla Beta docela schopná i mezi ostatníma ostrýma matardama, ne?...nebo výkonově pokulhává nějak extrémně?

No myslim, ze ty tlumice budou snad stacit precvakat (vic s tim delat nehodlam, jelikos to mam predevsim na enduro) a velkej kotouc o tom pouvazuju, ale je to zase montovani navic, me staci to dycky prezouvat, kor kdyz bych chtel jeden tejden na SM a druhej na MX Jinak vykonove oproti kroskam pokulhava hodne, jezdil tam na tom kamos co nejezdi ty motardy vubec spatne (Hawk, mozna ho znas) a nahanel kamose na CRF 450 r.v. 08 a nemel vubec sanci a musel hrozne nahanet v zatackach Ale co, na to moje placani parkrat do roka mi to staci, ale na zavodech bych se proti kroskam a HSB 570 fakt nechytal

1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci

24.5.2011 v 19:54 | Nahoru | #1213
Uvalak> Honda je motorově o trochu vepředu i proti ostatním japoncům, ne?...

v závodech bude určitě záležet i na rukách, myslím, že tam se zrovna ty nedostatky Bety můžou docela snadno ztratit...

ty jo, to mně připomíná, že jsem chtěl vlastně zjistit, jak mám vůbec nastavené tlumiče..nějak na to vždycky zapomenu ...ale asi to bude pořád série, nastavená na průměrného Japonce, tj. cca 45 kg ...kua, vůbec to jaksi zanedbávám..už jsem chtěl mít na motorce dávno pancéřové hadice, ale ještě nemám ani vybranou barvu ()...ještě uvažuju, jestli pořídit nějaké kryty vík motoru, ať je těma botama zbytečně neodírám, když je to všechno pořád jak nové....
no a až to bude hotové, tak už jenom doladit detaily a budu spokojený...dokoupit nějaký laděný svod, tlumič řízení a tak, znáte to ...ne, s tím tlumičem už si dělám srandu, ten mně zatím nepřišel jako nutnost ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

24.5.2011 v 20:16 | Nahoru | #1214
Miši> No o rukach je to kazdopadne, ale tam uz nenazenu vubec nic Jinak vetsina kluku co jezdi MCR, ty motorky maj docela poladny, kamos ma v YZ 450F 2010 namerenejch 59 koni (ostry vacky, jina jednotka, jiny zapalko, vejfuk, antihop,...), ale to uz jsou stroje uplne nikde jinde Jinak tlumic rizeni je podle me na SM docela k nicemu, na enduru prej hodne pomaha na rychlejch pasazich s dirama, kamenama apod. docela o nem uvazuju, ale 10tis. je docela dost

SM nadšenci

24.5.2011 v 21:52 | Nahoru | #1215
borec v posl. prispevku nabizi ten poukaz na SA ...ja uz to asi zavrhl, setrim ...

1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci

25.5.2011 v 15:16 | Nahoru | #1216
Uvalak> myslíš, že i v "openech" by se těžko hledala víceméně sériová motorka?...

jinak pro mě je tlumič řízení zatím určitě zbytečný ...nijak speciálně jsem to nezkoumal, ale ani na závodech je tuším nikdo moc nepoužívá...

ale jsou to krásné výrobky ...nedávno byl na ebayi jetý tl. GPR na DR-Z, za nějakých 150 USD?...ale do konce aukce ještě chvilku zbývalo, tak to možná ještě vylezlo nahoru...

hodím sem pro zajímavost DR-Z Cirkus edition ...


Naposledy editováno 25.05.2011 15:17:11

SM nadšenci

26.5.2011 v 15:32 | Nahoru | #1217
slou moušn...kolem 0:45 - se borec slušně protáhl ...

dám to sem přes odkaz, ty videa z vimea nějak blbnou

Naposledy editováno 26.05.2011 15:32:50

(reakce na) SM nadšenci

26.5.2011 v 16:45 | Nahoru | #1218
Miši> V S2 je podle me hodne seriovejch motorek, ale i tak vetsinou krosky, takze ti na enduru treba 5 koni porad schazi a minimalne 5 kg prebejva Na zavodech tlumic rizeni nema snad nidko, jediny kde na motardu vidim vyuziti jsou wheelies ve vysoky rychlosti a nasledny rozpadntovani riditek, nebo jizda ve velkejch rychlostech obecne, ale na motardu stejnak vetsinou clovek jezdi tak do 150 km/h, takze podle me vicemene zbytecny Jinak ta DR-Z co poslal vypada fakt hrozne Spravnej motard ma bejt poradne sedrenej a ne, ze si tam clovek po vecerech barvi hlavicky sroubu

Naposledy editováno 26.05.2011 16:46:18

1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci

26.5.2011 v 17:05 | Nahoru | #1219
Uvalak> kdyby ty prachy za všemožné blbosti, za barevné šroubky, kryty a já nevím co narval radši do motoru ...co to má na levém řidítku za generátor obdélníkových kmitů nebo co to je? ...

Naposledy editováno 26.05.2011 17:05:28

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

26.5.2011 v 17:24 | Nahoru | #1220

Miši píše: Uvalak> jsme to tu nedavno resili, jestli ten maly kotouc pri maximalnim vytizeni "stíhá"...Beta ho totiz montuje i na motardy....a vidim, ze asi fakt nestiha ...



cece Pavel Kajgr svyho casu jezdil bednu jak v mitas cupu tak v openech na MX masine s malym kotoucem, jen tusim byl ten kotouc nakej "lepsi" plovouci a jiny desky a asi naka lepsi kapalina... takze se asi i s malym kotoucem jezdit da

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

26.5.2011 v 17:26 | Nahoru | #1221

Uvalak píše: Miši> No o rukach je to kazdopadne, ale tam uz nenazenu vubec nic Jinak vetsina kluku co jezdi MCR, ty motorky maj docela poladny, kamos ma v YZ 450F 2010 namerenejch 59 koni (ostry vacky, jina jednotka, jiny zapalko, vejfuk, antihop,...), ale to uz jsou stroje uplne nikde jinde Jinak tlumic rizeni je podle me na SM docela k nicemu, na enduru prej hodne pomaha na rychlejch pasazich s dirama, kamenama apod. docela o nem uvazuju, ale 10tis. je docela dost



tlumic rizeni na motardech uz vozi dost lidi, delali jsme tlumic rizeni na aliiiho husku co s ni jezdil openy a hrozne si to pochvaloval.. hlavne na ty tereni pasaze...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

26.5.2011 v 17:27 | Nahoru | #1222

Miši píše: Uvalak> kdyby ty prachy za všemožné blbosti, za barevné šroubky, kryty a já nevím co narval radši do motoru ...co to má na levém řidítku za generátor obdélníkových kmitů nebo co to je? ...

Vypada to jako nejakej ovladac, bud na tachometr nebo na vyhrejvany hefty

(reakce na) SM nadšenci

26.5.2011 v 17:29 | Nahoru | #1223

assassin píše: tlumic rizeni na motardech uz vozi dost lidi, delali jsme tlumic rizeni na aliiiho husku co s ni jezdil openy a hrozne si to pochvaloval.. hlavne na ty tereni pasaze...

V terenu si myslim, ze pomoct muze, ale do provozu zbytecnej. Co znam kluky z MCR Petu Zarubu, Snizka, Sevcu apod. tak ho nikdo nevozi, ale schvalne se u piva optam co si o tom myslej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

26.5.2011 v 17:30 | Nahoru | #1224
assassin> Jinak co to bylo za znacku dost uvazuju taky o nejakym tlumici a za slusny penize se daj poridit GPR, nemas s nima zkusenost?

(reakce na) SM nadšenci

26.5.2011 v 17:34 | Nahoru | #1225

assassin píše: cece Pavel Kajgr svyho casu jezdil bednu jak v mitas cupu tak v openech na MX masine s malym kotoucem, jen tusim byl ten kotouc nakej "lepsi" plovouci a jiny desky a asi naka lepsi kapalina... takze se asi i s malym kotoucem jezdit da

No brzdnej ucinek mi stacil, ale mel jsem problem s "mekknutim" packy, zkusim vymenit brzdovku za nakou ricingovou a uvidime. Desky mam AP Racing smes off road racing a staci to (teda me .

(reakce na) SM nadšenci

26.5.2011 v 17:44 | Nahoru | #1226

Uvalak píše: assassin> Jinak co to bylo za znacku dost uvazuju taky o nejakym tlumici a za slusny penize se daj poridit GPR, nemas s nima zkusenost?



tlumic byl nasi vyroby, tenkrat sem je delal s Mirou Schorovskym .. MPScorse... byla to pistova klasika ale schovanej vepredu pod stitkem (huska510)

GPR je hodne rozsirenej a lidi si ho celkem chvali, oni ted maj hodne novejch rad a posunuli to zas o kus dal, ja se o to zajimal kdyz meli tu prvni a ta mela svoje chyby... scotts byl v te dobe o dost lepsi a kdybych si kupoval rotacak tak bych sel asi do scotts(ohlins)

hele aliii si na zavodech schvalne menil motorku s nekym v treninku, dotycnej chtel zkusit tlumic.. stejna 510 huska.. aliii se vratil a tvrdil ze se bez tlumice neda jet.. a ten kluk zas ze se neda jet s nim:) je to asi hodne vec zvyku, jizdniho stylu.. v terenu s nima nemam moc zkusenosti ale udajne udelaj hodne co se tyka unavy.. ale zas v SM se jede kratce tak unavu asi tolik lidi neresi.. nejvic si to alii pochvaloval prave v tech terenich sekcich - na skocich... ale ve vetsich rychlostech 120+ mi prijdou ty motorky na kmitani riditek nachylny, neni to jako u silnicni takovy ze by se to nedalo udrzet, ale ja si kvuli tomu na husku tlumic dam... ale kovarova kobyla.. neni moc cas... montuju tam rotacak z fireblada.. elektronickou regulaci mam predelanou na mechanickou... na moto s baterkou by sla zachovat i ta elektronicka...

(reakce na) SM nadšenci

26.5.2011 v 17:48 | Nahoru | #1227
Uvalak> ty pííí** chčiju... vono je to fakt na hefty dejte si to do 1080p rozlišení 22 sekunda a zřetelně na pauzu přečteš HOT GRIPS

ale já bych jednou chtěl bejt nechutně bohatej abych si ty barevný hadice, beringery, antihop, eloxovaný páčky, stupačky, tlumič řízení, marchesiny mohl dovolit a klidně bych si udělal nějakýho takovýho Husaberga FS 570

tohle bych použil jako polotovar



Naposledy editováno 26.05.2011 17:55:09

SM nadšenci

26.5.2011 v 18:06 | Nahoru | #1228
Lion> fakt že jo...ty voe, někdo se snaží za každou cenu odlehčovat, ale někteří to mají zjevně na háku ...

jinak..barevné hadice..kua, neřekl bys, jak složité je vybrat tu správnou barevnou kombinaci ...

assassin> našel jsem si nějaké fotky z Mitasu a mnozí jezdí i letos malé kotouče...takže fungovat to asi může...

SM nadšenci

26.5.2011 v 18:26 | Nahoru | #1229
FS570 je mistrovské dílo ...navíc se mně líbí - a je to pro moje "sžití" s motorkou docela důležité - že Berg není nijak moc přerostlý ...jenom by mně teda dělala starost ta chybějící spínačka ...

i když, fotka z Motohousu mně to mou teorii o malých rozměrech trochu nabourává ...ale já si fakt pamatuju, že mně Berg na výstavě přišel nezvykle malý ...


on se asi malý zdát může, ale sedlo je pořád hodně vysoko ...

Naposledy editováno 26.05.2011 18:27:44

SM nadšenci

26.5.2011 v 18:31 | Nahoru | #1230
K hadicim bych to videl jednodusse, na kazdy motorce jsem mel v zakladu sedy (nebo proste ty "obycejny") a nemusel jsem si s nicim lamat hlavu Jinak Husaberg peknej, ale osobne bych si uz novou motorku nekoupil (idealni tak sezonu jetou) a uz vubec ne enduro, sel bych do rok jetyho motarda po nekom z MCR a mas motorku na TOP urovni za slusnej peniz a neni ti lito ji zahodit Me osobne supermoto v provozu vubec nebavi, vsude samej debil za volantem/riditkama, diry, svodidla, proste si tu jizdu vubec neuziju tak jako na draze
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist