Co si budeme nalhávat, těch, co si jako svou "životní" cestu zvolili právě supermoto, u nás moc nenajdeme a málokdy se tak člověk setká s podobně "postiženými" jedinci...
a proto mě napadlo založit toto vlákno..doufám, že se tu pár motardistů sejde a konečně se tu na fóru objeví vlákno, které bude stát za to číst ...
pro začátek sem můžete vkládat fotky svých lehkonohých "kladiv", spolu s nějakým popisem apod...je to na vás, hlavně aby se tu vůbec něco objevilo ..přes zimu bude na tlachání na fóru času až až ...
Naposledy editováno 29.07.2011 08:43:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci
To co jsi předvedl ty zdaleka nedávám :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci
fallen píše: Uvalak> tak to uz uplne nechapu
To Úklid je falešný město?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci
Uvalak píše: Jj, jsem z Uval /necekane /. Jinak fotky jsou z Milovic
A jaky je rezim v tech Milovicich, hodiny, cena?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci
fallen píše: A jaky je rezim v tech Milovicich, hodiny, cena?
Hele jezdit se tam da vicemene furt, kdyz tam nidko neni tak je to zadarmo, o vikendech tam vetsinou bejva vyberci a chce myslim 300 nebo 350 za den. Kamos se kterym jsem tam byl se s Vorlem zna, takze nam to nechal za stovku. Obcas tam ale trenuje Vorel a ostatni kalupnici, takze to maj pro sebe, ale vetsinou se da dohodnout V nehorsim je vzadu na letisti takovej placek, kde se daj poskladat gumy a clovek si tam taky zablbne1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci
S tou brzdou - na DRZ mi pomohla nova brzdovka 5.1. Husaberg jeste nevim, jak bude brzdit. Trochu se bojim ze jen 320 kotouc to nezachrani a budu muset sehnat 4(6)pistek a pumpu
A podrel sis teda vidle a kyvku, ze rikas ze padaky budou potreba?
fallen píše: Uvalak> No kdybych tam jel 150km tak bych tam lital i s Vorlem
S tou brzdou - na DRZ mi pomohla nova brzdovka 5.1. Husaberg jeste nevim, jak bude brzdit. Trochu se bojim ze jen 320 kotouc to nezachrani a budu muset sehnat 4(6)pistek a pumpu
A podrel sis teda vidle a kyvku, ze rikas ze padaky budou potreba?
2 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci
Miši píše: Uvalak> jsme to tu nedavno resili, jestli ten maly kotouc pri maximalnim vytizeni "stíhá"...Beta ho totiz montuje i na motardy....a vidim, ze asi fakt nestiha ...
No to co jezdim podle me neni ani polovicni vytizeni a uz jakoze nic moc, oproti opravdovejm motardum Beta nestiha celkove, jak podvozkem, tak motorem a brzdama, ale na to moje placani na enduru je pomerne vyhovujici1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci
Miši píše: Uvalak> no jasně, maximální vytížení předvádí asi Dani Ribalta a ten druhý pacient na videu co jsi sem dal ...ale pořešit ty tlumiče a brzdy, tak by byla Beta docela schopná i mezi ostatníma ostrýma matardama, ne?...nebo výkonově pokulhává nějak extrémně?
No myslim, ze ty tlumice budou snad stacit precvakat (vic s tim delat nehodlam, jelikos to mam predevsim na enduro) a velkej kotouc o tom pouvazuju, ale je to zase montovani navic, me staci to dycky prezouvat, kor kdyz bych chtel jeden tejden na SM a druhej na MX Jinak vykonove oproti kroskam pokulhava hodne, jezdil tam na tom kamos co nejezdi ty motardy vubec spatne (Hawk, mozna ho znas) a nahanel kamose na CRF 450 r.v. 08 a nemel vubec sanci a musel hrozne nahanet v zatackach Ale co, na to moje placani parkrat do roka mi to staci, ale na zavodech bych se proti kroskam a HSB 570 fakt nechytal1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci
v závodech bude určitě záležet i na rukách, myslím, že tam se zrovna ty nedostatky Bety můžou docela snadno ztratit...
ty jo, to mně připomíná, že jsem chtěl vlastně zjistit, jak mám vůbec nastavené tlumiče..nějak na to vždycky zapomenu ...ale asi to bude pořád série, nastavená na průměrného Japonce, tj. cca 45 kg ...kua, vůbec to jaksi zanedbávám..už jsem chtěl mít na motorce dávno pancéřové hadice, ale ještě nemám ani vybranou barvu ()...ještě uvažuju, jestli pořídit nějaké kryty vík motoru, ať je těma botama zbytečně neodírám, když je to všechno pořád jak nové....
no a až to bude hotové, tak už jenom doladit detaily a budu spokojený...dokoupit nějaký laděný svod, tlumič řízení a tak, znáte to ...ne, s tím tlumičem už si dělám srandu, ten mně zatím nepřišel jako nutnost ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci
1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci
jinak pro mě je tlumič řízení zatím určitě zbytečný ...nijak speciálně jsem to nezkoumal, ale ani na závodech je tuším nikdo moc nepoužívá...
ale jsou to krásné výrobky ...nedávno byl na ebayi jetý tl. GPR na DR-Z, za nějakých 150 USD?...ale do konce aukce ještě chvilku zbývalo, tak to možná ještě vylezlo nahoru...
hodím sem pro zajímavost DR-Z Cirkus edition ...
Naposledy editováno 25.05.2011 15:17:11
dám to sem přes odkaz, ty videa z vimea nějak blbnou
Naposledy editováno 26.05.2011 15:32:50
Naposledy editováno 26.05.2011 16:46:18
1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci
Naposledy editováno 26.05.2011 17:05:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci
Miši píše: Uvalak> jsme to tu nedavno resili, jestli ten maly kotouc pri maximalnim vytizeni "stíhá"...Beta ho totiz montuje i na motardy....a vidim, ze asi fakt nestiha ...
cece Pavel Kajgr svyho casu jezdil bednu jak v mitas cupu tak v openech na MX masine s malym kotoucem, jen tusim byl ten kotouc nakej "lepsi" plovouci a jiny desky a asi naka lepsi kapalina... takze se asi i s malym kotoucem jezdit da
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci
Uvalak píše: Miši> No o rukach je to kazdopadne, ale tam uz nenazenu vubec nic Jinak vetsina kluku co jezdi MCR, ty motorky maj docela poladny, kamos ma v YZ 450F 2010 namerenejch 59 koni (ostry vacky, jina jednotka, jiny zapalko, vejfuk, antihop,...), ale to uz jsou stroje uplne nikde jinde Jinak tlumic rizeni je podle me na SM docela k nicemu, na enduru prej hodne pomaha na rychlejch pasazich s dirama, kamenama apod. docela o nem uvazuju, ale 10tis. je docela dost
tlumic rizeni na motardech uz vozi dost lidi, delali jsme tlumic rizeni na aliiiho husku co s ni jezdil openy a hrozne si to pochvaloval.. hlavne na ty tereni pasaze...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci
Miši píše: Uvalak> kdyby ty prachy za všemožné blbosti, za barevné šroubky, kryty a já nevím co narval radši do motoru ...co to má na levém řidítku za generátor obdélníkových kmitů nebo co to je? ...
Vypada to jako nejakej ovladac, bud na tachometr nebo na vyhrejvany heftyassassin píše: tlumic rizeni na motardech uz vozi dost lidi, delali jsme tlumic rizeni na aliiiho husku co s ni jezdil openy a hrozne si to pochvaloval.. hlavne na ty tereni pasaze...
V terenu si myslim, ze pomoct muze, ale do provozu zbytecnej. Co znam kluky z MCR Petu Zarubu, Snizka, Sevcu apod. tak ho nikdo nevozi, ale schvalne se u piva optam co si o tom myslej1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci
assassin píše: cece Pavel Kajgr svyho casu jezdil bednu jak v mitas cupu tak v openech na MX masine s malym kotoucem, jen tusim byl ten kotouc nakej "lepsi" plovouci a jiny desky a asi naka lepsi kapalina... takze se asi i s malym kotoucem jezdit da
No brzdnej ucinek mi stacil, ale mel jsem problem s "mekknutim" packy, zkusim vymenit brzdovku za nakou ricingovou a uvidime. Desky mam AP Racing smes off road racing a staci to (teda me .Uvalak píše: assassin> Jinak co to bylo za znacku dost uvazuju taky o nejakym tlumici a za slusny penize se daj poridit GPR, nemas s nima zkusenost?
tlumic byl nasi vyroby, tenkrat sem je delal s Mirou Schorovskym .. MPScorse... byla to pistova klasika ale schovanej vepredu pod stitkem (huska510)
GPR je hodne rozsirenej a lidi si ho celkem chvali, oni ted maj hodne novejch rad a posunuli to zas o kus dal, ja se o to zajimal kdyz meli tu prvni a ta mela svoje chyby... scotts byl v te dobe o dost lepsi a kdybych si kupoval rotacak tak bych sel asi do scotts(ohlins)
hele aliii si na zavodech schvalne menil motorku s nekym v treninku, dotycnej chtel zkusit tlumic.. stejna 510 huska.. aliii se vratil a tvrdil ze se bez tlumice neda jet.. a ten kluk zas ze se neda jet s nim:) je to asi hodne vec zvyku, jizdniho stylu.. v terenu s nima nemam moc zkusenosti ale udajne udelaj hodne co se tyka unavy.. ale zas v SM se jede kratce tak unavu asi tolik lidi neresi.. nejvic si to alii pochvaloval prave v tech terenich sekcich - na skocich... ale ve vetsich rychlostech 120+ mi prijdou ty motorky na kmitani riditek nachylny, neni to jako u silnicni takovy ze by se to nedalo udrzet, ale ja si kvuli tomu na husku tlumic dam... ale kovarova kobyla.. neni moc cas... montuju tam rotacak z fireblada.. elektronickou regulaci mam predelanou na mechanickou... na moto s baterkou by sla zachovat i ta elektronicka...
ale já bych jednou chtěl bejt nechutně bohatej abych si ty barevný hadice, beringery, antihop, eloxovaný páčky, stupačky, tlumič řízení, marchesiny mohl dovolit a klidně bych si udělal nějakýho takovýho Husaberga FS 570
tohle bych použil jako polotovar
Naposledy editováno 26.05.2011 17:55:09
jinak..barevné hadice..kua, neřekl bys, jak složité je vybrat tu správnou barevnou kombinaci ...
assassin> našel jsem si nějaké fotky z Mitasu a mnozí jezdí i letos malé kotouče...takže fungovat to asi může...
i když, fotka z Motohousu mně to mou teorii o malých rozměrech trochu nabourává ...ale já si fakt pamatuju, že mně Berg na výstavě přišel nezvykle malý ...
on se asi malý zdát může, ale sedlo je pořád hodně vysoko ...
Naposledy editováno 26.05.2011 18:27:44