Loni po této anabázi trvající několik předchozích let jsem si uzavřel ručení prostřednictvím pojišťovací společnosti a to je panečku hnedle jiné jednání se zákazníkem. Sice mi letos opět nenabídli automaticky výhodnější smlouvu, ale na můj dotaz co uděláme se starou smlouvou už byla reakce: ano pane zařídíme, uděláme, posloužíme (a to mají ještě možnost uzavřít to výhodněji než kdybych tam šel rovnou já)
Abych to shrnul, nebýt toho že vzásadě každoročně měním pojišťovnu platím místo letošních 1.100,- asi celou dobu 2.500,- jako před několika lety... Jednání s pojišťovnou je nahovno páč jednotlivý zákazník je pro ně luft. Lepší je prostřednictvím pojišťovací společnosti, ta se rve o každou smlouvu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pov.ručení - každoroční problém
Vojczech píše: Tak si ji vem a uvidíš,co se stane,až vyjedeš do zahraničí,způsobíš tam nějakou škodu a oni zjistí,že máš takovouto pojišťovnu-celkem bys koukal.
Prosím rozepiš se, to by mě vážně zajímalo Osobní zkušenost?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pov.ručení - každoroční problém
-sun- píše: Prosím rozepiš se, to by mě vážně zajímalo Osobní zkušenost?
Kolega měl klienta,který měl nejmenovanou nejvíce levnou pojišťovnu a způsobil škodu v Německu.Po zjištění pojišťovny následoval masakr.Klient je teď u Allianzu a není nejmenší problém.Nejlevnější,neznamená dobrý-proto mám okruh pojišťoven,které bych klientům určitě nedoporučil.