Loni po této anabázi trvající několik předchozích let jsem si uzavřel ručení prostřednictvím pojišťovací společnosti a to je panečku hnedle jiné jednání se zákazníkem. Sice mi letos opět nenabídli automaticky výhodnější smlouvu, ale na můj dotaz co uděláme se starou smlouvou už byla reakce: ano pane zařídíme, uděláme, posloužíme (a to mají ještě možnost uzavřít to výhodněji než kdybych tam šel rovnou já)
Abych to shrnul, nebýt toho že vzásadě každoročně měním pojišťovnu platím místo letošních 1.100,- asi celou dobu 2.500,- jako před několika lety... Jednání s pojišťovnou je nahovno páč jednotlivý zákazník je pro ně luft. Lepší je prostřednictvím pojišťovací společnosti, ta se rve o každou smlouvu...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pov.ručení - každoroční problém
-sun- píše: Prosím rozepiš se, to by mě vážně zajímalo Osobní zkušenost?
Kolega měl klienta,který měl nejmenovanou nejvíce levnou pojišťovnu a způsobil škodu v Německu.Po zjištění pojišťovny následoval masakr.Klient je teď u Allianzu a není nejmenší problém.Nejlevnější,neznamená dobrý-proto mám okruh pojišťoven,které bych klientům určitě nedoporučil.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pov.ručení - každoroční problém
Vojczech píše: Kolega měl klienta,který měl nejmenovanou nejvíce levnou pojišťovnu a způsobil škodu v Německu.Po zjištění pojišťovny následoval masakr.Klient je teď u Allianzu a není nejmenší problém.Nejlevnější,neznamená dobrý-proto mám okruh pojišťoven,které bych klientům určitě nedoporučil.
Nechci dělat chytrýho, nikdy se mi nic podobnýho nestalo - a doufám že ani nestane.Ale v případě, že by se mi něco stalo a měl bych v Německu platnou zelenou kartu(a to je snad každá v ČR vydaná) s číslem pojistné smlouvy a ověřitelnou platností, tak bych se na veškerý tahanice se skopčákama vysral a adieú.SNikdo ti nemá právo diktovat kde můžeš a kde nemůžeš mít uzavřenou pojistku.
I když neznám okolnosti a chápu že v případě stresové situace po nehodě to může vypadat úplně jinak...
PS:Mám pojišťovnu Slavia, tak doufám že to nebyla ona
Vojczech píše: Kolega měl klienta,který měl nejmenovanou nejvíce levnou pojišťovnu a způsobil škodu v Německu.Po zjištění pojišťovny následoval masakr.Klient je teď u Allianzu a není nejmenší problém.Nejlevnější,neznamená dobrý-proto mám okruh pojišťoven,které bych klientům určitě nedoporučil.
Jak tu někdo psal. Mám platnou pojistku=zelenou kartu. Nabourám do němca v Německu. Sepíšu s ním záznam o nehodě. A zbytek neřeším - to si řeší poškozený s mou pojišťovnou. Když po mě něco bude chtít, odkážu ho na pojišťovnu. Zajímalo by mě něco konkrétnějšího, ale nevadí. Já mám zkušenost z pojišťovnama z tvého okruhu až na vyjímky jen dobré.
Vojczech píše: Kolega měl klienta,který měl nejmenovanou nejvíce levnou pojišťovnu a způsobil škodu v Německu.Po zjištění pojišťovny následoval masakr.Klient je teď u Allianzu a není nejmenší problém.Nejlevnější,neznamená dobrý-proto mám okruh pojišťoven,které bych klientům určitě nedoporučil.
Tak to jsem rád, že mám Stroma druhý rok u Allianzu. První rok cca 1250,- letos 1048,-. Pojištění jsem nikde nevyběhával o nic se nestaral. Pojistil jsem ji přímo při koupi ve Free-Moto v Prostějově...