Konečně jsem se dokopal ke koupi a instalaci originálního krytu řetězu. Po dvouhodinovém kurvování (všechno nějak divně udělané a křivé) jsem všechno dostal na svoje místo. Jenom zadní konce gumových nohavic se mi za žádnou cenu nedaří narazit na zadní plechovej kryt. Jak je to nové a není to vytahané, tak to tam ne a ne převlíknout. Existuje na to nějakej usnadňující fígl, nebo mi nezbyde, než do tam dál tupě rvát, dokud mi z toho nerupne cévka?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gumy krytu řetězu na třindě
...jakpak si představuješ konečný produkt??? Ptám se zcela účelně, protože právě přestavuju dvě podobný jawky...no možná trochu jinak než Ty, ale rozhodně za podobným účelem
Jednou je to 640ka na hooodně dlouhý cesty, takže dle toho řádně vybavená (ta už brázdí silnice a dokončují se poslední konstrukční nedostatky) a druhá je taková směska pro přítulku...ona mi totiž z normální velikosti nedošlápne na zem ...a v podpatkách jezdí nerada ...tak jsem se jal postavit přes zimu mašinu na míru...a to u mě znamená: snížit zadní partii rámu o 50 mm a upravit s tím související prvky a samozřejmě zbytek udělat dle jejího vkusu...bílej lak a červený linky...už teď nespim hrůzou
A co máš v plánu na dlouhé zimní večery???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gumy krytu řetězu na třindě
1) Dokončit to, co se dá považovat spíš za opravy (primární žetěz, přední tlumiče, časem generálka motoru - při současném seřízení a používání dostává strašně na prdel).
2) VAPE 12V, nějaké pěknější blinkry - spíš větší kovové, než nějaké minihajzly, podtlaková houkačka (originál klakson není slyšet přez motor), nějaké kulaté světlo na H4 vzhledem se blížící původnímu.
3) Tvrdší pružiny na přední vidle, širší a vyšší řidítka, předkopy na padák, nechat víc vycpat sedlo (vyšší, měkčí), zvednout přední i zadní (takovej ten kovovej těsně u kola) blatník (na mnou obouvané traktory Heidenau K37 je to moc nízko), škrtící klapka do sání pro lepší startování v zimě.
4) Brašny, novej lak (ideálně černá a zlatý linky - já vím, že je to na ty plechy z 640 prasečina, ale i tak mě to láká), odrezit a nastříkat zvenku motor (na černo), novej nátěr výfuků, vzhřívaný hefty, zadní padáky, jinej zadní kufr, možná kyvka z Trampa.
Než to stihnu při své pomalosti dodělat, tak dojde ropa a proto:
5) Seřízení na metanol
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dovoz jawy 350 ze zahranici [1, 2] Jawa 350/634 | krystofvelecky | 38 | 20.5.2024 v 11:13 JAVR |
Sidecar Velorex [1, 2] Jawa 350/634, Velorex 562, Velorex 563, Velorex 565,... | Krautkopf | 46 | 21.3.2024 v 13:26 TomasNBK |
Jawa 350/634-7 a karburátor Z 640 Jawa 350/634 | panelák | 8 | 14.3.2024 v 19:26 Pabol |
pretočenie valcov na jawa 350 /632 ... Jawa 350/634, Jawa 350/632 | sadimil | 12 | 24.10.2023 v 11:03 kokoška. |
Kterým směrem se otáčí náhon tachom... Jawa 350/634 | YettiBob | 18 | 7.8.2023 v 10:23 kokoška. |