paolo_novy Přidat reklamu

Téma: polo nebo plná syntetika?
18.11.2010 v 18:22
Zdravím, vím, že se to už nedělí na polo a full syntetiku, ale v mojí ZRX se mi vydrolili postupně obě vačky. Jednou jsem je nechal spravit a po cca 20tis je to zpátky. Sehnal jsem teda jetý vačky v dobrým stavu a šupl je tam s tím, že bude alespoň zase na 20tis klid. Můj mechanik mi radí přejít z polosyntetiky na plnou, že prý by to mohlo pomoct.Jenže já už jsem koupil 4l Castrol GPS. Ten tam liju celou dobu a i předchozí majitel ho tam dával. Už jsem si víckrát pohrával s myšlenkou, že bych tam koupil ten polosyntetickej Motul, ale vždycky s toho sešlo, protože nebyl důvod. Měl jsem strach, aby mi třeba nezačla klouzat spojka. Co si myslíte vy? Nalít GPS, nebo koupit plnou syntetiku a GPS nalít do sekačky?
Anketa: Jaký olej?
Castrol GPS
21%
8
Castrol Racing
8%
3
Něco úplně jinýho
71%
27

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) polo nebo plná syntetika?

19.11.2010 v 15:19 | Nahoru | #1
fzr> zdravím!pokud vím,tak motor ZRX vychází ze starých GPZ 900,1000RX,ZX-10,a ty měly s opotřebením vaček problémy.Já osobně bych nějaké menší opotřebení nebo piting moc neřešil a jezdil dál.Plnou syntetikou to opotřebení nezachráníš,jen možná zpomalíš.

(reakce na) polo nebo plná syntetika?

19.11.2010 v 21:32 | Nahoru | #2

faikis>fzr> zdravím!pokud vím,tak motor ZRX vychází ze starých GPZ 900,1000RX,ZX-10,a ty měly s opotřebením vaček problémy.Já osobně bych nějaké menší opotřebení nebo piting moc neřešil a jezdil dál.Plnou syntetikou to opotřebení nezachráníš,jen možná zpomalíš.



spiš bych řekl ze ZZR...
jinak zdar Hery vono dyš ten rex tahas kolem 8mi navrch tak si neco teho oleja spapa, vim ze na ceste kolem 8mi tisic km sem dolival cca 0,7 litr sem se divil ze to tk chlastá, ale to zem jeli kolem stoosumdesati a zralo to o dva litry n sto vic jag zx12,hold ta 6 tka temu chbi
[URL= with [URL=

(reakce na) polo nebo plná syntetika?

29.1.2011 v 21:20 | Nahoru | #3

faikis píše: fzr> zdravím!pokud vím,tak motor ZRX vychází ze starých GPZ 900,1000RX,ZX-10,a ty měly s opotřebením vaček problémy.Já osobně bych nějaké menší opotřebení nebo piting moc neřešil a jezdil dál.Plnou syntetikou to opotřebení nezachráníš,jen možná zpomalíš.



mám rexe 11 r.v.99, motor pochází ze ZZR 1100, vačky s ním jsou zaměnitelné (ne stejné), jak je to s dvanáctkou nevím ale prakticky to bude jen převrtaný 11-ti kilo, tak bych si tipnul, že tam vačky ze ZZR 1200 nebudou dělat dobrotu , na doporučení mechanika leju plnou syntetiku a ač má naběháno bez mála 70 ticek, tak je v pohodě, krásně si chrochtá a olej nežere, podobně u zephyra 92, taky plná syntetika, takže bych se nebál, ublížit to nemůže.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ZRX 1200S zvysenie podvozku Kawasaki ZRX 1200 kw110 10 16.5.2023 v 06:09 kw110
Rada s výběrem pneumatik na Kawasak... Kawasaki ZRX 1200 LoboTony 9 19.3.2023 v 16:00 Johnyprague
spetne zrkadlo Kawasaki ZRX 1200 kw110 8 17.12.2022 v 13:36 Dargas
ZRX 1200S otvorenie vyfuku Kawasaki ZRX 1200 kw110 12 17.8.2022 v 17:23 CBRlitrRR
klin pod motor Kawasaki ZRX 1200 kw110 7 17.7.2022 v 12:26 hondaman1


TOPlist