globalmoto_kveten





Téma: Problém s chlazením - auto
 
14.11.2010 v 09:01
Čau motorkáři,
mám takovej menší problém s mým autíčkem ( Fiat Punto HGT 1.8 benzín )... za chladného počasí do +10 stupňů se auto nezahřeje do provozní teploty, tudíž pak papá víc benzínu než by bylo zdrávo a nejede tak pěkně. Podotýkám předem, že termostat je v pořádku. Dávám to za vinu velkému chladiči u sportovního auta. Moje otázka tedy zní - co s tím? Přemýšlel jsem nad tím, že bych dal karton před chladič, má s tím někdo zkušenost?
díky za smysluplné odpovědi

1 reakcí na tento příspěvek Problém s chlazením - auto

14.11.2010 v 09:33 | Nahoru | #1
Je to Ital, zvykej si

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s chlazením - auto

14.11.2010 v 09:36 | Nahoru | #2
FiFi.> zimu nemá rád

Problém s chlazením - auto

14.11.2010 v 09:41 | Nahoru | #3
sportovní auto = krabice od bot???

1 reakcí na tento příspěvek Problém s chlazením - auto

14.11.2010 v 09:44 | Nahoru | #4
Ten karton pred chladic je pekna pakarna (to se davalo na Skodarny za totace)pac to muzes uvarit - kdyz sepne ventilator tak nemuze proudit vzduch.I kdyz rikas ze termostat je v pohode tak bych ho zkusil hodit do horke vody (jestli je to dovoz z Italie tak tam maj jine termostaty)a jestli si delal rozvody tak doufam ,ze si daval i vodni pumpu pac uz jsem videl ze vrtule na hridelce pumpy se protacela a mnelo to malej obeh vody a malo to topilo ale to asi neni tvuj pripad.A i kdyz Italske auta nemam rad tak po vymene termostatu,vodni pumpy a vyplachu vodni soustavy a nove naplne to kamosovi topi na Itala dobre - jo neber to nejak osobne ale Audi ktere mam ja topi az moc dobre holt Nemci zima nevadi tolik jako spagetakum

Naposledy editováno 14.11.2010 09:50:08

Problém s chlazením - auto

14.11.2010 v 10:08 | Nahoru | #5
Jak víš že termostat je v pořádku? Třeba novej neznamená dobrej. Na to trpěj hodně Alfy a Lancie že je motor podchlazen. Že je to HGTčko tak to nemá žádný vliv.

Problém s chlazením - auto

14.11.2010 v 10:19 | Nahoru | #6
Pokud je termostat v poradku tak by na to velikost chladice neměla mít vliv ne? Jinak karton rozhodne ne.. jak bys jel třeba v dešti, tak se ten karton rozmočí a zasere celej chladič a v létě se ti to bude zase přehřívat..Někde na netu jsem myslím viděl i plastový desky na zakrytí chladiče..
Ale u tebe bude určitě něco špatně, pokud auto nehřeje do +10..tak co budeš dělat až uhodí mrazy?

Naposledy editováno 14.11.2010 10:20:52

Problém s chlazením - auto

14.11.2010 v 11:06 | Nahoru | #7
kus kartonu funguje naprosto spolehlive... teplotu tam mas behem kilometru naprosto v poradku :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s chlazením - auto

14.11.2010 v 13:06 | Nahoru | #8
Fananek-Jarda>

To není o tom jestli je to ital nebo ne.Problém bude někde jinde.
Já měl TIPO deset let,nikdy jsem s tím nic nemusel dělat a topil výborně I když bylo -10C.

(reakce na) Problém s chlazením - auto

14.11.2010 v 13:11 | Nahoru | #9

PajaZR>Fananek-Jarda>

To není o tom jestli je to ital nebo ne.Problém bude někde jinde.
Já měl TIPO deset let,nikdy jsem s tím nic nemusel dělat a topil výborně I když bylo -10C.



přesně tak...tomuhle se taky směju
mám Tempru, motor na provozce po nějakych 2-3km, když jsem měl napojenou klimu, tak topila hned, ted hned, jak se začne nahřivat..s velikostí chladiče nemá nízká teplota co dělat, chyba bude v termostatu...

(reakce na) Problém s chlazením - auto

14.11.2010 v 13:29 | Nahoru | #10

Dr.Myšák>FiFi.> zimu nemá rád



Tak s nim jezdi v létě

Problém s chlazením - auto

14.11.2010 v 15:53 | Nahoru | #11
Termostat,zkusit v teplé vodě,a dal bych nové víčko vyrovnávací nádržky chladící kapaliny.

Problém s chlazením - auto

14.11.2010 v 19:25 | Nahoru | #12
dík lidi nakonec jsem zjistil že se to úplně nezavírá

Problém s chlazením - auto

14.11.2010 v 19:30 | Nahoru | #13
kup kvalitní termostat a bude teplo..

Problém s chlazením - auto

14.11.2010 v 19:39 | Nahoru | #14
máš tam něco v prdeli, koukni jestli když moot vrčí tak 5min není nahřátej chladič a jestli není tak sáhni na hadice u motoru do chladiče topení, jestli jsou horké,reps vařící potom sedni do auta otoč na teplej a koumej jestli fouká,, jestli ne tak je možnost že máš v háji vnitřní klapku na nepřehodí ti to vzduch na nahřátej chladič uvnitř ventilace, nebo máš ucpanej chladič topení, (sundat od motou dahice a opačne pustit vodu z hadice aby se to propláchlo) nevím jestli tam máš otevřenej okruh anebo okruh z kohoutem... na tohle se dá přijít lehce karton je hovadina, uzavřenej okruh se už nepoužívá protoře v nem hnila smes když to stálo
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist