globalmoto_kveten





Téma: Motodovča: Francie - Azurové pobřeží 2011
3.11.2010 v 21:51
Plánujeme s manželkou další výlet (dovču), tentokráte za krásami jižního pobřeží Francie. Kdo máte zájem, neváhejte se zapojit do diskuze a taky třeba přihlásit v sekci Dovolená. Je znám již počáteční termín odjezdu z ČR a to dne 16.7.2011.
Trasa je plánována na cca. 10 dní v celkové délce asi 4000 km. A vede přes Německo, Rakousko, Itálii, Francii, Monaco a zpět přes Švýcarsko a Německo.
Předpoklad je, že ubytování bude v penzionech a po Francii v F1 nebo B&B nebo v soukromí.
Odhad nákladů je 450-550€ ubytování (za dva se snídaní) + 400€ za benzin při spotřebě 6L/100km na jednu motorku. Ceny jsem trochu upravil v souvislosti s růstem cen jak služeb, tak i PHM. V celkovém součtu bude třeba počítat s cca. 1.000,-€ na motorku obsazenou dvěma osobami + další penízky na ostatní nákupy - jídlo, poplatky za mýta, suvenýry....
Aktuální ceny benzinu v zahraničí

Trasa je upravená podle poslední dohody zatím jedoucích účastníků. . Trasa není rozplánována na jednotlivé dny, takže uvedené vzdálenosti se nedají brát jako berná mince. Bude se přizpůsobovat momentální situaci, která nastane cestou.

Potvrzená účast přes PM do určeného termínu:
Horda + 1
Jerry.p + 1
Campus + 0
Pokud by se chtěl někdo další přidat, budde se muset spokojit s trasou, která byla již vzájemně odsouhlasena.

Aktuální počasí na Azurovém pobřeží

Upravená trasa ke dni 20.6.2011

Uzavřeno 02.07.2012 v 13:14 uživatelem HordaStodulky

Naposledy editováno 10.12.2011 12:00:25

1 reakcí na tento příspěvek Motodovča: Francie - Azurové pobřeží 2011

8.11.2010 v 19:13 | Nahoru | #1
Ahoj,
je to samozrejme jen muj velmi osobni komentar, takze neocekavam nejaka vysvetleni nebo odpovedi. Trasa je krasna, ale po zkusenostech z minula (Alpy 2010), opravdu si myslite, ze je vhodne neco hromadne organizovat?
Protoze:
a) Kilometry za den jsou znacne na to, aby si po nejakych 300km (a vic) v sedle clovek neco uzil z krajiny. To muze byt diskutabilni jeste navic kvuli tomu, ze jeden nevi, kde vlastne bude moci slozit hlavu na dalsich 300 km dalsi den (ale to je samozrejme individuálni).
b) Zkušenosti z minula (Alpy 2010) - všichni nám tesne pred hranicemi ujeli a vykašlali se na nás. Když jsme je dojeli na dohled - ujeli nám ve měste znovu (a proti semaforům se bojovat nedá). Telefony nedostupné a komunikace nulová. Na me to udelalo dojem, ze kazdy je za sebe a stara se jen o sebe, nikomu nejde o to aby vsichni dorazili do cile.
Cesta zpatky byla uplne jina zkusenost (Diky JirikuM). Pro takto "hromadny vylet" nebyl pristup/postup jak jet ve skupine nijak stanoven a pokud ano, pak nebyl dodrzovan - a pak je otazka, zda je lepsi jet s nekym, nebo sam...
Myslim,ze v podstate nejde o trasu, ale o to, zda jet sam, nebo s nekym. A kdyz s nekym, tak jaka budou pravidla.
Na Alpách 2010 jsme v podstatě absolvovali vše, co bylo v plánu (kromě Grossglockneru). Ironií je, že vše jsme absolvovali nekoordinovaně sami(mimo "skupinu") a jediný Grossglockner jsme "vzdali" přes to, že jsme se s některými účastníky výpravy potkali - tedy jsme to udělali záměrně.
Moje otázka tedy je - proč organizovat "skupinové" akce, když navzdory "secvičným" (viz náš meeting před Alpami)je to nakonec všechno úplně jinak.
A jeste neco (otazka k zamysleni)- na motorce je clovek sam (kvuli tomu si ji porizuje), takze ve sve podstate je individualista, ktery se snazi resit veci sam.
Neni pak prudkym rozporem snaha organizovat spolecne akce kde se musi podridit nejakemu rezimu/organizaci?
P.S. Navzdory vsemu,ty Alpy 2010 byly super!

(reakce na) Motodovča: Francie - Azurové pobřeží 2011

8.11.2010 v 19:20 | Nahoru | #2

BeauFexte>Ahoj,
je to samozrejme jen muj velmi osobni komentar, takze neocekavam nejaka vysvetleni nebo odpovedi. Trasa je krasna, ale po zkusenostech z minula (Alpy 2010), opravdu si myslite, ze je vhodne neco hromadne organizovat?
Protoze:
a) Kilometry za den jsou znacne na to, aby si po nejakych 300km (a vic) v sedle clovek neco uzil z krajiny. To muze byt diskutabilni jeste navic kvuli tomu, ze jeden nevi, kde vlastne bude moci slozit hlavu na dalsich 300 km dalsi den (ale to je samozrejme individuálni).
b) Zkušenosti z minula (Alpy 2010) - všichni nám tesne pred hranicemi ujeli a vykašlali se na nás. Když jsme je dojeli na dohled - ujeli nám ve měste znovu (a proti semaforům se bojovat nedá). Telefony nedostupné a komunikace nulová. Na me to udelalo dojem, ze kazdy je za sebe a stara se jen o sebe, nikomu nejde o to aby vsichni dorazili do cile.
Cesta zpatky byla uplne jina zkusenost (Diky JirikuM). Pro takto "hromadny vylet" nebyl pristup/postup jak jet ve skupine nijak stanoven a pokud ano, pak nebyl dodrzovan - a pak je otazka, zda je lepsi jet s nekym, nebo sam...
Myslim,ze v podstate nejde o trasu, ale o to, zda jet sam, nebo s nekym. A kdyz s nekym, tak jaka budou pravidla.
Na Alpách 2010 jsme v podstatě absolvovali vše, co bylo v plánu (kromě Grossglockneru). Ironií je, že vše jsme absolvovali nekoordinovaně sami(mimo "skupinu") a jediný Grossglockner jsme "vzdali" přes to, že jsme se s některými účastníky výpravy potkali - tedy jsme to udělali záměrně.
Moje otázka tedy je - proč organizovat "skupinové" akce, když navzdory "secvičným" (viz náš meeting před Alpami)je to nakonec všechno úplně jinak.
A jeste neco (otazka k zamysleni)- na motorce je clovek sam (kvuli tomu si ji porizuje), takze ve sve podstate je individualista, ktery se snazi resit veci sam.
Neni pak prudkym rozporem snaha organizovat spolecne akce kde se musi podridit nejakemu rezimu/organizaci?
P.S. Navzdory vsemu,ty Alpy 2010 byly super!



Ahoj,

vubec nebudu hodnotit presun do Alp, nebyl jsem u toho, nevim, jak to probehlo a ze jste se pak nepridali k nam, no stalo se, kdyby se chtelo, asi to slo. Tomas s Janou se pripojili naprosto bez problemu.

Ale za mne, prestoze to byla velka banda, bylo to fajn. Ja na pojezdeni nejradeji jednu az tri motorky k sobe, protoze jinak se zdrzujem, ale to, ze jsme se vecer sjeli na jedno misto a mohli pokecat, to bylo velmi prijemne. Nemel jsem pocit, ze bych se musel nejake organizaci podrizovat a taky jsem nikoho nenutil jezdit stejnou trasu, ale mel jsem vecer s kym sdilet pocity ci jen tak kecat o blbostech.

Takze ano, pro mne to smysl ma . A pokud to pro nekoho smysl nema, nikdo nikoho nenuti
Téma je zamknuto


TOPlist