1 reakcí na tento příspěvek jaký skůtr
S tema velkyma skutrama jsem to myslel spis tak, aby se jim pri vyberu snad z obavy z "velikosti" nevyhybali.
Vse se odviji, jak napsali hned prvni dva, od predpokladaneho pouziti.
Pokud chce drandit spis "kolem komina" nebo zaroven i neco prijatelneho na propletani mestskymi kolonami, tak nejakou tu "stredni tridu" okolo 200 - 300ccm.
Me samotnymu se pri uvahach o eventuelnim "mestskem" nastupci za Skippera zalibila Yamaha X-Max 250, pripadne predchudce Yamaha Versity 300. Jenom me tam prekvapilo, ze u jednoho bylo pod sedlem misto jen na jednu malou helmu , zatimco u toho druhyho bylo dole misto na 2 integralky (a stitecky pred ruce v zakladu) .
A taky me zaujalo to SH-cko od Hondy. Sice to ma ponekud asijsko-bicyklovy vzhled, ale s "protidirovymi" 16'' koly a nizkou podlahou pro snadny nastupovani se vubec nedivim, ze treba v Italii co jsem koukal zastupovali fakt slusny procento ze vsech skutru v provozu. Navic s motorizaci 300i 20kW ...
Pokud ovsem by to bylo na delsi trasy (treba i na dojizdeni do Prahy ci Budejek vcetne jizdy po dalnici), na vylety ve dvou, na celodenni vyjizdky s "velkejma" masinama apod., tak spis jeste neco vetsiho, nad 400ccm.
Jak jsem psal, mame Beverli 500, se stitem a kufrem. Uz to nema tu pravou obratnost a je to o poznani rozmernejsi stroj s nizsi svetlosti (do mesta si jednoznacne radsi beru tu osminku), ale na letni vyjizdku v otevreny helme v pantoflich a triku ve dvou k vode na Slapy nebo na to zajet neco vyridit po prvni tride padesat, sto kilometru za Prahu zlaty!
A svezl jsem se jeste na Burgmanu 400, taky dobry, s velkym prostorem pod sedadlem a vybornym krytim, jenom me tam stvalo to prepakovani zadni vidlice, ze se pri rozjizdeni nadzvedaval zadek.