Nečekám, že se něco naučím tady u klávesnice, ale tak pár rad do začátku asi není k zahození. Po několika "minutách" jízdy už vím, že tam sotva zúročím nějaký zkušenosti z cca 7mi let závodění na litrovým stocku
Motorka je YZ 250F, takže asi to "nejhodnější", co jsem zkoušel a logicky šel do toho. Takovou pomalejší MX trať mám skoro za barákem, takže to je můj výchozí bod..
Zajímají mě tyto věci
- posez na motorce
- práce s brzdami, spojkou a plynem
V těchto situacích
- zatáčky prudké (fáze nájezd - průjezd - výjezd)
- zatáčky otevřené (fáze nájezd - průjezd - výjezd)
- skoky (fáze odraz - vzduch - dopad)
- výjezdy + rovinky (příčný nerovnosti, výmoly)
Nebo jestli je někde něco shrnuto, jak na MX jěždění a nepřerazit se, případně si nevytvořit špatný návyky.. Uvítám zkušenosti i s konkrétníma fotkama.
Poslední dotaz k řidítkům - mám cca 178cm a na motorce, kterou jsem koupil, jsou redukcemi zvýšená originál (bez hrazdy) řidítka o 2cm nahoru. Je lepší to tam nechat nebo je mám zase pustit dolů? Když se ale teď postavím vedle originál CRF 250, tak jsou řídítka stejně vysoko..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak správně na MX/Enduro jízdu?
texastornado>Sám bych to neřekl líp! Jináč Perňo, posilovna a enduro/mx není ta pravá kombinace. Svaly si zvyknou hodně se prokrvovat, což pak poznáš neuvěřitelnejma konvema. Takže běhání, kolo a jiné aerobní aktivity. Zvedání činek ti vůbec nepomůže. A věř mi, že kurva vim vo co de a k tomuto zjištění jsem se řádně prokonvoval...
Tak tos mi udělal celkem radost, páč mě by asi do tý posilky stejně nikdo nedokopal - namám rád "sport" v uzavřených prostorách. Hospoda mi nevadí ..ještě bazén se dá. Ty voe, že by ten novej karbonovej Author ještě dostal příležitost? To mě aspoň baví a dovybavil jsem ho pořádnejma tlustejma řidítkama, ať jsem kurva vostrej krosák i na tom kole!
Takže tohle bude teď můj největší "kámoš" kondiční..
[img]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak správně na MX/Enduro jízdu?
Takže tohle bude teď můj největší "kámoš" kondiční..
[img] si na kole páčku přední brzdy na pravou stranu, ať potom na trati nejdeš přes řídítka.