globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Měl by pro mě někdo radu k elektroinstalaci
18.10.2010 v 12:29
Zdravím motorkáře všeho druhu.Potřebuji radu k Jawě čz 150 s motorem čz 150c. Jedná se o motor s klasickým starým magnetem a pertinaxovou spínačkou, na které je zespod tlumivka.
Mám problém a to tenhle - Po nastartování studené motorky je vše ok.Dá se jet se zapnutými světli.Jakmile se motorka zahřeje,tak nastane menší problé.Jakmile sou zapnutá světla,tak vynechává při přidávání plynu a na volnoběh. Jako by tam byla slabá jiskra.Svíčka byla několikrát nová a nic.Je to ovlivněno dle mého spotřebou přední žárovky6V/25W.Pokud ji vytáhnu z objímky při zaplých světlech,tak moto jede normál - tím odpadá možnost zkratu v el. obvodu
Myslíte,že indučka? Nebo co s tím? Bez světel se mi nechce jezdit.
Dík předem za všechny rady

1 reakcí na tento příspěvek Měl by pro mě někdo radu k elektroinstalaci

18.10.2010 v 16:21 | Nahoru | #1
No, hlavní problém je ten, že v Československu nedokázali udělat indukční cívku, která by vydržela tepelný zatížení od motoru. Mám doma asi 8cívek a z toho jen jedna fungovala, i za tepla bezproblémový starty. Oni to v čz okopírovali od Bosche, úplně stejný zápalko je použito na převálečných Sachsech. Takže kdyby se ti podařilo sehnat toto zapalování, na burzách jsou vidět(vypadá stejně jako Čz ale je zlatý a indučka má tmavě hnědou barvu)tak ti zetka bude jezdit bezproblémů..
Nebo repliky induček dělaj třeba v Přelouči, ale to je rána, už si to moc dobře nepamatuju, ale asi 2,5tis..
Pak se taky dělalo to, že se orig. indučka rozmotala, na primár se přidali závity a ta se připojila na externí(fichláckou) schovanou pod nádrží..
Ještě jsme řešili tu možnost, že by se dali všechny světelný, udělali z toho alternátor a přes vhodnou regulaci dobíjeli baterku a cívku klasickou externí "živili" přímo z baterky jako to je na třeba na kejvách...to by fungovalo asi nejlíp,za nejmíň peněz, ale chce to šikovnýho elektrikáře..
ale jednoduší je počkat a přišetřit na Vape.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měl by pro mě někdo radu k elektroinstalaci

22.10.2010 v 20:05 | Nahoru | #2

Dunstal>No, hlavní problém je ten, že v Československu nedokázali udělat indukční cívku, která by vydržela tepelný zatížení od motoru. Mám doma asi 8cívek a z toho jen jedna fungovala, i za tepla bezproblémový starty. Oni to v čz okopírovali od Bosche, úplně stejný zápalko je použito na převálečných Sachsech. Takže kdyby se ti podařilo sehnat toto zapalování, na burzách jsou vidět(vypadá stejně jako Čz ale je zlatý a indučka má tmavě hnědou barvu)tak ti zetka bude jezdit bezproblémů..
Nebo repliky induček dělaj třeba v Přelouči, ale to je rána, už si to moc dobře nepamatuju, ale asi 2,5tis..
Pak se taky dělalo to, že se orig. indučka rozmotala, na primár se přidali závity a ta se připojila na externí(fichláckou) schovanou pod nádrží..
Ještě jsme řešili tu možnost, že by se dali všechny světelný, udělali z toho alternátor a přes vhodnou regulaci dobíjeli baterku a cívku klasickou externí "živili" přímo z baterky jako to je na třeba na kejvách...to by fungovalo asi nejlíp,za nejmíň peněz, ale chce to šikovnýho elektrikáře..
ale jednoduší je počkat a přišetřit na Vape.



Co máš v plánu s těmi 7ks špatných cívek? měl bych o ně zájem - respektive mi jde pouze o tu kovovou kostřičku - bez vinutí.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kejvačka 150/352 Jawa 150/352 hluska 2 13.12.2023 v 22:57 Kohlstein
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved
Dotaz Jawa 150/352 Šuánek 6 24.8.2023 v 22:34 Dolin
První moto pro dceru Jawa 150/352 olgabrodska1 19 21.8.2023 v 16:02 Lapchik-54
Samolepky na jawach Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... Jirk_K 21 10.1.2023 v 18:28 Zdenalbenal


TOPlist