bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650
Zdravím.
Z jara hodlám kupovat nějakou šestku a potřeboval bych pár informací.
Vím že je tady milion témat s výběrem šestikila ale nikde není moc napsáno o Ducati 620 Sport.
Zajímalo by mě konkrétně srovnání s SVčkem 2003+. Dále by mě zajímalo jak je to se servisem(co po kolika km) a jízdníma vlastnostma. Spotřeba by měla být asi +- stejná u obou. Předem dík za vaše poznatky a rady.
Sojky
Anketa: Kterou vzít?
Honda Hornet
17%
30
Ducati 620 Sport
30%
52
Suzuki SV 650
43%
75
Aprilia Tuono
9%
16

Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650

21.10.2010 v 16:36 | Nahoru | #451
Kámoš má taky na Raptoru prosklenou spojku.

Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650

21.10.2010 v 16:49 | Nahoru | #452
Kdybych mel na stavbu takovy motorky abych premejslel i o naroubovani suchy spojky tak si myslim ze by me jednou za 5 let nevytrhlo ji vymenit...

1 reakcí na tento příspěvek Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650

21.10.2010 v 19:43 | Nahoru | #453
Zdravím mno ja mam podobny problem manželka ma monstera 600 a ja si chci taky něco pořídit,ale ten monster mi přijde na mě slaby

(reakce na) Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650

21.10.2010 v 19:47 | Nahoru | #454

Thorsteinar>Zdravím mno ja mam podobny problem manželka ma monstera 600 a ja si chci taky něco pořídit,ale ten monster mi přijde na mě slaby


Tak kup většího monstera. A pokud jsi fajnšmejkr, tak S2R 1000.

(reakce na) Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650

21.10.2010 v 19:59 | Nahoru | #455

pylot>carlos38> napsal nekdo kdo jezdi na sestce...



a jezdi s tim pro rohliky

SpOjky> koukam, ze jsi vytahnul Karfovo Raptora

Naposledy editováno 21.10.2010 20:01:16

1 reakcí na tento příspěvek Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650

21.10.2010 v 20:49 | Nahoru | #456
je fakt ze se to super ovlada ale mam strach aby melten litr stejny vlastnosti?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650

22.10.2010 v 00:25 | Nahoru | #457

Thorsteinar>je fakt ze se to super ovlada ale mam strach aby melten litr stejny vlastnosti?


Tak zrovna ty stejný jízdní vlastnosti bych raději u litra mít nechtěl... Ale jo , jak M900 tak i M1000 mají stejný jízdní vlastnosti! (Vlnění ve větších rychlostech - pak už se vlní nejen na rovině , ale i v zatáčkách! ) A nebo si kup S2R / S4R / S4Rs , tam už to asi bude trochu někde jinde... Mně osobně se třeba na Monsteru nikdy nelíbil ten letmáč a vejfucky na pravém boku , ale dneska už bych to asi překousnul... Jo a nebo jdi rovnou do Streetfightera , je skoro stejnej jako Monster šestka!!! Teda je stejně velkej, váží stejně, ale má lepčí podvozek!

Edit: A nebo jestli chceš, můžu ti dohodit jednu Suzuki VX800 pod 40 litrů...

Naposledy editováno 22.10.2010 00:27:39

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650

22.10.2010 v 13:07 | Nahoru | #458
DMC.motobiker> ...ty zase chceš prudit Ducatisty, co ?...ty zase plácáš ...Jel si někdy na S4R(s.)ku? Vždyť je ten rám jak monoblok, já mám přes 90kg a ještě jsem nikdy za 20tkm nezaznamenal v jednom zavlnění rámu.A popravdě ani ve dvou (partnerka přes 50kg) ...
Ale tys asi mluvil o starým litru a 900ccm...ačkoli S4(R)S) má taky tendence tancovat, ale spíš jen díky tomu, že nemá tlumič řízení, je krátká a má přespříliš výkonu ...

Jen ten motor na začátečníka bych motor z 916 - 998 fakt netestoval
No a letmáč s "Y" pětipaprskem je balada...krásně ho celej vidíš...no a ty dvojitý "S" svody na jedný straně ... lahoda pro oko...mě to zaujmulo na první pohled. Mohl jsem mít kit Termignony za "lidovku" ...ale byl rozdvojenej na obě strany...a kvůli tomu právě jsem do toho nešel - raději jsem dal Akrapovu oválnou rouru a zachoval dvě Ska na jedný straně...

co člověk to názor

Naposledy editováno 22.10.2010 13:21:52

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650

22.10.2010 v 13:31 | Nahoru | #459
t_freedom> Nečteš nevíš! Však říkám že S2R & S4R jsou na tom už podvozkově dobře , ale starý Monstery (600 / 900 aj 1000 + S4 916) se prostě vlní jak had , můžeme se o tom tady dohadovat jak dlouho chceš, ale je to prostě fakt! Ovšem na vině tomu rozhodně není tuhost rámu, protože i ten starej zlatej šestkovej Monster má rám pevnej jako skála , může za to nejspíš ta rozpustilá geometrie podvozku! Takže i kdybych tam dal třeba podvozek od pana Öhlinse, stejně tomu nepomůžu, na druhé straně ale proto je tam motorka tak skvělá do města a úžasně ovladatelná v utažených zatáčkách... Navíc to vlnění je jen pocitová záležitost, ničemu to nevadí a člověk si na něj hodně rychle zvykne , jenom teď když jezdím delší dobu na 916 - která je na rovince i v zatáčkách přesná jako střela a ani se nehne - tak mě to vždycky docela překvapí a chvíli mám z toho takvej zvláštní pocit...

A k té kyvce a výfukům na pravé straně, to už je čistě věc vkusu každého jedince jak říkáš , mně osobně se vždycky víc líbila ta původní koncepce Monstera , takovej starej M900 to je jednoduše naprostá dokonalost! Ale jak jsem psal výše, dneska už bych to u S2R i S4R celkem v pohodě překousnul , má to něco do sebe a přišel jsem tomu na chuť , ale na druhé straně, dneska už nemám tu potřebu jít do čtyřventilu jen pro honbu za výkonem, takže bych asi zůstal u toho M900 , a tady tě popíchnu ještě jednou - Monster má mít jedině dvouventil vzducháč! Čtyřventil vodník patří od jaktěživa jenom do Ducatích SuperBiků!

1 reakcí na tento příspěvek Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650

22.10.2010 v 16:52 | Nahoru | #460
MNo moje predstava je neco tak za max 70k a od toho se to bude vyvíjet

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650

23.10.2010 v 09:39 | Nahoru | #461
DMC.motobiker> myslím, že zaměňuješ vlnění rámu a neklidný chování podvozku(což je o Monsterů docela očekávatelný, vzhledem k tomu jak krátkej to má rozvor a jak lehký to je)No a když do toho zasadíš motor se 110-130HP je to tím ještě umocněný. Byl jsem dost překvapenej jak je to neklidný a řízení se kvrdlá...ale pokud udržíš přední kolo na zemi tak je to ok ...chce to tlumič řízení
No a ohledně toho co je pro Ducati typický ... Rodina elektrikářů Ducati začala úplně na jiným poli než s motocykly...a první modely byly jednoválce (viz. typy MARK)a královským hřídelem. Vývoj nezastavíš...krom toho vodníky přišly až s Testastrettou, takže i SSka měly vzducháče (myslím že s olejákama) To, že Monster dostal taky "na zkoušku" motor z 916, 996, 998 byl prostě zajímavej experiment a já jsem za něj moc rád - mám mašinu co má koule, ale je to designově "nejklasičtější" z monsterů (model 2008 se vzhledem motocyklu z 70-80tejch let)...nový Monstery mě vůbec neberou ...odjakživa jsem byl designově "konzerva"...a o to víc jsem byl rád když do S4RS narvali motor z 998my což bylo bláznovství, který mi dnes vytváří na obličeji úsměv téměř po celou kdy jsem v sedle

(reakce na) Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650

23.10.2010 v 09:42 | Nahoru | #462
Thorsteinar> ...trošku zvláštní "nick" ... mám určitý neblahý tušení, že to nebude jen tak samo sebou

(reakce na) Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650

23.10.2010 v 12:05 | Nahoru | #463
t_freedom> Myslím že vlnění rámu zaměnuješ ty , protože já o tom nenapsal ani slůvko! Vlní se prostě celá ta motorka, a vlní se jenom kvůli té geometrii podvozku , a to i přesto že rám je naprosto tuhej , viz. výše... Ale jo, když chceš slovíčkařit, mám samozřejmě na mysli to neklidné chování podvozku... Jináč vodník u Ducati určitě nepřišel až s Testastrettou , měla ho už i Ducati 888 (a snad i 851???) v osmdesátých letech... Ale přišel až s Desmoquattrem, to je pravda , ten dvouventil asi nepotřeboval tak chladit... Jo a taky asi zaměnuješ Ducatí SuperSport a Superbike , SS mají totiž stejný motor který se později objevil i v Monsterech, a jak píšeš, u těch větších obsahů (750 / 900) měl navíc i chladič oleje, což je velká stylovka...

Jo a mě už nový Monstery taky neberou, vrchol dokonalosti je pro mne starej zlatej Monster 900 , klasika - držák a brutální stroj (i když oproti Desmoquattru moc nejede ) takže u toho bych klidně zůstal , co víc chtít na svižnou kochačku v pomalejších zatáčkách...

Naposledy editováno 23.10.2010 12:06:19

2 reakcí na tento příspěvek Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650

24.10.2010 v 03:34 | Nahoru | #464
Muj nick probírají snad všude ale to ja uz neřeším tak co my poradite me se libí i 748 ale zda se mi ze to ma moc ouzky riditka

(reakce na) Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650

24.10.2010 v 12:27 | Nahoru | #465
Thorsteinar> Za ty prachy si koupíš akorát tak SVčko...

(reakce na) Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650

25.10.2010 v 10:17 | Nahoru | #466
Thorsteinar> ...se nediv, když oblečení značky tvého nicku oblíkají hlavně "náckové" a jiní chytrolíni Krom toho, jestli si chceš kupovat pro začátek(začínáš nebo si už jezdil?) tak ultimativního sporta jako je 748(749), budeš mít hodně starostí a přebytku výkonu

DMC.motobiker> sááákra ty seš nějakej chytej si ležel odmala ve všech knížkách o duckně ...jojo, ani jsem nevěděl, že už v na konci 80tejch měli 4ventil a vodu (a 118HP na 9tikilo není zlej poměr na tu dobu)...to víš, na kouzlo Ducati jsem začal mít finance až v pozdějším věku ...každopádně myslím, že s S4RS zůstanu nějakej ten pátek.Dál do výkonu se nemá smysl hrabat(a ikdyby, ten motor má potenciál na 150HP - což by byla s tím kraťoučkým rámem stejně vražda)...je to furt klasika vybavená nadpoměry dobrou technikou.A 848 nebo nedej bože 1098 je podle mě už hodně okruhová záležitost, tvrdý, nekompromisní a ultimativní.

1 reakcí na tento příspěvek Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650

25.10.2010 v 12:57 | Nahoru | #467
t_freedom>

S4Rs , no co víc si přát , kámoš si na jednoho dokonce sáhnul a od té doby si nemeje ruku! Jinak já zatím také nemám potřebu jít někam dál , 916 je pro mě takovej ideál , na jednu stranu jede už hodně pěkně, ale na druhé straně se člověk nemusí bát pořádně vzít za plyn... Každopádně ta mašina má v každý situaci pořád na víc a já ji vlastně jenom brzdím... ...což je asi dobře... No ale třeba takovej Streetfajtr by taky nebyl marnej , a nebo Sport 1000S? Ne, myslím že starej devítkovej / případně novější litrovej Monster by mi stačil bohatě, co víc si přát , ale zatím zůstanu tam kde jsem, mám toho na 916 ještě hodně před sebou...

(reakce na) Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650

25.10.2010 v 13:44 | Nahoru | #468
DMC.motobiker> Když opět vyjde počasí na jaře(jako už několikrát s chlupem) můžem se domluvit na Most, Ducatí "dey" ...ty brďo 916 - 998 byl jeden z nejpovedenějších designů na sportovních Ducatkách, co chceš víc ty? A oproti Monsterovi to umí držet stopu...já na okruhu furt klidním řídítka...je to jak jezdit na pytli blech...ale většina mně rovnejch motocyklů zůstávala za mnou ...jen mě tam nechutně vopral jeden maník na STčku...měl asi o 25HP míň a asi o 15kg železa víc...a udělal mě jak školáka...no stydím se...ono jde vždy zásadně o mezikus vklíněnej od řídítek po stupačky - ten je většinou brzdou toho(jinak povedenýho) stroje. Nenamlouvám si, že by mě nějakej dobrej pilot převálcoval s 9tkou Monsterem jak nic ...

Street je vysokej, ale ten novej motor je něco šílenýho...od 2t ot/min to tahá jak lokomotiva...a škubání(jak jsem zvyklej S4RS) není žádný ...ale je to veliký a vysoký....nešel bych do něj.

2 reakcí na tento příspěvek Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650

25.10.2010 v 19:52 | Nahoru | #469
t_freedom prijd se podivat na trenik nejakeho kontaktniho sportu a 8lidi z deseti ma neco od steinara jo levicacky smazky to oznacily jako oblecení nacku tak to ma kazdy zafixovany
ja taky nerikam ze kdyz ma nekdo na sobe DC ze fetuje

ale k tematu jezdil jsem za mlada a letos jsem se tak nejak vratil manzelce poridil monstera ale na me mi prijde ze je slaby líbí se mi ta 748,ale asi mas pravdu s tím výkonem

zajimalo by me jestli je nejaky markantni rozdil mezi M600 a M620???

(reakce na) Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650

26.10.2010 v 07:52 | Nahoru | #470
Thorsteinar> ..."kontaktní sport", "levičácký smažky" ...něco na tom tvým nicku přeci jen bude. Hele, nechci šít a dloubat, jen někdy reakce lidi už jen z pár vět prozradí lecos Mě osobně je uplně jedno jestli někdo smaží, je levicově, nebo pravicově založenej ...musí se chovat v mezích rozumnýho chování a ve vší úctě k ostatním...Značku ThorSteinar nosej v mnoha případech lidi kolem mě, co s tím maj někdy problém. Proto taky moje pozastavení nad tvým nickem. ...a nyní opět k tématu

...u tý 748 to ani tak není o výkonu, jako spíš o jednostrannosti využití.Je to sporťák a jako na sporťáku se na tom jede-tvrdý, přesný, ne příliš pohodlný. Neříkám, že se s tím nedá cestovat, ALE ...dokážeš si to představit ? 748 má kolem 110HP(sice hodně na vrchu, ale má) Na pohodový rozježďování bych to viděl tak na třeba STčko, M900, M1000. Všechny 748,749,916,996,998,999 jsou prostě strohý, lehký a krásně dravý stroje spíš pro někoho, kdo už chce trochu jančit.
Mezi 600 a 620 moc rozdílu ve výkonu nebude...ale nemám zkušenost.

Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650

26.10.2010 v 15:51 | Nahoru | #471
t_freedom> Uvidíme jak na tom z jara budu , na Ducati dni by to mohlo být super , alespoň by mě konečně už někdo řádně poškolil... Nebo se někdy příští rok můžem projet jen tak , třeba u Kadaně jsou pěkný zatáčky nahoru na to pole větrných elektráren , a nebo si jen tak pokecáme o Testastrettě... Podívat se naživo na S4Rs není nikdy na škodu... Jinak naprostej souhlas s tím, že pokud Ducati nestíhá, tak je chyba téměř vždy mezi sedlem a řidítkama! Alespoň já mám z toho stroje vždycky takovej pocit, že ho vlastně jenom brzdím , ta mašina je pořád tak úžasně klidná a přesná, až je mi ten rok výroby kolikrát k nevíře! Je prostě znát že ten stroj má na víc... Ale kdyby měla moje 916 ještě tak o 50 koní a 30 Nm víc, vůbec bych se nezlobil...

Naposledy editováno 26.10.2010 15:53:46

(reakce na) Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650

26.10.2010 v 16:02 | Nahoru | #472

Thorsteinar> zajimalo by me jestli je nejaky markantni rozdil mezi M600 a M620???


Čoveče, musím říct že rozdíl je tam docela znatelnej , M620 jede už skoro stejně jako M750 (akorát je tam znát že nemá krouťák ) což je oproti M600 už dost skok (jo šestka holt fakt nejede ), takže já osobně bych šel raději už do toho M750! Ale nejspíš i to by pro tebe bylo málo , proto bych ti doporučil hned toho M900 a myslím že nebudeš litovat... Nebo když budou finance, můžeš pořídit i třeba M1000Ds nebo S2R 1000 což už je celkově jinej level , ale do těch 70ti litrů budeš rád i za M900 , takže tak no...

BTW: Značku hadrů "Thor Steinar" vůbec neznám , ostatně jako asi většinu ostatních značek s oblečením , ale zní to jako něco ze Severské Mytologie a Vikingské kultury, a to já mám moc rád...

Naposledy editováno 26.10.2010 16:09:01

2 reakcí na tento příspěvek Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650

26.10.2010 v 19:45 | Nahoru | #473
OK konec resení meho nicku nejsem už nejmladší

Ok diky za rady me ta 600 v zatackach staci ale na rovinkach nebo do kopce mi vsichni frnknou

jo chci jezdit s manzelkou a to by moc pohodlny nebylo na tom sportu a nevim jestli je to jen muj dojem nebo síla zvyku,ale ty řidítka na tech sportech mi prijdou ze se to asi neda ridit

asi budu muset neco pritlacit a jit do te S2R

jo a jeste otazecka kde se dozvim kdy je ten ducati den protoze jsem vysledoval ze je to v Moste a ja jsem taky ze severnich cech

Díky

(reakce na) Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650

26.10.2010 v 23:23 | Nahoru | #474
Thorsteinar> na nick se vykasli... většina lidí tady beztak nosí adidas nebo nike a profesionální běžci to taky nejsou každej kdo cvičí nebo dělá sport nosí většinou TS, Lonsdale, Everlast...

s těma 70ti. by ses mohl do M900 vejít tedka jsou na motoinzerci 4, počkal bych přes zimu bud půjdou dolů nebo se určitě ještě něco objeví většinou jsou to ale karbce a poměrně starý

ale posledoval bych motoinzerci, tipmoto, zkusil i motousate.it, mobile. de a vzal monstera 1000, S2R je taky pěkná ale musel bych řešit výfuky pod sedlo na boku se mi moc nezamlouvají

chtěl bych taky monstera 900 nebo 1000, ale dvojsedadlo a když už se nějakej najde tak si říkám zda to dvojsedadlo je tam vůbec k něčemu, jestli se na tom dobře sedí a drží páč tam kde končí sedlo končí i motorka...

edit. M900 za 70 bych pořešil z motousate.it nějaký tam jsou a 2000+

Naposledy editováno 26.10.2010 23:25:03

1 reakcí na tento příspěvek Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650

27.10.2010 v 00:12 | Nahoru | #475
Lion> Všechny starý Monstery mají dvousedlo , ale některé z nich mají navíc ještě takovou malou specialitku - krovku , která drží na dvou šroubcích s hlavou na kovovou 50ti korunu! Takže se dá samozřejmě vždy a všude velice snadno sundat...

(reakce na) Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650

27.10.2010 v 10:12 | Nahoru | #476
Thorsteinar> o Ducati dni se dozvíš na stránkách Ducati Praha ...stačí sledovat očkem od února.

Ohledně pohodlnosti monstra...zkušenost mojí přítulkyně (po mých opatrných otázkách a ujetých 250km) ...řekla, že ač tomu moc nevěřila tak se jí na tom sedí líp než na ZRX1200(což je "křižník" se sedlem na "dvě prdele") ...já sám musím uznat, že po 650km (Děčín - Slazburg) jsem byl sice zničenej(ale kdo by nebyl), ale na bejvalým ZRX1200 bych na tom nebyl omnoho líp či hůř...
Takže pověsti o nepohodlnosti Ducatek(tedy v mým případě Monstrů)nejsou moc relevantní (já, 191cm/90kg, přítulkyně 175cm/60kg)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650

27.10.2010 v 11:36 | Nahoru | #477
DMC.motobiker> tak že maj krovku to mě napadlo, ale když jsem psal jednomu majteli na S2R tak mi opáčil že je to jednosedadlo

(reakce na) Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650

27.10.2010 v 14:29 | Nahoru | #478
Lion> tak se měl líp podívat pod sedlo ... třeba na ní vůbec nejezdil a měl jí jen na to, aby mohl všem ukazovat, že ma DUCATI takovejch si do obchodu pro nový chodí taky spousta.
Byl jsem svědkem jedný zajímavý příhody v Ducati Praha.
Chlapík v kožený bundičce oblhížel spolu s jiným chlapíkem a jeho krásnou přítelkyní 1098.Padala slova jako "no podívej, to je nááádhera...dívej se jakej je to dravec...a ta červená" ...sedal si na ní, zase slejzal, znovu sedal a chytal řídítka"...abych na to vůbec došáhl...jak ten štítek kryje ve vysokejch rychlostech?" ..."dáte mi slevu na oblečení, když jí koupím...? a jde platit cash?" ...zbystřil jsem/sakra zaplatit skoro půl mega cash/... prodavač odpovídá "jistě by se nějaká sleva dokázala dohodnout...jakou máte velikost oblečení?" ..."...ani nevím, kolik můžu mít" ...načež prodavač specifikuje"No kolik máte číslo bundy a kalhot, popřípadě kombinézy v čem jste jezdil do teď?" ...odpověď na sebe nenechala dlouho čekat "...no já nic nemám, začínám, tak potřebuju všechno vyzkoušet" ...po týhle odpovědi mě automaticky vylítla ruka k puse, což prodavač viděl když se otočil směrem k věšákům kde jsem stál, viděl jsem bělmo očí a panenky zalezlý až pod čelo...šel směrem ke mě a donesl "pánovi" několik kousků na odzkoušení ...

1 reakcí na tento příspěvek Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650

27.10.2010 v 17:08 | Nahoru | #479
t_freedom> Mno tak ale každej nějak začíná ne...

Lion> Možná měl nějakou přestavbu , v origo stavu je každej Monster dvousedlo...

(reakce na) Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650

28.10.2010 v 11:38 | Nahoru | #480
DMC.motobiker> tak to je fajn a 620 i.e. nemá suchou spojku že? 6tku moc nechci a 900 bych řekl že je moc a navíc potřebuju 25 kw
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet Radysek79 8 27.4.2024 v 15:23 lenkochal
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet Paťas96 5 23.4.2024 v 20:43 holl75
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet vodnikw 6 17.4.2024 v 19:08 Anti
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet Vaclav_74 3 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V


TOPlist