globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650
Zdravím.
Z jara hodlám kupovat nějakou šestku a potřeboval bych pár informací.
Vím že je tady milion témat s výběrem šestikila ale nikde není moc napsáno o Ducati 620 Sport.
Zajímalo by mě konkrétně srovnání s SVčkem 2003+. Dále by mě zajímalo jak je to se servisem(co po kolika km) a jízdníma vlastnostma. Spotřeba by měla být asi +- stejná u obou. Předem dík za vaše poznatky a rady.
Sojky
Anketa: Kterou vzít?
Honda Hornet
17%
30
Ducati 620 Sport
30%
52
Suzuki SV 650
43%
75
Aprilia Tuono
9%
16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650

23.10.2010 v 09:39 | Nahoru | #1
DMC.motobiker> myslím, že zaměňuješ vlnění rámu a neklidný chování podvozku(což je o Monsterů docela očekávatelný, vzhledem k tomu jak krátkej to má rozvor a jak lehký to je)No a když do toho zasadíš motor se 110-130HP je to tím ještě umocněný. Byl jsem dost překvapenej jak je to neklidný a řízení se kvrdlá...ale pokud udržíš přední kolo na zemi tak je to ok ...chce to tlumič řízení
No a ohledně toho co je pro Ducati typický ... Rodina elektrikářů Ducati začala úplně na jiným poli než s motocykly...a první modely byly jednoválce (viz. typy MARK)a královským hřídelem. Vývoj nezastavíš...krom toho vodníky přišly až s Testastrettou, takže i SSka měly vzducháče (myslím že s olejákama) To, že Monster dostal taky "na zkoušku" motor z 916, 996, 998 byl prostě zajímavej experiment a já jsem za něj moc rád - mám mašinu co má koule, ale je to designově "nejklasičtější" z monsterů (model 2008 se vzhledem motocyklu z 70-80tejch let)...nový Monstery mě vůbec neberou ...odjakživa jsem byl designově "konzerva"...a o to víc jsem byl rád když do S4RS narvali motor z 998my což bylo bláznovství, který mi dnes vytváří na obličeji úsměv téměř po celou kdy jsem v sedle

(reakce na) Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650

23.10.2010 v 12:05 | Nahoru | #2
t_freedom> Myslím že vlnění rámu zaměnuješ ty , protože já o tom nenapsal ani slůvko! Vlní se prostě celá ta motorka, a vlní se jenom kvůli té geometrii podvozku , a to i přesto že rám je naprosto tuhej , viz. výše... Ale jo, když chceš slovíčkařit, mám samozřejmě na mysli to neklidné chování podvozku... Jináč vodník u Ducati určitě nepřišel až s Testastrettou , měla ho už i Ducati 888 (a snad i 851???) v osmdesátých letech... Ale přišel až s Desmoquattrem, to je pravda , ten dvouventil asi nepotřeboval tak chladit... Jo a taky asi zaměnuješ Ducatí SuperSport a Superbike , SS mají totiž stejný motor který se později objevil i v Monsterech, a jak píšeš, u těch větších obsahů (750 / 900) měl navíc i chladič oleje, což je velká stylovka...

Jo a mě už nový Monstery taky neberou, vrchol dokonalosti je pro mne starej zlatej Monster 900 , klasika - držák a brutální stroj (i když oproti Desmoquattru moc nejede ) takže u toho bych klidně zůstal , co víc chtít na svižnou kochačku v pomalejších zatáčkách...

Naposledy editováno 23.10.2010 12:06:19
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Budiky Suzuki SV 650 Treable 6 4.5.2024 v 14:43 Mňojo
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet Radysek79 8 27.4.2024 v 15:23 lenkochal
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet Paťas96 5 23.4.2024 v 20:43 holl75
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet vodnikw 6 17.4.2024 v 19:08 Anti


TOPlist