globalmoto_kveten





Téma: Diagnostika moto pneu
 
10.9.2010 v 18:19
Diagnostika MOTO pneu
moc zajimavej clanek, pro me docela poucnej

Naposledy editováno 10.09.2010 18:20:12

Diagnostika moto pneu

10.9.2010 v 18:30 | Nahoru | #1
Perfektní článek , to ať si přečtou KRUTOSTŘELCI a budou vědět , jak si kurví gumy !!

Diagnostika moto pneu

10.9.2010 v 18:54 | Nahoru | #2
Dobry clanek

Naposledy editováno 10.09.2010 18:55:26

Diagnostika moto pneu

10.9.2010 v 18:55 | Nahoru | #3
Dík za super článek.

Diagnostika moto pneu

10.9.2010 v 19:00 | Nahoru | #4


Naposledy editováno 10.09.2010 19:01:32

Diagnostika moto pneu

10.9.2010 v 19:16 | Nahoru | #5
Hodně zajímavý čtení

1 reakcí na tento příspěvek Diagnostika moto pneu

10.9.2010 v 20:19 | Nahoru | #6
dalsi zajimavy clanek do archivu...

EDIT: ackoliv ten text misty vypada trochu jako z automatizovaneho prekladace, ktery byl pote "opraven" clovekem

btw jak presne je mysleno tohle?

A bude-li vás sekýrovat nějaký polda, pak vezte, že legální procento poměru drážek v běhounu je 96% „slick“ a 4% drážek z celkové plochy běhounu.



Naposledy editováno 10.09.2010 21:02:58

Diagnostika moto pneu

10.9.2010 v 21:21 | Nahoru | #7
pěkné,jako pneuservisák mám další argumenty pro jety slickare za čupr cenu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Diagnostika moto pneu

10.9.2010 v 21:39 | Nahoru | #8
Skalda> Je to myšleno tak, že pojmem slick (čti Zakázaná guma pro provoz na pozemních komunikacích) je taková, jejíž běhoun je tvořen z více jak 96% hladkou gumou , tedy tou plochou, kde nejsou drážky. Nevím jak líp to vysvětlit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Diagnostika moto pneu

10.9.2010 v 21:47 | Nahoru | #9
Harry_RnK> aha, ja se pod tihou kontextu snazil do ty "algebry" montovat indikatory opotrebeni a ono je to mysleno jen z hlediska plochy, kterou zabiraji drazky dezenu. Ovsem nevim, jestli takhle je to i v CR... ze zakona o zpusobilosti vozidel k provozu na pozemnich komunikacich si pamatuju akorat hloubku dezenu 1 mm (nejspis v nejhlubsim bode drazek) u motorek a 1.6 mm u aut

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Diagnostika moto pneu

10.9.2010 v 22:18 | Nahoru | #10

Skalda>Harry_RnK> aha, ja se pod tihou kontextu snazil do ty "algebry" montovat indikatory opotrebeni a ono je to mysleno jen z hlediska plochy, kterou zabiraji drazky dezenu. Ovsem nevim, jestli takhle je to i v CR... ze zakona o zpusobilosti vozidel k provozu na pozemnich komunikacich si pamatuju akorat hloubku dezenu 1 mm (nejspis v nejhlubsim bode drazek) u motorek a 1.6 mm u aut


Pokud vím, tak ten 1 mm platí jen pro mopedy, u motorek by to mělo být stejně jako u aut, tedy 1,6 mm.

Diagnostika moto pneu

10.9.2010 v 23:36 | Nahoru | #11
pěkné

(reakce na) Diagnostika moto pneu

10.9.2010 v 23:44 | Nahoru | #12
Dude.> je tomu tak

Diagnostika moto pneu

11.9.2010 v 00:46 | Nahoru | #13
Je pravda že těch 96% platí spíš v Anglii, nebo odkud je ten chlápek. U nás prostě musíš mít pneumatiku schváleného typu a basta. Cokoli s nápisem "For competition use only" nebo něco podobnýho nemá v provozu co dělat.

Diagnostika moto pneu

11.9.2010 v 10:20 | Nahoru | #14
Tak jsem se dozvěděl, že mám správně nastavený podvozek Akorát jelikož jezdím na okruhu kde je většina pravých zatáček, tak jsem byl nucen včera pneu otočit. Chlápek mi to taky nedoporučoval, ale zkusím to, než ji hned vyhazovat, toho masa je na druhý straně ještě spousta. Je to pomalý okruh, tak by se nemělo nic významnýho stát, přední bych samozřejmě neotáčel. Co myslíte? Jsou to Z šestky, musím je dojezdit

Diagnostika moto pneu

11.9.2010 v 10:33 | Nahoru | #15
Zase jeden opravdu povedený příspěvek, podle něho musím víc tlačit na předek. Tak jo ,dnes jdu na to

Diagnostika moto pneu

11.9.2010 v 12:55 | Nahoru | #16
jdu si počíst do garáže

Diagnostika moto pneu

12.1.2011 v 15:45 | Nahoru | #17
Zajímavé počteníčko

1 reakcí na tento příspěvek Diagnostika moto pneu

12.1.2011 v 15:55 | Nahoru | #18
hele borci, když jsme u pneu
co a zda vozíte na případný píchnutí pneu
vím že excistuje řada přípravků
ale jsou zkušenosti??
a jaký?
a co když je dušová pneu??
něco na opravu bez demontáže?
jak dobrý jsou přípravky co se aplikují dovnitř??
ať už preventivně, nebo už při samotným bodnutí??

Diagnostika moto pneu

12.1.2011 v 16:13 | Nahoru | #19

(reakce na) Diagnostika moto pneu

12.1.2011 v 16:28 | Nahoru | #20
Larry> knoty a bombičky

Diagnostika moto pneu

12.1.2011 v 19:23 | Nahoru | #21
za posledni dobu opravdu super clanek. a myslim, ze i snad jedinej toho to druhu v cs jazyce

Diagnostika moto pneu

28.1.2011 v 01:30 | Nahoru | #22
Dobrej odkaz!

Diagnostika moto pneu

28.1.2011 v 07:00 | Nahoru | #23


Jak dlouho vydrží závodní pneu?

Závodní pneumatiky jsou konstruovány pouze pro jediný zahřívací cyklus, tedy zahřátí na provozní teplotu a následné vychladnutí. Každý zahřívací cyklus činí pryž trochu tvrdší, dokud nezačne křehnout. S každým dalším cyklem potřebuje pneu vyšší provozní teplotu, aby mohla začít fungovat, neboť její vlastnosti (pružnost, přilnavost) se od prvního zahřívacího cyklu postupně zhoršují. Běžné silniční pneu vydrží několik tisíc takových zahřívacích cyklů.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist