bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Aprilia RSV4R
7.9.2010 v 11:59
Zdarec, nějaké zkušenosti (poznatky) z této motorky? Má někdo, ať se pochlubí...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 11:01 | Nahoru | #61

GRASSEL>Mě se RSV4 taky líbí fakt hodně jako jedno z mála novejch ale Murkin má asi pravdu. Když se kouknu na tohle video a čas 1:45 kde za to tahá tak to mě to teda skáče na tachu o dost víc a to mi tacho podměřuje díky profilu 195/65



tyvoe nic ve zlym (já nemám moc co pindat ) ale tenhle jede fakt strašnou plíseň, mu to snad jede jen na dva válce či co

koukni na to video se smržákem, to je jinčí fičák

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 11:33 | Nahoru | #62
FiZzeR> nojo, jenže smržák má převody jiný. Tohle je video z testu litrů v úplným základu i bez laďáku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 11:34 | Nahoru | #63

GRASSEL>FiZzeR> nojo, jenže smržák má převody jiný. Tohle je video z testu litrů v úplným základu i bez laďáku



25kW verze

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 11:39 | Nahoru | #64

Londoner>hele to prece nemyslis vazne

ono to RSV4 fakt moc na motor nejede....ale oproti BMW S1000RR!!! ....oproti ostatnim seriovkam 2010 tzn.- Faros, GSXR, R1 jede min. srovnatelne...teda dle vsech testu v UK co sem cetl, sam sem nejel ani na jedny....tak moc pochybuju ze 8 let stary GSXR je v cemkoliv lepsi

jinak nesrovnavat s tou Koldovou raketou, to ma do serioveho farose dost daleko



No hele řeknu to asi takhle při letmým sprintu jsem dal například.

1000rr 05 jak hovno
R1 05
R1 08
R1 02
R1 99

dala mě CBR 1000 rr 08 a gsxr 1000 K6 o zhruba stejnou vzdálenost.

To že je motorka novější neznamená že je lepší, výkonější a lehčí. Váha 170kg suchá je i dnes hodně dobrá a výkon K1-2 je dost velkej. Co se týče těch sprintů tak se to tu již řešilo a majitelé K1 a K3 daj za pravdu. Další věc je ta že "prej" rsv4 má o dost menší výkon než píše.

Naposledy editováno 10.09.2010 11:41:37

(reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 11:40 | Nahoru | #65

assassin>25kW verze



1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 11:41 | Nahoru | #66
Kuba tam nemá spínačku,soudě podle videa viz výše,tak možná proto mu to tak jede

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 11:46 | Nahoru | #67

GRASSEL> Další věc je ta že "prej" rsv4 má o dost menší výkon než píše.



jj, to je všeobecně známo
japončíci kecaj s rychloměrama, špageťáci zase s výkonem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 11:46 | Nahoru | #68

Ďuričko>Kuba tam nemá spínačku,soudě podle videa viz výše,tak možná proto mu to tak jede



-25kg :)

BTW, dorazilo zbozi?

Naposledy editováno 10.09.2010 11:47:25

(reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 11:49 | Nahoru | #69

pylot>Tyjo to bych skoro rekl ze po tech letech by to uz nejakej krok dopredu udelat mohlo. Je pravda ze kdyz se parkrat podivam na ty videa tak na tom gixeru to proste skace rychlejc... Kolem tech 230 - 250 je to vazne znat.

A stejne nejlepsi litr je prej GSXR 750!



Ale samozřejmě že v něčem je to krok dopředu a hlavně RSV4 je taková raritka, není to japonec v běžný ceně ale dost nabušená motorka s hodně dobrou výbavou. Nicméně kdo jel na novejch litrech (nejel jsem bmw a rsv4) tak ví že ty motorky už nejsou takový svině, je to všechno hrozně podobný a hodný. Samozřejmě že to jede ale porok krom třeba kontrol trakce budeš těžko hledat. Podvozek je samozřejmě lepší ale na silnici to nepoznáš, tam poznáš jen nastavení a na okruh stejně měníš centrál a přední střeva
K tlmu výkonu a testu co jak jede by řekl dost i Flyer s K3

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 11:50 | Nahoru | #70

FiZzeR>jj, to je všeobecně známo
japončíci kecaj s rychloměrama, špageťáci zase s výkonem



To se mě netýká ale možná to tak je
Talošům se zas hodně často serou ty rychloměry

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 11:55 | Nahoru | #71

GRASSEL>To se mě netýká ale možná to tak je
Talošům se zas hodně často serou ty rychloměry



pokud narážíš na ten můj, tak smůla u mě se ukázalo, že je to tim že fakt jezdim jak zesranej... tudle jsem za to trošku víc zatáhl, zalehnul za plégo a hned tam bylo 250.

(reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 11:56 | Nahoru | #72
FiZzeR> nene, u tebe vím že je to jízdou

narážím na spoustu jiných majitelů

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 11:59 | Nahoru | #73

assassin>-25kg :)

BTW, dorazilo zbozi?



Já jsem ještě nebyl u našich,tak nevim,ale běda esi tam nebude dobírka...běda

BTW...Prostě taloši jsou namistrovaný polocigoši,tahaj reklamou co působí zejména na vofce. A do mě vy verbeži italská....

Naposledy editováno 10.09.2010 12:02:22

2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 11:59 | Nahoru | #74
jinak, ještě dodám že se hodně změnilo chování po montáži g-packu (díky assassine) myslel jsem že to nepůjde skoro poznat ale je to znát hodně, jednička je i se sériovým převodem a balonem jako je 195/65 fakt strašná svině a reakce na plyn je hodně agresivní.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 12:02 | Nahoru | #75

GRASSEL>No hele řeknu to asi takhle při letmým sprintu jsem dal například.

1000rr 05 jak hovno
R1 05
R1 08
R1 02
R1 99

dala mě CBR 1000 rr 08 a gsxr 1000 K6 o zhruba stejnou vzdálenost.

To že je motorka novější neznamená že je lepší, výkonější a lehčí. Váha 170kg suchá je i dnes hodně dobrá a výkon K1-2 je dost velkej. Co se týče těch sprintů tak se to tu již řešilo a majitelé K1 a K3 daj za pravdu. Další věc je ta že "prej" rsv4 má o dost menší výkon než píše.



Ja nepisu o vykonech udavanejch vyrobcem, ale merenejch na brzde....podle brzdy to je 155-165 koniku u vsech litru 2010 mimo BMW(a vlastne i Kawu)....k1-2 ma kolem 140 na zadnim kole

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 12:03 | Nahoru | #76
GRASSEL> g-pack je takova ta svine ktera nakeca motorce ze ma zarazenej porad patej kvalt a jednotka tam potom porad pousti tu nejostrejsi mapu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 12:03 | Nahoru | #77

GRASSEL>jinak, ještě dodám že se hodně změnilo chování po montáži g-packu (díky assassine) myslel jsem že to nepůjde skoro poznat ale je to znát hodně, jednička je i se sériovým převodem a balonem jako je 195/65 fakt strašná svině a reakce na plyn je hodně agresivní.



Já chci takýýýý

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 12:04 | Nahoru | #78

Londoner>Ja nepisu o vykonech udavanejch vyrobcem, ale merenejch na brzde....podle brzdy to je 155-165 koniku u vsech litru 2010 mimo BMW(a vlastne i Kawu)....k1-2 ma kolem 140 na zadnim kole

A to je divny o dve stranky zpatky jsou tady grafy novejch litru a faros tam ma tusim 148, RSV4 152 atd atd...
e: stejne ty absolutni cisla jsou k hovnu protoze zalezi na podminkach a taky na konkretnich kusech...

Naposledy editováno 10.09.2010 12:05:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 12:05 | Nahoru | #79

Ďuričko>Já chci takýýýý



no problem pane, ale ja teda na TL nic tak zavratnyho nezaznamenal, par lidem co jsem jim gpack delal prislo ze znatelny zlepseni.. ja asi prd poznam....

(reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 12:07 | Nahoru | #80

pylot>GRASSEL> g-pack je takova ta svine ktera nakeca motorce ze ma zarazenej porad patej kvalt a jednotka tam potom porad pousti tu nejostrejsi mapu?



jo to je vono. vicemene jen nahradis cidlo zarazenyho kvaltu jednim odporem odpovidajicim 5/6ce... a je lepsi to udelat aby se ten odpor na neutral vypojil, aby ti to na stani neulilo moto...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 12:07 | Nahoru | #81

assassin>no problem pane, ale ja teda na TL nic tak zavratnyho nezaznamenal, par lidem co jsem jim gpack delal prislo ze znatelny zlepseni.. ja asi prd poznam....



Asi záleží na motorce, na tý kámošovo K6 z AMA taky nebyl poznat. Já si ho nemůžu vynachválit

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 12:09 | Nahoru | #82

GRASSEL>Asi záleží na motorce, na tý kámošovo K6 z AMA taky nebyl poznat. Já si ho nemůžu vynachválit

Nema ta K6 nahodou jinou jednotku s naladenejma mapama primo? Tam je pak g-pack k nicemu ne?

(reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 12:09 | Nahoru | #83

Ďuričko>Já jsem ještě nebyl u našich,tak nevim,ale běda esi tam nebude dobírka...běda

BTW...Prostě taloši jsou namistrovaný polocigoši,tahaj reklamou co působí zejména na vofce. A do mě vy verbeži italská....



na dobirku sem to neposilal, kdo by se s tim vypisoval:) a nevyhrozuj, ja se moc nebojim :)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 12:10 | Nahoru | #84

Londoner>Ja nepisu o vykonech udavanejch vyrobcem, ale merenejch na brzde....podle brzdy to je 155-165 koniku u vsech litru 2010 mimo BMW(a vlastne i Kawu)....k1-2 ma kolem 140 na zadnim kole



Moje K1-2 na brzdě předchozímu majiteli ukázala 155koní na motoru bez náporu. Nápor udělá cca 5-8 kobyl navíc. Nicméně já se zas neřídím brzdama jelikož jim nevěřím krom křivky. Stačí se podívat na stránky DK racing a je to k smíchu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 12:10 | Nahoru | #85

pylot>Nema ta K6 nahodou jinou jednotku s naladenejma mapama primo? Tam je pak g-pack k nicemu ne?



prepinatelny mapy ma az K7 ... aspon si to myslim... ale i tak to nejspis pri prepnuti na jednu mapu na riditku bude davat na kazdej kvalt jinou....

(reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 12:11 | Nahoru | #86

pylot>A to je divny o dve stranky zpatky jsou tady grafy novejch litru a faros tam ma tusim 148, RSV4 152 atd atd...
e: stejne ty absolutni cisla jsou k hovnu protoze zalezi na podminkach a taky na konkretnich kusech...



jiste, zalezi na brzde, pisu o casakach co sem videl (BIKE,Performance Bikes)
ale i z tech tvejch cisel je videt ze RSV4 jede min. jak novej faros....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 12:11 | Nahoru | #87

pylot>Nema ta K6 nahodou jinou jednotku s naladenejma mapama primo? Tam je pak g-pack k nicemu ne?



Ano zřejmě právěže má ale já ani assassin jsme to nevěděli

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 12:13 | Nahoru | #88

GRASSEL>Moje K1-2 na brzdě předchozímu majiteli ukázala 155koní na motoru bez náporu. Nápor udělá cca 5-8 kobyl navíc. Nicméně já se zas neřídím brzdama jelikož jim nevěřím krom křivky. Stačí se podívat na stránky DK racing a je to k smíchu.



me se tomu tvymu srovnani moc nechce verit.. ale jestli to tak je tak ok, K1 sem mel a jelo to fest ale dalo se to zvladat... z novejch litru jsem tak trosku predposranej jak to proti tomu musi jet kdyz maj mit o 30+ koni navrch.. jestli se to chova stejne nebo je to hodnejsi.. neni ceho se bat:)

(reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 12:13 | Nahoru | #89

assassin>prepinatelny mapy ma az K7 ... aspon si to myslim... ale i tak to nejspis pri prepnuti na jednu mapu na riditku bude davat na kazdej kvalt jinou....



On myslel nejspíš ne přepínatelný mapy ale nastavenou závodní, aspň já to tak pochopil.

(reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 12:17 | Nahoru | #90

assassin>me se tomu tvymu srovnani moc nechce verit.. ale jestli to tak je tak ok, K1 sem mel a jelo to fest ale dalo se to zvladat... z novejch litru jsem tak trosku predposranej jak to proti tomu musi jet kdyz maj mit o 30+ koni navrch.. jestli se to chova stejne nebo je to hodnejsi.. neni ceho se bat:)



No od doby co jsem projel dva stejný ročníky motorek s jiným chováním motoru a jiným zátahem mluvím radši o motorce svojí a ne všeobecně. Jel jsem i na jiný K1 a ta sice jela dost ale ne jako ta moje a i brzdy strašný, se nedivím že na to lidi nadávaj.

U těch novejch litrů bych se nebál jede to dost ale je to fakt přívětivý pro uživatele.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jízdní režimy Aprilia RSV4 Aprilia RSV4, Aprilia RSV4 R Takheshi_Haka 3 29.6.2020 v 15:21 MichalSV90
Gumy Suzuki GSX-R 1000, Kawasaki ZX-10R Ninja, Honda CBR ... upside 15 6.5.2019 v 01:41 HAMLET
Vädnúce brzdy na okruhu [1, 2, 3] Aprilia RSV4 R sasos69 81 7.4.2019 v 08:45 psenap
RSV4 odblokování jednotky Aprilia RSV4, Aprilia RSV4 Factory, Aprilia RSV4 R, ... MotoBuldocek 3 30.7.2018 v 23:59 MotoBuldocek
Pátý ročník RSV srazu [1 ... 116, 117] Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV4, Aprilia RSV4 Factory... MirecekRSV 3509 20.5.2018 v 15:48 hudec


TOPlist