MichalR66 píše: Nevim jestli už to tu někdo nepsal,
ale otázka na Murkina a ostatní zkušené. Jak je s tím co píšete možné, že v německym testu RSV4 vs S1000RR (dokonce HP4) bylo BMW na okruhu rychlejší jen o 3 setiny (což je tak možná odchylka měření)? A v pružnym zrychlení Aprilka HP4 porazila snad na každej kvalt?
Nezajímá mě graf z brzdy. RC8R měla do 10 750 ot/min., kde byl omezovač výkon i krouťák hodně nad S1000R. Někde i o 15-20 Nm. Ale stejně jí BMW natrhne prdel.
No nemůžeš srovnávat reál dle grafu,zatímco ty řadíš vyšší kvalty,BMW letí do otáček a vstříc hodnotám,o jakých se RC8 (i RSV4) může jen zdát.Kontrovat se dá jen ovladatelností a nasazením jezdce.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jízdní režimy Aprilia RSV4 Aprilia RSV4, Aprilia RSV4 R | Takheshi_Haka | 3 | 29.6.2020 v 15:21 MichalSV90 |
Gumy Suzuki GSX-R 1000, Kawasaki ZX-10R Ninja, Honda CBR ... | upside | 15 | 6.5.2019 v 01:41 HAMLET |
Vädnúce brzdy na okruhu [1, 2, 3] Aprilia RSV4 R | sasos69 | 81 | 7.4.2019 v 08:45 psenap |
RSV4 odblokování jednotky Aprilia RSV4, Aprilia RSV4 Factory, Aprilia RSV4 R, ... | MotoBuldocek | 3 | 30.7.2018 v 23:59 MotoBuldocek |
Pátý ročník RSV srazu [1 ... 116, 117] Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV4, Aprilia RSV4 Factory... | MirecekRSV | 3509 | 20.5.2018 v 15:48 hudec |