v sobotu jsem dostal tuhle nádhernou motorku:
1.....................1
Ale bohužel o ní nic nevím a strejda, kterej mi jí dal, už taky o tom moc neví a navíc má spoustu práce a bydlí docela daleko, nechci ho s tím otravovat. Má práce až dost, práci, staví barák a 2 malý prcky.
Motorka bohužel nestartuje a nefunguje jí tachometr. Chtěl bych o ní co nejvíce zjistit, jaký je to přesně typ, kde seženu náhradní díly ( hlavně tachometr a páčky na brzdu a spojku ). Teď je to sice 175ccm, ale v originále to byla 125-ka, tak plánuji vyměnit celý válec, abych na to mohl už od 16-ti. A asi taky budu potřebovat nový karburátor, ten co je tam teď, tak stojí za hov**, je utažený taqk silně, že to nepovolil ani muj táta a trisky mají vymletý hlavy, že nejdou ani vyšroubovat..
Tachometr:
2.........................2
Tak prosím vás, kdyby ste někdo věděl více o této motorce, tak prosím napište.
//EDIT:
Tak sem tu zas :) ... bohužel mám další problém... potřebuju kartery na čz 125/476 ( s typem si nejsem jistý, vim, že je tam 47* ) Koukal sem na různý obchody, byl sem asi na 2 burzách, ale nic sem nenašel.. prosí vás, pokud by ste někdo měl, tak mi napište, na ceně se domluvíme. Mohu poslat nějaký díly na výměnu :)
Jinak sem taky koukal, že fotky už nejdou, co nejdřív je nahraju znova.. až je najdu v PC.. teď ji mam rozebranou, tak ji fotit nebudu :D
Díky moc za odpovědi :)
Naposledy editováno 14.02.2011 21:15:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ - celková pomoc
Bimbam>No vidíš mám podobnou jen bez oilmastera (i když ho máš asi odpojenej). Jsou to starý dobrý stroje. Podle pamětníků držáky. Ta Tvoje je nádherná. Tož ať slouží věrně.
Teď jsem kouknul pořádně na fotku, na levým deklu není kolečko výřezu pro olejový čerpadlo, takže ji máš normální s olejem do benálu v nádrži.Jen místo obyčejnýho kastlíku máš tu krásnou bandu na olej. S tím tachometrem - odšroubuj náhon dole u převodovky a zatoč tím trnem co z něj bude trčet - měla by se hnout rafika.Pokud se hne, je problém v převodovce v převodu náhonu na tacho. Je tam od náhonu takový lanko (cca 5cm dlouhý ) opletený pružinou a na jeho konci zploštělá trubička, do který zasahuje právě ten čtyřhran z náhonu tachometru. Může to bejt vyšlochtaný nebo přervaný (to jsem měl já).
Ale bohužel.. vyskytl se další problém... Motorka přestala chodit do otáček... znovu... triska je v pohodě, kohoutek taky vypadá, jehlu jsem šoupnul.. Nemůže být třeba problém s vejfukem? ... Hodně dlouho stála, tak jestli není zanešenej.. popřípadě jak ho mám spravit? .. Baterku jsem koupil novou a šlape krásně.. ale bohužel motorka nejde do otáček.. a navíc ještě dnes selhalo těsnění na olejové vaně.. což mě docela dost naštvalo...rozebírat to celé to se mi nechce a navíc se v tom nevyznám.. umím spravit jen karburátor a povechový vady.. v motoru jsem se v životě nehrabal...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
čz 125 t číslo rámu a motoru ČZ 125 | JirkaPařez | 11 | 17.12.2023 v 16:55 FiZzeR |
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |
Cz125/150c ČZ 150, ČZ 125 | _Macca_ | 16 | 27.9.2022 v 18:53 Xstork |
Čz 125 T seřízení karburátoru 2920... ČZ 125 | Jany1985 | 2 | 6.9.2022 v 20:50 jawarmaniak |
ČZ 125 T/B nejde do otáček ČZ 125 | krystofvelecky | 2 | 22.8.2022 v 12:29 jawarmaniak |