globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: RSV Mille - Vzduchovej filtr
23.8.2010 v 18:02
čau chlapi,

scháním na netu originální papírovej filtr na Mille a nemůžu najít, všude jen vysocepropustný varianty začínající na dvanácti stovkách. Původní filtr je papírovej, tak by měl zase jít koupil ne?

1 reakcí na tento příspěvek RSV Mille - Vzduchovej filtr

23.8.2010 v 23:14 | Nahoru | #1
mě nějak ty vysocepropustný filtry neoslovily. Za dob kdy jsem jezdil karbecový mašiny jsem do těhlě věcí nechtěl investovat hlavně kvůli rozhození směsi a nutnosti koupi Dynojetu, ladění na brzdě, jen komplikace. Vždycky jsem jezdil origo papírák, s mým kilometrovým nájezdem na jednu motorku jsem životnost neřešil. Na bavlněnech filtrech mi nejvíc vadí, údržba, zvýšená spotřeba a prostě tem filtrům nevěřim už jsem několikrát viděl jak borci měli "hustej kužel" ale při pohledu z blízka bylo vidět jak jim z něj zbyla jen ta síťka, bavlnu odvál čas a motor si přes to jemný pletivo pěkně nasával jemnej prach. výbrus za jízdy Jak by se pohodnul tenhle vysocepropustnej filtr se sériovým laufem na Mille? kdybych ho tam dával s průchozím laďákem tak samozřejmě dám i čip a o správnou bohatší mapu je postaráno, takhle půjde vzduchu víc, ale stříkačka tam bude plivat furt stejně ..takže to bude chudý. Nerad bych došel k tomu že po instalaci filtru mi to pojede hůř, jako je tady X vláken...a jak jsou z toho borci vykulení

O kolik se vám zvedla spotřeba po instalaci filtru a případně laďáků?

co jsem tak pozoroval u svojí Mille, tak žere cca kolem 8l na sto, přisuzuju to tomu zasranýmu vzducháči, takže doufám že to půjde dolů, pravda je že to teď často podtáčím kolem 5k RPM(četl jsem že je pro spotřebu lepší držet otáčky 6-8k RPM) rád bych se dostal na těch 7l při rozumný jízdě, nejsem žádná socka, ale projezdit za tejden dvojku je problém

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV Mille - Vzduchovej filtr

23.8.2010 v 23:25 | Nahoru | #2
Whistler> hele, chudý to nebude. ty airboxový vložky jsou víceméně 1:1 náhrada papíráku. ale pozor, jak ty píšeš - není to bezúdržbovej ani nesmrtelnej filtr. a i to, že propustnější filtr = víc bordelu co projde skrz, je pravda, nicméně nebál bych se toho, mnohem větší opotřebení (za předpokladu že je filtr v pořádku a dobře udržovaný) ti způsobí studenej start

jinak stran tý spotřeby, u mě je ta křivka spotřeby taková zvláštní, když jedu klobouka, žere až 13 (nekecám, mám na to svědka - slečnu se kterou jsem jezdil na její první vyjížďky), když jedu svižně -tzn směska okresek okolo 160km/h s hodně vesnicema, sem tam říznutý kouskem dálnice do 200, hodně prudkejch odpichů (miluju ten nástup V60 ) často i s bagáží na zádech a jsem schopnej jezdit i za 6. no a když jedu "střelbu" (grassel taktně mlčí ) tak se to zase šplhá k těm obligátním devíti desíti.

Naposledy editováno 23.08.2010 23:28:36
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 WenCa 6248 28.2.2024 v 16:15 doveda
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 13 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie


TOPlist