globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Hypermotard - Termignoni
6.8.2010 v 13:54
Tak jsem se po delší době jel projet a neměl jsem z toho radost. Po příjezdu na Agipku na Dubí se začlo čoudit z výfuku a zahalil jsem celou benzínku do bílého oblaka dýmu Začla mi hořet vata ve výfuku a bohužel to odnesl i karbonovej obal. Speklo se to takovým způsobem, že z karbonu je rázem uhlík
No nic, už mám domluvený nový přebal + vatu. Dávám to sem z důvodu, aby jste nepodceňovali vatu u karbonových výfuků a včas nechali převatovat I když se přiznám, že u výfuku za 60 tisíc bych tohle po 8 tisích km nečekal...



Předchozí
1 2
Následující

Hypermotard - Termignoni

6.8.2010 v 13:58 | Nahoru | #1
A po kolikati bys to u velkýho dvouválu čekal? já karbonový laufy přestal chtít v momentě, kdy jsem zjistil že ani vata do akrapa mi tam nevydrží víc jak 2tis km...

(Ale nasere to, kór když se za to člověk vysype... to chápu )

2 reakcí na tento příspěvek Hypermotard - Termignoni

6.8.2010 v 14:02 | Nahoru | #2
Co je na tomhle proboha za 60 tis ?????

Hypermotard - Termignoni

6.8.2010 v 14:03 | Nahoru | #3
Mno tak po 8tis km mě to překvapuje,čekal sem tak 15-20tis km

(reakce na) Hypermotard - Termignoni

6.8.2010 v 14:06 | Nahoru | #4

Cooker>Co je na tomhle proboha za 60 tis ?????



no přece Dukátí přirážka

1 reakcí na tento příspěvek Hypermotard - Termignoni

6.8.2010 v 14:09 | Nahoru | #5
tyvoe ...taky mám termáče a docela jsem vyděšen že se to může stát... ten přebal nebyl problém sehnat???

Hypermotard - Termignoni

6.8.2010 v 14:26 | Nahoru | #6

I když se přiznám, že u výfuku za 60 tisíc bych tohle po 8 tisích km nečekal...



To bych ho zahodil i s rukama

Naposledy editováno 06.08.2010 14:29:13

Hypermotard - Termignoni

6.8.2010 v 14:30 | Nahoru | #7
říká se že karbon dvouválcům moc nesvědčí kvůli rázům a pulzům,mají pak snahu údajně praskat a ta vata nevydží u žádného dvouválu.... A to bud rád že nemáš svody a koncovku 2-1,to je nejmín povedena kombinace

Hypermotard - Termignoni

6.8.2010 v 14:45 | Nahoru | #8
jj, 2V a carbon....Vata tam nevydrží, bratrovi jsme převatovávali na RSV Arrow po cca 500km, teď dal karbonovýho GP prcka a už začíná hnědnout , když už přebal tak bych si ho nechal udělat z nerezu...

Hypermotard - Termignoni

6.8.2010 v 14:48 | Nahoru | #9
Tohle mě zajímá, nevěděl jsem, že se musí vejfuck převatovávat.
Kdy to platí? Je to jen pro dvouvály a karbonový laďáky, nebo všechny mašiny, včetně slabých šestek 4v s origo výfukem?

Hypermotard - Termignoni

6.8.2010 v 14:53 | Nahoru | #10
vata se dopnuje do koncovky,která ji má.... vypaluje se a vyfukuje. A dopnuje se podle typu motoru(4V a nebo 2V),jízdního stylu a použití.... Nejvíc trpí právě ty zmíněné dvouválce, 4V to tak netrpí. Originální výfuky se většinou nemusi doplnovat,pokud jsou komorové s přepážkama

Hypermotard - Termignoni

6.8.2010 v 14:57 | Nahoru | #11
Tak dík za info, nerad bych, aby mi něco začalo hořet pod prdelí

Hypermotard - Termignoni

6.8.2010 v 14:59 | Nahoru | #12
No jo, vy kluci Ducaťáci musíte mít pořád něco extra...

Naposledy editováno 06.08.2010 15:00:56

2 reakcí na tento příspěvek Hypermotard - Termignoni

6.8.2010 v 14:59 | Nahoru | #13
My doporučuje vatu u carbonu měnit po 4 000 Km. Je to velice náročný materiál a je potřeba se o něj starat. Každá vata se dříve či později vyfouká a potom lehce jde teplo až k obalu a jak se načne zevnitř, už je to neratná cesta ke zničení obalu.

A ano, u 2 válu není moc dobré dávat carbon právě kvůli pulsacím. Dělá to neplechu a propaluje třeba i i SV 650.

Hypermotard - Termignoni

6.8.2010 v 15:01 | Nahoru | #14
Jo a k té ceně...prostě se platí za značku. Tipuji ale také, že se jednalo i o mezisvody, možná komplet svody a materiál je titan.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hypermotard - Termignoni

6.8.2010 v 15:02 | Nahoru | #15
saly.pce> jakou vatu bys doporučill? zkoušel jsem tam všecko možný, od prošívaný spešl do vejfuku (která mi tam vydržela asi nejdýl) přes různý drátěnky, i rockwool jsem tam jeden čas (asi 30 vteřin? ) měl... a nic nevydrží

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hypermotard - Termignoni

6.8.2010 v 15:04 | Nahoru | #16

FiZzeR>saly.pce> jakou vatu bys doporučill? zkoušel jsem tam všecko možný, od prošívaný spešl do vejfuku (která mi tam vydržela asi nejdýl) přes různý drátěnky, i rockwool jsem tam jeden čas (asi 30 vteřin? ) měl... a nic nevydrží


To, co do výfuku dává výrobce a měnit v předepsaných intervalech.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hypermotard - Termignoni

6.8.2010 v 15:09 | Nahoru | #17

BlackSabbath>To, co do výfuku dává výrobce a měnit v předepsaných intervalech.



...čili prošívaná vata do výfuku po 4 tis km už bych tam neměl ani tu děrovanou trubku nejspíš...

(reakce na) Hypermotard - Termignoni

6.8.2010 v 15:14 | Nahoru | #18

FiZzeR>...čili prošívaná vata do výfuku po 4 tis km už bych tam neměl ani tu děrovanou trubku nejspíš...


Tak je to špatnej výrobce...

(reakce na) Hypermotard - Termignoni

6.8.2010 v 15:36 | Nahoru | #19

Cooker>Co je na tomhle proboha za 60 tis ?????


To je cena za celý výfukový systém což znamená titanové svody, koncovka (čelo a zakončení z titanu, obal karbon), řídící jednotka a postraní ledvinky na místo původních.

floyd05>říká se že karbon dvouválcům moc nesvědčí kvůli rázům a pulzům,mají pak snahu údajně praskat a ta vata nevydží u žádného dvouválu.... A to bud rád že nemáš svody a koncovku 2-1,to je nejmín povedena kombinace


Je pravda, že u těhle motorů dochází k mnohem větším rázům než u 4V, navíc se jedná o obsah 1100, mám svody bez katalyzátoru takže horký spaliny letí rovnou do koncovky. Zase na druhou stranu co lepší než Termignoni bys sis na Ducati chtěl dát? Trochu mě zklamali, ale už se stalo. Asi Ti nerozumím, ale já mám svody 2-1!

Naposledy editováno 06.08.2010 15:40:06

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hypermotard - Termignoni

6.8.2010 v 15:38 | Nahoru | #20

olasz>tyvoe ...taky mám termáče a docela jsem vyděšen že se to může stát... ten přebal nebyl problém sehnat???


Jak jsem psal, je to taky tím, že tam není kat, takže do tý koncovky jde větší teplo než když máš na trase kat. Přebal mi udělaj u salyho.pce

(reakce na) Hypermotard - Termignoni

6.8.2010 v 16:41 | Nahoru | #21
Wíťa> Ta já mám koncovku RP,nejsou to sice Termignoni ale na tu 999 je to pak ranec i v Zardech a nedá se to ničím nahradit. Na druhou stranu mám všechno od českých výrobců (stupačky,spojka,kapoty i karbony,proč ne už i tu koncovku) a je fakt,že je asi jednoduší servis a popřípadě oprava než u dílů z venku. No alespoň je vidět,že jsem chudej čech ...
Souhlasím s tebouže Ducka jsou ale Termignoni
To co s etýče označení co jsem psal jsem myslel tak,že 2-2 bylo u me VTRko,tedy dve kocovky a 2-1 jedna kocovka je právě 999ka. Udajně právě osazení 2-1 je to nejchoulostivější a nejmín vydrží.Asi tak

1 reakcí na tento příspěvek Hypermotard - Termignoni

6.8.2010 v 16:47 | Nahoru | #22
A jak se vůbec pozná, že je potřeba vyměnit vatu, když do laufu není vidět? To že dělá větší kravál než novej mi nepomůže, když ho mám z druhý ruky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hypermotard - Termignoni

6.8.2010 v 17:11 | Nahoru | #23

Harry_RnK>A jak se vůbec pozná, že je potřeba vyměnit vatu, když do laufu není vidět? To že dělá větší kravál než novej mi nepomůže, když ho mám z druhý ruky.


No třeba to budeš měnit podle pravidelného intervalu km na tvoji motorku a konkrétní výfuk. to je ideální řešení. Nebo potom můžeš podle zvuku, teploty a v horším případě to poznáš podle vypalování výfuku, ale to už je dost pozdě...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hypermotard - Termignoni

6.8.2010 v 17:24 | Nahoru | #24
BlackSabbath> No pochybuju že najdu nějakej interval výměny vaty na tuhle rouru Asi si vyzmu drát a budu šťouchat do dírek, jestli to bude do měkýho nebo to bude škrábat o plášť

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hypermotard - Termignoni

6.8.2010 v 18:06 | Nahoru | #25
Harry_RnK> U karbonu se do dá poznat, že ti začne při vyšších teplotách žloutnout. Pak ale už přijde na řadu to nemilý propálení. Ocel a titan ti taky začne házet odstíny do modra, ale aspoň se to nepropálí.

(reakce na) Hypermotard - Termignoni

6.8.2010 v 22:25 | Nahoru | #26

Wíťa>Harry_RnK> U karbonu se do dá poznat, že ti začne při vyšších teplotách žloutnout. Pak ale už přijde na řadu to nemilý propálení. Ocel a titan ti taky začne házet odstíny do modra, ale aspoň se to nepropálí.


Jj, titan prostě nemá konkurenci... A ještě se tak krásně zabarvuje...

Hypermotard - Termignoni

7.8.2010 v 12:17 | Nahoru | #27
Já jsem měnil v Termignonech vatu po 25T km v RP Tunningu a bylo to pet minut pred dvanactou, ale karbon OK. Doporuceno mi bylo co 10Tis. (ty jsou zarucene), max. 15 Tis. Jinak jakekoliv dily se na ne daji samostatne sehnat, co jsem videl, tak na S2R karbonovy obal na jednu koncovku 160EUR. Vymena vaty (dana ta nejlepsi, co je k dispozici) tusim 2T Kc (ted nevim jestli za obe nebo jednu), takze lepsi vcas menit

Hypermotard - Termignoni

8.8.2010 v 20:55 | Nahoru | #28
Kamarád koupil 996 SPS a už v 1500 km !!! mu zhnědl jeden karbonovej Termignoni výfuk, tak okamžitě nechal vyměnit vatu. Na druhou stranu já mám na 748 R taky karbonový Termíky a na tacho mám 24500 km a pořád origo vata a výfuky jsou v pohodě. Na 996 SPS mám titanový termíky a na tacho cca 26000 km a taky v pohodě, ale ty už mají ostřejší zvuk, asi tam té vaty už bude míň. Na obou moto jsem občas lítal i na okruhu a jinak jezdím pouze na Buchláky kde jezdím taky svižně. Asi je to bohužel kus od kusu co se kvality týče. Probíral jsem to i s Robertem Papežíkem a říkal že u silničního využití měnit vatu max. po 20000 km a u závodního použití max. po každé sezoně.
Na Derbi mám RP výfuk a Robert Pokorný doporučuje vatu měnit po cca 10 tis km. jinak jsem s ním domluvenej, že výfuky z obou Ducatek mu tam v zimě dovezu na výměnu vaty. Cena by měla být okolo 1000 Kč / výfuk.

(reakce na) Hypermotard - Termignoni

9.8.2010 v 08:22 | Nahoru | #29

saly.pce>My doporučuje vatu u carbonu měnit po 4 000 Km. Je to velice náročný materiál a je potřeba se o něj starat. Každá vata se dříve či později vyfouká a potom lehce jde teplo až k obalu a jak se načne zevnitř, už je to neratná cesta ke zničení obalu.

A ano, u 2 válu není moc dobré dávat carbon právě kvůli pulsacím. Dělá to neplechu a propaluje třeba i i SV 650.



Tak to asi trošku přetahuju...už mám asi 21 tis.

Hypermotard - Termignoni

19.12.2010 v 08:31 | Nahoru | #30
To je duvod, proc nechci uz karbon ani videt. Wito,dej sem fotky prebalenyho laufu
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ducati monster 1100 kolísání volnob... Ducati Hypermotard 1100/1100S, Ducati Monster 1100, ... ENEMY 9 22.3.2024 v 09:04 Johnny796
Hypermotard 1100S/ Evo na prodej Ducati Hypermotard 1100/1100S, Ducati Hypermotard 11... 3KP 2 25.6.2023 v 10:40 Gahan37
Hypermotard 1100 ventilove vůle Ducati Hypermotard 1100/1100S Treable 10 6.2.2022 v 14:40 Treable
Hypermotard 1100 konektor ŘJ Ducati Hypermotard 1100/1100S Treable 7 23.9.2021 v 17:32 assassin
chip tuning a zkušenosti [1, 2] Ducati Hypermotard 1100/1100S brzda80 37 23.6.2021 v 19:16 Tony500sec


TOPlist