No nic, už mám domluvený nový přebal + vatu. Dávám to sem z důvodu, aby jste nepodceňovali vatu u karbonových výfuků a včas nechali převatovat I když se přiznám, že u výfuku za 60 tisíc bych tohle po 8 tisích km nečekal...
2 reakcí na tento příspěvek Hypermotard - Termignoni
1 reakcí na tento příspěvek Hypermotard - Termignoni
2 reakcí na tento příspěvek Hypermotard - Termignoni
A ano, u 2 válu není moc dobré dávat carbon právě kvůli pulsacím. Dělá to neplechu a propaluje třeba i i SV 650.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hypermotard - Termignoni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hypermotard - Termignoni
FiZzeR>saly.pce> jakou vatu bys doporučill? zkoušel jsem tam všecko možný, od prošívaný spešl do vejfuku (která mi tam vydržela asi nejdýl) přes různý drátěnky, i rockwool jsem tam jeden čas (asi 30 vteřin? ) měl... a nic nevydrží
To, co do výfuku dává výrobce a měnit v předepsaných intervalech.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hypermotard - Termignoni
BlackSabbath>To, co do výfuku dává výrobce a měnit v předepsaných intervalech.
...čili prošívaná vata do výfuku po 4 tis km už bych tam neměl ani tu děrovanou trubku nejspíš...
Cooker>Co je na tomhle proboha za 60 tis ?????
To je cena za celý výfukový systém což znamená titanové svody, koncovka (čelo a zakončení z titanu, obal karbon), řídící jednotka a postraní ledvinky na místo původních.
floyd05>říká se že karbon dvouválcům moc nesvědčí kvůli rázům a pulzům,mají pak snahu údajně praskat a ta vata nevydží u žádného dvouválu.... A to bud rád že nemáš svody a koncovku 2-1,to je nejmín povedena kombinace
Je pravda, že u těhle motorů dochází k mnohem větším rázům než u 4V, navíc se jedná o obsah 1100, mám svody bez katalyzátoru takže horký spaliny letí rovnou do koncovky. Zase na druhou stranu co lepší než Termignoni bys sis na Ducati chtěl dát? Trochu mě zklamali, ale už se stalo. Asi Ti nerozumím, ale já mám svody 2-1!
Naposledy editováno 06.08.2010 15:40:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hypermotard - Termignoni
olasz>tyvoe ...taky mám termáče a docela jsem vyděšen že se to může stát... ten přebal nebyl problém sehnat???
Jak jsem psal, je to taky tím, že tam není kat, takže do tý koncovky jde větší teplo než když máš na trase kat. Přebal mi udělaj u salyho.pce
Souhlasím s tebouže Ducka jsou ale Termignoni
To co s etýče označení co jsem psal jsem myslel tak,že 2-2 bylo u me VTRko,tedy dve kocovky a 2-1 jedna kocovka je právě 999ka. Udajně právě osazení 2-1 je to nejchoulostivější a nejmín vydrží.Asi tak
1 reakcí na tento příspěvek Hypermotard - Termignoni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hypermotard - Termignoni
Harry_RnK>A jak se vůbec pozná, že je potřeba vyměnit vatu, když do laufu není vidět? To že dělá větší kravál než novej mi nepomůže, když ho mám z druhý ruky.
No třeba to budeš měnit podle pravidelného intervalu km na tvoji motorku a konkrétní výfuk. to je ideální řešení. Nebo potom můžeš podle zvuku, teploty a v horším případě to poznáš podle vypalování výfuku, ale to už je dost pozdě...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hypermotard - Termignoni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hypermotard - Termignoni
Wíťa>Harry_RnK> U karbonu se do dá poznat, že ti začne při vyšších teplotách žloutnout. Pak ale už přijde na řadu to nemilý propálení. Ocel a titan ti taky začne házet odstíny do modra, ale aspoň se to nepropálí.
Jj, titan prostě nemá konkurenci... A ještě se tak krásně zabarvuje...
Na Derbi mám RP výfuk a Robert Pokorný doporučuje vatu měnit po cca 10 tis km. jinak jsem s ním domluvenej, že výfuky z obou Ducatek mu tam v zimě dovezu na výměnu vaty. Cena by měla být okolo 1000 Kč / výfuk.
saly.pce>My doporučuje vatu u carbonu měnit po 4 000 Km. Je to velice náročný materiál a je potřeba se o něj starat. Každá vata se dříve či později vyfouká a potom lehce jde teplo až k obalu a jak se načne zevnitř, už je to neratná cesta ke zničení obalu.
A ano, u 2 válu není moc dobré dávat carbon právě kvůli pulsacím. Dělá to neplechu a propaluje třeba i i SV 650.
Tak to asi trošku přetahuju...už mám asi 21 tis.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ducati monster 1100 kolísání volnob... Ducati Hypermotard 1100/1100S, Ducati Monster 1100, ... | ENEMY | 9 | 22.3.2024 v 09:04 Johnny796 |
Hypermotard 1100S/ Evo na prodej Ducati Hypermotard 1100/1100S, Ducati Hypermotard 11... | 3KP | 2 | 25.6.2023 v 10:40 Gahan37 |
Hypermotard 1100 ventilove vůle Ducati Hypermotard 1100/1100S | Treable | 10 | 6.2.2022 v 14:40 Treable |
Hypermotard 1100 konektor ŘJ Ducati Hypermotard 1100/1100S | Treable | 7 | 23.9.2021 v 17:32 assassin |
chip tuning a zkušenosti [1, 2] Ducati Hypermotard 1100/1100S | brzda80 | 37 | 23.6.2021 v 19:16 Tony500sec |