globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: hydraulická spojka místo lankové
 
30.7.2010 v 12:23
Chi se zeptat zda někdo nevíte kde sehnat hydraulickou spojku kterou bych nahradil lankové vedení...je to na přestavbu..Viděl jsem to jednou někde ale už nevím kde...Díky všem za pomoc..Je to cbr 954rr

Naposledy editováno 30.07.2010 12:32:17
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek hydraulická spojka místo lankové

30.7.2010 v 15:51 | Nahoru | #1
Stoji to za picu, nech tam lano.

(reakce na) hydraulická spojka místo lankové

30.7.2010 v 18:16 | Nahoru | #2
4star> ale neni to na p...u, ja predelaval lankovou na hydrauliku a nemuzu sito vynachvalit, ale kazdeho nazor

hydraulická spojka místo lankové

30.7.2010 v 18:45 | Nahoru | #3
Jaká je výhoda hydraulické? Mám ji na Ducatkách, na Yamahách lanko a velký rozdíl tedy nepociťuji. Ovládací síly zhruba stejné

hydraulická spojka místo lankové

30.7.2010 v 18:56 | Nahoru | #4
Já zamítl fareblejda (04-08), protože má hydrauliku, to už na spojce nikdy nechci vidět

Naposledy editováno 30.07.2010 18:58:50

1 reakcí na tento příspěvek hydraulická spojka místo lankové

30.7.2010 v 19:03 | Nahoru | #5
tak tak na spojce ma byt lanko !

(reakce na) hydraulická spojka místo lankové

30.7.2010 v 19:15 | Nahoru | #6

4star>tak tak na spojce ma byt lanko !



Důvod?

1 reakcí na tento příspěvek hydraulická spojka místo lankové

30.7.2010 v 19:20 | Nahoru | #7
Jednoduchost, spolehlivost a hlavně přesnější dávkování..

hydraulická spojka místo lankové

30.7.2010 v 19:50 | Nahoru | #8
c.j. byl rychlejsi

hydraulická spojka místo lankové

30.7.2010 v 20:05 | Nahoru | #9
tak to me zajíma

(reakce na) hydraulická spojka místo lankové

30.7.2010 v 20:43 | Nahoru | #10

c.j.>Jednoduchost, spolehlivost a hlavně přesnější dávkování..



Dávkování je přesné i na hydraulice

hydraulická spojka místo lankové

30.7.2010 v 21:24 | Nahoru | #11
no to bych zrovna dvakrát netvrdil

3 reakcí na tento příspěvek hydraulická spojka místo lankové

30.7.2010 v 21:26 | Nahoru | #12
Však počkej, až přestane těsnit, začne odcházet válec, buď nebude rozpínat nebo bude rozpínat pořád, bude se nustále zavzdušňovat.. Pak budeš ještě vzpomínat na lanko, které maximálně praskne

hydraulická spojka místo lankové

30.7.2010 v 21:34 | Nahoru | #13
Proc to udelat jednoduse kdyz to de slozite ze =)

hydraulická spojka místo lankové

31.7.2010 v 06:29 | Nahoru | #14
tiez mam radsej lanko
ako pisali lepsie sa davkuje
hlavne pri sprintoch to poznat
s hydraulickou mam pocit ze vypnuta a zapnuta spojka

ale osobne som uz mal mnoho strojov aj s lankom
i s hydraulickou spojkou a vzdy som mal problemy
iba s lankom

(reakce na) hydraulická spojka místo lankové

31.7.2010 v 10:27 | Nahoru | #15

c.j.>Však počkej, až přestane těsnit, začne odcházet válec, buď nebude rozpínat nebo bude rozpínat pořád, bude se nustále zavzdušňovat.. Pak budeš ještě vzpomínat na lanko, které maximálně praskne



Jediný problém, který jsem kdy na hydraulické spojce měl, je ten letošní na Volvu z roku 1968
Nejsem zastáncem hydrauliky, ale nemyslím, že by byla tak poruchová, jak se zde píše.

(reakce na) hydraulická spojka místo lankové

31.7.2010 v 10:42 | Nahoru | #16

c.j.>Však počkej, až přestane těsnit, začne odcházet válec, buď nebude rozpínat nebo bude rozpínat pořád, bude se nustále zavzdušňovat.. Pak budeš ještě vzpomínat na lanko, které maximálně praskne


Tak vyměníš spojkový válec, na ducati jsou tři, možná čtyři prdele "tuningových" válečků, které mají i lehčí chod...

Já mám hydrauliku tři roky a žádný problém. Jednou ročně vyměním kapalinu (otázka pár minut) a nestrachuju se.

Nevím v čem je výhoda, ale má to každá ducatka...ale tam jsou ulítlí asi, cpou tam kde co, jen aby to bylo jiný.

Jediný problém byl pičus v Dmotu, který mi do faktury napsal, že mám černou kapalinu, že mi brzy odejde váleček. Vážně "odporník".

hydraulická spojka místo lankové

31.7.2010 v 11:48 | Nahoru | #17
Ohánět se spolehlivostí hydrauliky i nových motorek je trochu mimo, ne? Nějaký rok to vydrží.. S problémy jsem se setkal u VFR 750, ZXR 750, CBR 1000F, GPZ 900, GSXR 750 slingshot..

Stroje nad 15 let, je pravda, že většinou stačilo vyměnit těsnění..

1 reakcí na tento příspěvek hydraulická spojka místo lankové

31.7.2010 v 11:53 | Nahoru | #18
Každopádně je to opruz navíc, měnit kapalinu, která je hned černá, odzvdušňovat, měnit zpuchřelé hadice.. Když se vysere hadraulická spojka, tak oprava na cestě je většinou nerálná, kdežto spojkové lanko vymění každý jouda

hydraulická spojka místo lankové

31.7.2010 v 12:07 | Nahoru | #19
Koukám že máte všichi tři prdele názorů, ale tazatel se ptá zdali někdo neví kde se to dá sehnat.

Dá se to seknat na Ebaji. Třeba tohle nebo tohle nebo tohle tady nebo skoro ideálně tohle nebo tohle

Ovšem samozřejmě nic není originál a bude potřeba udělat nějaký úpravy

1 reakcí na tento příspěvek hydraulická spojka místo lankové

31.7.2010 v 12:07 | Nahoru | #20
c.j.> No nová, už má 21 tisíc!

A že je černá nevadí, já měním jednou ročně. Já teda deset tisíc nenajedu.
V hadicích taky problém nebude, když ducati dává v základu všude pancíř.
O lanko musíš taky pečovat, třeba jednou ročně namazat ne? Je to jednodušší, to je pravda.

Kdyby byla jednoznačně nevýhodná, tak se tak nepoužívá. Ale mně je teda taky uplně jedno, co tam je. Rozdíl nepoznám.

(reakce na) hydraulická spojka místo lankové

31.7.2010 v 12:24 | Nahoru | #21
Díky všem za rady a názory...ještě se uvidí jestli jo nebo ne..chci totiž vedení spojky táhnout v řidítkách a myslím si že lanko pak bude mít dost ohybů a už nebude tak dobře chodit....jiný důvod není

hydraulická spojka místo lankové

31.7.2010 v 12:28 | Nahoru | #22
No nevím nevím
Třeba suzuki se vrátila k lanku na spojce, a myslím že udělala mooc dobře

hydraulická spojka místo lankové

14.12.2013 v 19:07 | Nahoru | #23
sorry kamo ale největší pičovinu udělat nemužeš nikdy nechod do hydraulicky spojky není na lankovou par motorek a kor litrovejch farošu jsem koupil a skoro vždyky problem ze spojkou není na lankovou

(reakce na) hydraulická spojka místo lankové

14.12.2013 v 19:54 | Nahoru | #24

c.j. píše: Každopádně je to opruz navíc, měnit kapalinu, která je hned černá, odzvdušňovat, měnit zpuchřelé hadice.. Když se vysere hadraulická spojka, tak oprava na cestě je většinou nerálná, kdežto spojkové lanko vymění každý jouda



Kolik km jsi při cestování najel?
Proč by se měla vysrat hydrailcká spojka nevím, nikdy mi neodešla. Ani na moto ani v autě.
Za to prasklých lanek od spojky jsem zažil nebo viděl desítky

hydraulická spojka místo lankové

15.12.2013 v 14:55 | Nahoru | #25
no...3 roky se rozmýšlet asi nebude....

ale venku je hnusně,taky přidám svůj názor- já preferuji hydrauliku,nikdy jsem s ní neměl problém(hydraulické brzdy máme myslím všichni a nikdo lanko zpátky nechce i když se občas musí vyměnit kapalina) a žádné lanko nikdy nejde tak krásně jako hydraulika....

1 reakcí na tento příspěvek hydraulická spojka místo lankové

15.12.2013 v 15:26 | Nahoru | #26
Po třech letech s hydraulikou měním názor!
na stroji z roku 1995 funguje doposud bezchybně a jemě dávkuje, a žádný peoblém s netěsností bo jsem hned z počátku vyměnil gumičky za cca 200kč a práce na cca30min i s odvzdušněním. Za mě tedy hydrauli foreever

(reakce na) hydraulická spojka místo lankové

15.12.2013 v 15:43 | Nahoru | #27
aifel202>

2 reakcí na tento příspěvek hydraulická spojka místo lankové

15.12.2013 v 16:32 | Nahoru | #28
Na tl1000r se predelava hydraulika na lanko z tls ja souhlasim s c.j. Podle me ma hydraulika smysl na hard endurech, kde je potreba aby to slo hodne zlehka, jinak mam radeji zpetnou vazbu te s s lankem...

(reakce na) hydraulická spojka místo lankové

15.12.2013 v 16:44 | Nahoru | #29

assassin píše: Na tl1000r se predelava hydraulika na lanko z tls ja souhlasim s c.j. Podle me ma hydraulika smysl na hard endurech, kde je potreba aby to slo hodne zlehka, jinak mam radeji zpetnou vazbu te s s lankem...


......a proto si předělám přední brzdu z hydrauliky na lanko,
abych měl zpětnou vazbu

1 reakcí na tento příspěvek hydraulická spojka místo lankové

15.12.2013 v 17:19 | Nahoru | #30


já osobně jsem nikdy nezaznamenal,že bych nějak ztrácel cit,když je místo lanka hydraulika.spíše naopak-na lanku se po zahřátí zvětšuje vůle(netvrdím,že nutně na všech motorkách,ale setkal jsem se s tím často),kdežto na hydraulice je to stále stejné,spojka zabírá pořád ve stejném místě...

navíc lanko prostě drhne a ještě k tomu je tam nějaký ten kloub a páka navíc,to vše se musí přetlačovat....

... chápu,co píše assasin-ale myslím si,že to prostě zpackal výrobce a není problém v samotném principu,ale v konkrétním provedení...

otázka k tématu ovšem je,jestli mají smysl ty přestavbové sady,kde se lanko sice nahradí hydraulikou,ale stále je tam ta páka atd....
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist