paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Africa Twin vs. R1150 GSA
15.7.2010 v 10:48
Rozhodl jsem se na přezrok koupit novou motorku,

do hledáčku mi padly Honda Africa Twin 750 a BMW R1150 GS Adventure. Jsem docela na vážkách a myslím si, že ani s jednou motorkou neudělák krok vedle, ale kdybych se rozhodl pro BMW to znamenalo by se se zadlužit, což se mi moc nelíbí, ale 1150 GSA je můj sen... Navíc si myslím, že bych časem stejně AT prodal a koupil si GSA..

A protože je zde docecela dost bývalých majitelů AT tak by mne zajímalo vaše srovnání... Rozdíl v prostupnosti terénem a jízdní vlastnosti na silnici. Kvalita a spolehlivost u obou asi bude na vysoké úrovni.

V současnosti jezdím na tátově R1150 GS, takže o chování GSA na silnici si dokážu udělat živý obrázek (předpokládám, že to bude uplně stejný ) v terénu jsem s ní taky párkrát jel, ale na silničních pneu, takže nic moc s TKC80 nebo s E10 to určitě bude lepší. Na Africe jsem nikdy nejel..

Tak prosím pište vaše názory, zkušenosti a postřehy. Díky
Anketa: Tak jakou?
R1150 GSA
49%
65
Africa Twin
51%
67

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa Twin vs. R1150 GSA

16.7.2010 v 08:21 | Nahoru | #1
Hugila> Spolehlivost čeho?
Konstrukční řešení čeho?

To jsou jenom kecy závistivejch...spolehlivost je naprosto srovnatelná se stejnejma ročníkama GS,dokonce si myslím,že poslední dobou vrtule hodně upadly...ano,potřebuje víc péče,ale taky dává více radosti...

Konstrukční řešení...to si opravdu nedovedu představit čeho??? Navíc ta mašina je postavená tak,že pokud vyloženě něco netrefíš (jako já ) a jenom s ní praštíš o zem,krom škrábanců se houby stane...a to věř,že to mám důkladně vyzkoušené...
Za jedinou výraznou slabinu považuju originál ráfky...ale excely dávaj lidi,co lítaj v terénu na kde co,včetně GS...jinak opravdu nevím...

Možná charakteristika motoru...ano,ono těch 100 kobyl je v lese opravdu hodně a je pravdou,že méně je někdy více...faktem je,že AT na MRallye LC8mám dávají na prdel s polovičním (skoro )výkonem...občas jezdím s jedním lesapánem a vidím,jak nemá problém tam,kde já se zahrabu,ale myslím,že je to spíš mejma rukama...podvozkově naprosto nesrovnatelné...ano,LC8 je spíše rallye motorka a pod pojmem rallye si až tak nepředstavuju Motoráje,to je spíš enduro,než rallye...a pak si myslím,že spoustu LC8máků devu brzdí kačky...prostě radši pomalejc,ale bez rány...můj předloňský smrk stál 97K...vždycky mi to zavře heft,když si začnu připadat,jak Gio Sala...

(reakce na) Africa Twin vs. R1150 GSA

16.7.2010 v 09:57 | Nahoru | #2
Kluci neperte se

LC8 je nepochybně fenomén, nikomu jinému se nepovedlo, aby kvůli němu měnili pravidla Dakaru - to aby si i ostatní zazávodili (teď ostatně i kvůli LC4).....ale stejně bych Helmuta neměnil

Hlavně, že máte motorku a ne vysavač s dvěma kolama....

Každej by si měl srovnat, na co tu motorku potřebuje a podle toho (a nezaměnitelného vzhledu-tam teda jednoznačně vyhrává i po letech Afrika) si vybrat

Naposledy editováno 16.07.2010 09:59:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa Twin vs. R1150 GSA

16.7.2010 v 10:36 | Nahoru | #3

Petr 11>Hugila> Spolehlivost čeho?
Konstrukční řešení čeho?

To jsou jenom kecy závistivejch



no hele, to nejsou kecy závistivejch, ale to říká majitel LC8...a není to žádné ucho,už je to starší pán, bývalý motokrosař a vystřídal už hodně motorek:)..a jezdit taky vcelku umí, na Sand rally skončil ve vaší skupině na 4. místě / po anulování času ýbrcka/

zrovna v jeho případě má nevhodné konstrukční umístění palivového čerpadle vliv na spolehlivost/ 4x za půl roku řešit zasrané a zarezlé čerpadlo/, pak vcelku prskal na vedení brzdové hadice nad předním blatníkem, na napodobeninu šusplechu pod motorem, klasicky na ráfky, po každé druhé vyjíždce je rovná / to není normální dát na takovou motku ráfky z lisovaných petflašek, to je úchýlárna:) / , na přístupnost motoru /říkal něco ve smyslu, že svíčky si v lese nevymění, páč kvuli tomu musí rozdělat půl motorky/, musí spojkovat jak vzteklý, protože v nízkých otáčkách se nechce ten motor posbírat..a když zapomene zaspojkovat, tak motor zdechne a motka leží, pak ještě vzpomínal že od předního kolá lítá na motor a pod motor spousta bordelu, že to zakrytování není zrovna dobře vyřešené...možná byste mu to vysvětlili, že tohle všechno nejsou chyby, ale že takhle to rallyové speciály mají mít:)

pozor, já opravdu neříkám, že LC8 je špatná motka.....motka je to výborná, ale chce to doladit;)

Naposledy editováno 16.07.2010 10:45:06
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
odborná oprava koncového prevodu BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventur... Destroyer 27 10.12.2023 v 13:00 Tomassino
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... oration 2 7.11.2023 v 11:25 ja1
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... oration 1 22.10.2023 v 21:42 Destroyer
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... oration 1 22.10.2023 v 10:51 kokoška.
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... oration 14 5.10.2023 v 20:08 oration


TOPlist