do hledáčku mi padly Honda Africa Twin 750 a BMW R1150 GS Adventure. Jsem docela na vážkách a myslím si, že ani s jednou motorkou neudělák krok vedle, ale kdybych se rozhodl pro BMW to znamenalo by se se zadlužit, což se mi moc nelíbí, ale 1150 GSA je můj sen... Navíc si myslím, že bych časem stejně AT prodal a koupil si GSA..
A protože je zde docecela dost bývalých majitelů AT tak by mne zajímalo vaše srovnání... Rozdíl v prostupnosti terénem a jízdní vlastnosti na silnici. Kvalita a spolehlivost u obou asi bude na vysoké úrovni.
V současnosti jezdím na tátově R1150 GS, takže o chování GSA na silnici si dokážu udělat živý obrázek (předpokládám, že to bude uplně stejný ) v terénu jsem s ní taky párkrát jel, ale na silničních pneu, takže nic moc s TKC80 nebo s E10 to určitě bude lepší. Na Africe jsem nikdy nejel..
Tak prosím pište vaše názory, zkušenosti a postřehy. Díky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa Twin vs. R1150 GSA
Fanoš Rušicka>Hugila-tak to mi ho ukaž kterej to je .Na LC8 není proč nadávat .Měl jsem obojí i Afku i GS,ale LC8 je zatím bezkonkurečně nejlepší motorka na který jsem jezdil.A na těch předchozích jsem nenajezdil zrovna málo .
tak jestli budeš na Motoráj rally, tak mu můžeš zkusit vysvětlit, že LC8 je skvělá:).....jako podvozek a výkon je boží, sem si málem cvrnknul blahem, když sem LC8 trošku prohnal ale on si hlavně stěžuje na spolehlivost, konstrukční řešení a charakteristiku motoru:)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa Twin vs. R1150 GSA
Konstrukční řešení čeho?
To jsou jenom kecy závistivejch...spolehlivost je naprosto srovnatelná se stejnejma ročníkama GS,dokonce si myslím,že poslední dobou vrtule hodně upadly...ano,potřebuje víc péče,ale taky dává více radosti...
Konstrukční řešení...to si opravdu nedovedu představit čeho??? Navíc ta mašina je postavená tak,že pokud vyloženě něco netrefíš (jako já ) a jenom s ní praštíš o zem,krom škrábanců se houby stane...a to věř,že to mám důkladně vyzkoušené...
Za jedinou výraznou slabinu považuju originál ráfky...ale excely dávaj lidi,co lítaj v terénu na kde co,včetně GS...jinak opravdu nevím...
Možná charakteristika motoru...ano,ono těch 100 kobyl je v lese opravdu hodně a je pravdou,že méně je někdy více...faktem je,že AT na MRallye LC8mám dávají na prdel s polovičním (skoro )výkonem...občas jezdím s jedním lesapánem a vidím,jak nemá problém tam,kde já se zahrabu,ale myslím,že je to spíš mejma rukama...podvozkově naprosto nesrovnatelné...ano,LC8 je spíše rallye motorka a pod pojmem rallye si až tak nepředstavuju Motoráje,to je spíš enduro,než rallye...a pak si myslím,že spoustu LC8máků devu brzdí kačky...prostě radši pomalejc,ale bez rány...můj předloňský smrk stál 97K...vždycky mi to zavře heft,když si začnu připadat,jak Gio Sala...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
odborná oprava koncového prevodu BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventur... | Destroyer | 27 | 10.12.2023 v 13:00 Tomassino |
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... | oration | 2 | 7.11.2023 v 11:25 ja1 |
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... | oration | 1 | 22.10.2023 v 21:42 Destroyer |
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... | oration | 1 | 22.10.2023 v 10:51 kokoška. |
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... | oration | 14 | 5.10.2023 v 20:08 oration |