1 reakcí na tento příspěvek z 50ccm na 125ccm
1 reakcí na tento příspěvek z 50ccm na 125ccm
Michaela600>,,a hlavne bych mohl na dálnici atd..tady na tý sem se naucil poradne radit, klopit no proste zacatky ´´ od které doby se dá na 50ccm pořádně sklápět do zatáčky?Jooo počká do 18ti,půjde z 50tky rovnou na supersport a bude o debila min
víš já nejsem jako spousta motorkář že si myslej ze zvládnou všechno a pak hovno a sou ve stromě to neznamená ze kdyz si udelám ridicak az v 18 ze musim kupovat nakou 600cm muzu koupit treba jenom 250 nebo 400 ne??ty si nikdy asi na 50ccm takze nevíš jak krásně se to klopí kdyz je dobrej asfalt tak stupačka dře hned a kolínko by taky urcite šlo takze nwm co resis možná že ty si zacinal na fichtlovi ale fichtl má 3.5 koně a tohle 8 koně což je docela rozdíl a kazdej nepotrebuje jezdit 200km/h aby se hned zabil2 reakcí na tento příspěvek z 50ccm na 125ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) z 50ccm na 125ccm
Lojza123>jasně že s CBR600 se to nedá srovnat ale prostě mi vadí, že tady třeba píšete jak je honda nsr slabá a tak ale na nečem se musí začínat , tak je jasný že vy ste zviklí na 600cm ale taky ste na něčem museli začít, at už na 50cm nebo 125cm pochybuju že ste rovnou šli na 600cm to by udelal jenom debil
no jistě já sem začínala na fichtlovi ale už ve 13letech.Pak sem čekala do 16ti na dvácu protože jezdit na vydechlé pade se mi zdálo zbytečný.Moc by mě ty náklony zajímaly.Nech se někdy vyfotitMichaela600>no jistě já sem začínala na fichtlovi ale už ve 13letech.Pak sem čekala do 16ti na dvácu protože jezdit na vydechlé pade se mi zdálo zbytečný.Moc by mě ty náklony zajímaly.Nech se někdy vyfotit
pokusím se to vyfotit ale nwm jak protoze jezdim vetsinou sám jenom nekdy z kámošem ale zkusim to nak zaridit1 reakcí na tento příspěvek z 50ccm na 125ccm
letec11>taky se zastanu zakladatele vlákna na mojí pade se dají krásně vytáčet zatáčky alejá tam mám 17ky gumy a ten samej motor alwe asi o krapet slabší a srovnávat takovouhle motku s fichtlem je jako srovnávat babetu a simsona
je to jako srovnávat sáně se stíhačkou..
1 reakcí na tento příspěvek z 50ccm na 125ccm
1 reakcí na tento příspěvek z 50ccm na 125ccm
treater>Mám CBR. Řeknu svůj názor. Vypadá tak jak vypadá, je úzká, úzký gumy ale je to 125 a nehraje si aspoň na 600 jako třeba yzf 125 který pak jedou hovno kvůli váze hlavně že jsou široký. Mám na tom pneu bridgestone viz. můj profil a dám stupačku, kolínko všechno, blbosti na tom jdou dělat a nezklame. Najeto mam 26000km a nic sem zatim nekupoval jen baterku. Maximálku když jedem po dálnici udržim v klidu na 120 když je třeba dá i 130, mám tam kn filtr a podobný blbosti a maximálku mam 150 víc nepustí omezovač. Žere mi to 2,8. Takže za mě je to dobrá motorka.
tak jsem si to tu prohlížel a asi máš pravdu nežere a jede jak cíp1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) z 50ccm na 125ccm
Lojza123>jasně že s CBR600 se to nedá srovnat ale prostě mi vadí, že tady třeba píšete jak je honda nsr slabá a tak ale na nečem se musí začínat , tak je jasný že vy ste zviklí na 600cm ale taky ste na něčem museli začít, at už na 50cm nebo 125cm pochybuju že ste rovnou šli na 600cm to by udelal jenom debil
Ja začal na 400ccm, předtím na ničem ... A je to akorát. Jezdil jsem na 125 a je to jak kolo. Máš fakt jedno. Zabiješ se i chuzí, a každý přechod na jakýkoliv stroj chce seznámení, cit a není to o tom že když si začinál na 50, pak 125, pak 250, pak 600, pak 1000 že budeš lepší jak já co jsme začal na 400 a přešel jsem na 1000 např .
dareckov>Ja začal na 400ccm, předtím na ničem ... A je to akorát. Jezdil jsem na 125 a je to jak kolo. Máš fakt jedno. Zabiješ se i chuzí, a každý přechod na jakýkoliv stroj chce seznámení, cit a není to o tom že když si začinál na 50, pak 125, pak 250, pak 600, pak 1000 že budeš lepší jak já co jsme začal na 400 a přešel jsem na 1000 např .
hele můj sen je Honda Varadero ta 6tikvaltová a když jezdim 50ky tak na litr přechod je docela bomba nemyslíš