Téma: Olej,

5.7.2010 v 22:52
Tak to já jedu jednoho dne od babi a jedu do Klatov přijedu na Bouchalku čekám na červenou jedu směr na Rybníčky a vidím z dálky eště zelenou z dálky mi připadalo ,že na silnici je nějaká voda atd vylitá .... Jedu a von tam olej jak jsem zatáčel najednou mi to podjelo a já se válel na silnici v tom okamžiku jsem ani nevěděl co se děje jestli mi něco neprasklo na motorce nebo jestli to nikdo do mně nevrazil ... Po cca 5 sekundách jsem zvedl motorku a jel jsem domu kde jsem musel opravit řazení a přední brzdu ... Štěstí bylo ,že nejel proti mně žádný kamion,osobní auto,atd .... Pač nevím jak by to dopadlo ... Byl jsem docela dva dny v šoku pač nechci abych měl zlomenou ruku nebo byl na vozejku .... Druhý den když jsem si sedl na motorku vůbec jsem nejel více jak 50 km/h jel jsem jak kdybych šel pěšky ... Hned odpoledne jsem se bohužel musel jít kouknout na internet a na věci na motorku ,který jsem si koupil v Písku na prodejně ( Bikers Crown ) ... Lituji ,že jsem jezdil jen v kalhotách a v lehký bundě ... A doporučuji než sednete na motorku kupte si prostě věci ,které chrání vaše tělo .. Pač představa ,že bych od 17 let byl na vozejku nedovedu představit bohužel ...

5.7.2010 v 22:58 | Nahoru | #1
pořádný oblečení je základ, bez toho raději nevyjíždět... já bych bez něj měl pořáádnej silniční lišej na celým levým boku

1 reakcí na tento příspěvek Olej,

5.7.2010 v 23:08 | Nahoru | #2
Jj věřím jen mi ale prostě štve to ,že jsem to nekoupil hned než jsem začal chodit na autoškolu ... A jestli mužu doporučit oblečení kupovat na místě 1) Krasně si to tam můžete vyzkoušet 2) Prodejce vždy poradí a 3) Velký výběr nedá se to prostě srovnat s nějakým malým obchodem ... Prostě když už oblečení tak v nějakým pořádným značkovým krámě doporučuji. A hlavně vždy taky nejde trefit do velikosti ... Musel jsem asi na 3krat objednávat věci až pak jsem si řekl ,že to nemá cenu a zajel jsem si do pořádného obchodu kde je pořádný výběr ...

5.7.2010 v 23:23 | Nahoru | #3
když něco kupuješ tak si to nejdřív vyzkoušej a potom třeba až kup v e-shopu

(reakce na) Olej,

5.7.2010 v 23:26 | Nahoru | #4
Většinou to nebývá olej, ale nafta. Před pár lety jsem zastavoval u Devíti křížů, zabrzdil jsem taky vedle kaluže a při sesedání z motorky jsem na to "mokro" šlápnul. Nohy mi ujely tak, že jsem nespadl jen díky tomu, že jsem se chytil motorky. Kdybych na to předtím najel, tak se válím i s naloženou mašinou. Nejspíš vytekla nádrž kamiónu, který tam předtím stál.
Takže - flekům na silnici je vždycky lepší se vyhnout. I obyčejná voda dokáže klouzat a většina kapalin je ještě horších.

5.7.2010 v 23:27 | Nahoru | #5
Hele je to možný mohla to být nafta já to spíše odhadoval na olej ... Nevím no.. Řikám kdo jezdí na motorce dávat velký pozor ... Pač pády jsou nepříjemné.

5.7.2010 v 23:35 | Nahoru | #6
nepříjemný je každý pád... ale pád v 70km/h na rovný silnici je jedna věc ale pád ve 140 do lesa v zatáčce je věc druhá

1 reakcí na tento příspěvek Olej,

5.7.2010 v 23:37 | Nahoru | #7
To jo no ... Záleží taky kam letíš ...

(reakce na) Olej,

5.7.2010 v 23:47 | Nahoru | #8
Thomen23>

V pátek jsem s sebou lištil v pravotočivé zatáčce, pustila mě guma.
To samý, kdyby něco jelo doprotivky tak je po mně.
Svezl jsem se hezký kus po asfaltě a přes patník do štěrku.
Den před tím jsem si trochu popálil ruku, tak jsem shodou okolností neměl jednu rukavici, nechtěl jsem si strhnout puchýře.
Tu ruku jsem si sedřel do masa.
Jediné odkryté místo, krucipísek.
Kdybych neměl kombi, ani nechci vidět, jak bych vypadal...
A kombinéza pár škrábanců.
Hadry jsou základ, bez nich jezdí sebevrazi. Bez kombinézy jezdím možná na rohlíky, nebo 2 km do práce, a to pomalu jak na babetě a oči na šťopkách. a i tak mám bobky..

6.7.2010 v 11:04 | Nahoru | #9
někdo si nechá poradit a někdo na to musí přijít sám