globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo
Ahoj, zakládám tohle téma pro snažší sdílení zkušeností, tipů, rad a otázek u těhle skvělejch strojů. Před lety jsme psal adminům, zda by nezaložili CB900 F2 kategorii na webu a dnes už je nás tam 11. Občas vídám zprávu s dotazem, nebo někdo píše do profilu. Tady na fóru to snad půjde mnohem rychleji a naše eFka budou jen prospívat.



Jinak k věci:
cb900 f2 ZDE v motodatabázi
cb900 f/f2 ZDE v bazaru

Manuál používám: Haynes Honda CB 750/900 dohc Fours (78-84) v angličtině
online haynes
techbooks
online cb900c/f US manual

Dokumentace: Mikrofiše mám přímo k F2 (včetně F), což je vzácnost a děkuju MCH za pomoc a odborníkům v Sazce za jejich zdigitalizování a ochotu.
od MuZ bagio: cb900f2c
Moje mikrofiše ke stažení (preview je scan 2MB list, plná verze je scan 5MB list..oboje to samé obsahem): cb900f2b

Díly: ebay.de, MCH Honda Praha...a další

Informace a zkušenosti: jednoznačně nejlepší zdroj informací je americké fórum na http://www.cb1100f.net/ , budete překvapení, že nejen Češi mají zlaté ruce

Dopis z Hondy ohledne rozmeru pneumatik
https://drive.google...Z2M/view?usp=sharing

Pokud byste cokoliv potřebovali rád pomůžu, poradím, najdu, přeložím, doporučím...


Naposledy editováno 17.05.2020 15:08:30

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

24.7.2014 v 12:05 | Nahoru | #301
Snad jsem tě tím caféérýpnutím neodradil...už ti to maká?K.

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

30.7.2014 v 10:49 | Nahoru | #302
Masina slape jak hodinky, ochotne se necha vytacet a jede jak pichla vosou. Ten rachot byl kuli oleji, byl jak jetel a bylo ho malo. (nechtel sem tam lit novej kdyby me cekal zasah do motoru ale uz sem nevedel co tak sem to vymenil a hotovo)
Jinac moto takle jak nyni je se da vratit do originalu ale bez urazky do toho je kazdymu prd :)
jeste me troaku desi spotreba.. jak na tom jste? jedu se projet naberu po okraj a po cca 70km uz je hladina pod urovni predelu v nadrzi. mate nekdo vykoukanou dlouhodobou pri tahani a pri kochani?
Diky

KarlosBe: neodradil :)

Naposledy editováno 30.07.2014 18:35:58

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

30.7.2014 v 11:08 | Nahoru | #303
ja jezdil dlouhodobe ve 2 s kufry a cestovni tempo do 120- 140 ( na tom to ani nijak nejde) a na plnou 20 litrovou nadrz sem ujel 300 km takze cca 6,2 - 6,5 litru na 100

takove mereni pohledem do nadrze je k nicemu, ujed 200km a dotankuj do plna.

Naposledy editováno 30.07.2014 11:10:47

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

30.7.2014 v 18:45 | Nahoru | #304
tak sem to samozřejmě chtěl udělat ale nezapnul jsem gps na felefonu a aplikace mi měřila jen čas :D takže nevím kolik sem nalítal..
zítra bude prováděno druhé měření i s kilometráží.
ptám se abych si udělal obrázek.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

31.7.2014 v 08:04 | Nahoru | #305
Zdar,při normální jízdě(do 120) 5-6 litrů....když za to budeš tahat určitě to tam poteče víc :o)

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

3.8.2014 v 10:47 | Nahoru | #306
tohle sem nepíšu abych ukázal, že sem trouba :D ale proto aby případně jiný neštastlivec našel řešení...

Problém:
vidle po opravě a výměně opotřebených části.. byly úplně ponořené. Olej a složení dílů proběhlo v pořádku.

řešení?
nalít olej zapumpovat (vyhnat vzduch z oleje) vytáhnout do maxima a zazátkovat.
voala vidle opět šlapou.

(reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

4.8.2014 v 17:13 | Nahoru | #307
KarlosBe> já se pod 7 dostanu málokdy, mám 100kg a netahám

1 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

4.8.2014 v 21:39 | Nahoru | #308
100 mám po ránu před snídaní...a po vy.... :o)) i tak se mi zdá že je to bohatý (černej výfuk)..

(reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

5.8.2014 v 11:01 | Nahoru | #309
KarlosBe> kdybych chtěl mít 5, kde mám začít?

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

7.8.2014 v 22:59 | Nahoru | #310
takže jezdim za 10L.. což je celkem peklo.. ty šrouby na bohatost stačí utáhnout a pak otočit o tu 1,5-2 otáčky všiml sem si, že si občas střelí.. chci se dostat alespoň na těch 7l :D

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

16.8.2014 v 19:55 | Nahoru | #311
Ahoj, mám porád trápení s tou spotřebou. Zkoušel jsem tu směs.. a je to všechno na 1,5 otáčky svíčky sou krapet čmoudlý ale místo kde hází jiskru mají všechny krásně cihlový.. 4 válec mi nejspíš na vyfukový straně rosí olej a je to tam zamaštěný i svíčka je ulepená ale moto jede na 4 válce v pohodě. Jinak jízda, volnoběh, starty všechno je v pohodě. Je ještě něco co by stálo za kontrolu?

ps: měřeno při normální jízdě.. nic moc vytáčení (cca 5-6tis.)

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

18.8.2014 v 12:03 | Nahoru | #312
Zdar,to je zajímavý..pár lidí psalo, že mají takovou spotřebu (nejde mi moc do hlavy, že to není ulitý)...nejlepší by bylo se potkat na mašinách a ten motor slyšet...pošli tel. a můžem domluvit výlet a potkat se někde u Chrudimi, nebo Hlinska....

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

18.8.2014 v 18:29 | Nahoru | #313
tak to by bylo perfekt. poslal sem ti pm ;)

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

25.8.2014 v 22:36 | Nahoru | #314
Zdarec pánové,
chci se s Váma podělit. Dodělal jsem konečně svého Boldora. Fotky jsou v profilu...
Tak snad někde na viděnou...

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

28.8.2014 v 06:55 | Nahoru | #315
Krásná práce....pokud budete mít čas a chuť, tak 27.9.pořádám akcičku Ústecký autosalon (pozor nejsou to jen auta), takže jste vítáni....příští týden budu mít plakát, tak ho sem hodím...jedno video z loňska

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

3.9.2014 v 21:34 | Nahoru | #316
Pánové, trošku se peru s karbecama. Koupil jsem i sady na jejich repas.
Problém je seřízení. Nemyslím podtlaky, ale spíš směs.
Kolik otáček pilota máte na svých Boldorech?
Dočetl jsem se, že Bolďas má rád dost chudou voln. směs.
Dělají mi problém studený starty...nechce potvora chytit. Motor je absolutně v cajku, tlaky celá hlava je udělaná, kabely a fajfky nový...

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

4.9.2014 v 08:18 | Nahoru | #317
Koukám,že nejsem sám kdo si hraje s karbcema.
v mém manuálu je pro 750 3 otáčky pro 900 2,5 pro 1000 3,5 Už jsem včera našel "Dříka" tak jsme to pobírali.Mě to chytne bez problému,ale 1 a 2 válec je studenej vůbec nic svod je zmrzlej a 3,4, normálně hrajou.Jiskra je,nové svíce,vyměněny obě cívky,vyměněny nové kabely,hladiny seřízeny,nové jehlové ventilky odzkoušeny,směs na 3 otáčky,příruby OK,přímé filtry místo airboxu,ale to by třeba blbnulo,ale nejdou vůbec,kdyby 1 a 3 nebo 2 a 4,ale nejde 1 a 2.Dnes změřím tlaky i když hlava je údajně po GO uvidím. Dík za každý postřeh okolo našich krasavic.
http://www.motorkari...etail&ddid=49730

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

4.9.2014 v 08:45 | Nahoru | #318
Zdar, já mám povoleno asi o 2 otáčky, ale směsové šroubky mají vliv jen při teplém startu a volnoběhu a v přechodu z volnoběhu do zátěže. Pokud se bavíme o studeném startu tak:
1.po týdnu a více je to vždy problém (to je lepší oddělat filtr a stříknout k hrdlům startovací sprej(nebo čistič brzd),
2.do týdne se to většinou rozběhne normálně(nějaký válec se přidá i později).
Boldor má totiž systém vzduchových přívěr tj. zavírání vzduchu a u toho se trochu otevřou škrtící klapky(ne klasický sytič), předpokládá se že při startu se vysaje víc benzínu ze všech systémů (hlavní i volnoběh) a otevřením šk.klapek se zvýší vol.otáčky ....tak to je.
Pokud ti nejdou dva válce dýl může to být víc věcí ..první bych poklepal plovákové komory, jestli nevisí ventilky (neteče tam vůbec benzín), pak ucpané volnoběhy (dají se rychle profouknout přes otvory směsových šroubků-ale pokud je bordel v trysce jen ho vyfoukneš do plovákové komory...předpokládám když válce vedle sebe jdou tak zapalko je OK.
Rychlá kontrola hladiny v plovákových komorách-čtyři průhledné hadičky nasaď na přepady z pl.komor dole, povol odkal. šroubky , ve zvednutých hadičkách musí být hladiny stejně vysoko (při otevřeném kohoutu z nádrže)...

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

4.9.2014 v 11:11 | Nahoru | #319
No všechno co píšeš jsem udělal karbce vyčištěny ultrazvukem,nové jehlové ventilky,seřízené hladiny na 15,5 dle výrobce.odzkoušeno jak popisuješ. včera jsem ještě zkusil znovu přeměřit hladiny a vše OK jen se mi nezdála volnoběžná trysky na tom 2 válci je vyčištěná,tak uvidím až to smontuju. Dík za rady dám vědět

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

6.9.2014 v 09:19 | Nahoru | #320
Tak jsem provedel všechno co jsem se dozvěděl všechno jsem znovu rozebral a zkontroloval,ale výsledek zatím není.Dal jsem všechno do deníku,aby to bylo se všema fotkama.Zatím jsem v prde.. ,tak děkuju předem za jakoukoliv radu přátelé.
http://www.motorkari...etail&ddid=49940

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

23.9.2014 v 06:35 | Nahoru | #321
Zdar pánové, kdyby jste se v sobotu nudili, přijeďte kouknout na výstavu, kterou dávám dohromady (už 15.let) Video z loňska a plakátek .



1 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

30.10.2014 v 20:29 | Nahoru | #322
Trucku), tak jak jsi dopadnul?
Mě chytá, valí ale mám problém, že jede do cca 4500 otáček, pak se mu jakoby nechce. Vyřazenej se vytočí jak prd, ale pod záteží ne. To mi ukazuje na špatnej předstih, ale vše se zdá OK.

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

31.10.2014 v 09:59 | Nahoru | #323
Zdar, viděl bych to spíš na karburátory....tomu mýmu se nechce kolem 5000 pokud ještě není pořádně prohřátý.

(reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

31.10.2014 v 13:46 | Nahoru | #324
Dřík> zdar me to delaly když jsem tam mel svíčky Brisk tak mi to nechtelo jed a bylo to celkove divny a pak jsem tam dal NGK ty co tam maj byt a v poho.....

2 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

1.11.2014 v 16:49 | Nahoru | #325
JJ, svíce vyměním. Z ničeho nic mi začal haprovat třetí válec.
Karby jsou precizně vyčištěný v ultrazvuku, takže OK.

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

3.11.2014 v 09:04 | Nahoru | #326
Zdar, chce to pořádně projet, NGK jsou strašně háklivý na ulití (zlatý Brisky, ale na CB stojí víc než NGK).

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

6.11.2014 v 17:31 | Nahoru | #327
Tuhle zkušenost mám taky, ale s CRkama...nikdy ne DPR... a podobné.

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

20.11.2014 v 17:52 | Nahoru | #328
ahoj, zacal sem na zimu zase stourat do motorky a koukam, ze olej je fuc.. respektive na spodni hranici merky. Je mozny ze udela takovej odber netesnici nahon otackomeru? utesnil sem to az tak k poslednim 500km) Jinak zrejme rosi i vyfukovy ventil na pravym valci, bo si nekdy holka zakouri ale po zahrati vetsinou nekouri.
Proc se ptam, vsude pisou, ze u starejch motorek je vetsi spotreba oleje normalni ale.. abych neudelal vetsi paseku tim, ze to otevru. Jo od vymeny oleje sem dal 2000km

1 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

1.2.2015 v 06:45 | Nahoru | #329
Zdar, mám dotaz ohledně předních tlumičů, podle manuálu má být náplň ATF? Používáte opravdu olej do automatických převodovek nebo to řešíte jinak(tlumičový olej)?

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

1.2.2015 v 10:48 | Nahoru | #330
Olej mi nejaky zere, tak 0,5l na 1000km. Do tlumicu jsem dal tlumicovy olej.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Netesne gufero za pastorkem [1, 2] Honda CB900 F2 Bol d'Or Buttermann 57 8.2.2024 v 20:39 jasot
tecou karburatory po synchronizaci,... Honda CB900 F2 Bol d'Or Kilek 26 6.9.2023 v 21:09 Kilek
Nebezi 3 valce ze 4, rano bylo vse ok Honda CB900 F2 Bol d'Or Kilek 24 21.5.2022 v 06:56 t_freedom
Střílení do výfuku - Honda CB 900 B... Honda CB900 F2 Bol d'Or Baggio10 11 30.9.2021 v 22:52 Baggio10
Predni vidle tecou [1, 2] Honda CB900 F2 Bol d'Or Buttermann 32 22.9.2021 v 13:10 Zdenalbenal


TOPlist