globalmoto_kveten





Téma: Kawasaki ZX10R
 
18.6.2010 v 23:08
Zdravím chci si pořídit Kawasaki ZX10R rok 2004 co na to říkate.Prej se sere a každý mě s toho zrazuje.
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10R

20.6.2010 v 23:44 | Nahoru | #61

Creck>Hlavne Bubrak neni normalni ......... uzivatel motorky Koupit po nem masinu , tak musis mit sto litru na masinu a sto litru na opravy, vyjde to draz nez nova.



No ted sem to dosmolil v podstate to samy.

Covece ale prodal sem ZX9R po podobnym uzivani, mela 65tis a kamos si nemoh vynachvalit, lital s tim 300 v Ejpovicich pres krizovatku magor. Ted sem ji tu objevil u jednoho typka, ma asi 100tis, akorat mu nedavno pry prasknul rozvodak, ale ten sem nechaval davat v 52tis novej. Tak nevim.

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZX10R

20.6.2010 v 23:45 | Nahoru | #62
Jinak ale motka ma co potrebuje, olej, filtr, svicky, vsechno hlidam a menim.

(reakce na) Kawasaki ZX10R

20.6.2010 v 23:54 | Nahoru | #63
Bubrak ZX10R> Jak rika muj kolega : nechapu proc lidi nechteji byvale okruhovky, vzdyt ty motorky maji vetsinou tu nejlepsi peci, nejhorsi peci ma masina v rukou mrdala - dusila, co jen jezdi a v 30 000 km to proda

(reakce na) Kawasaki ZX10R

21.6.2010 v 07:11 | Nahoru | #64

Bubrak ZX10R>Jinak ale motka ma co potrebuje, olej, filtr, svicky, vsechno hlidam a menim.



ta moje kurva chce skoro furt benzín, bude asi rozbitá

Kawasaki ZX10R

27.7.2010 v 10:36 | Nahoru | #65
Já letos vyměnil ZX9R za desítku 04 a jsem maximálně spokojenej. Sice jsem musel pár věcí udělat, ale jen takové drobnosti. Výměna oleje, fitlru, kontrola, přesto že tvrdili že to je dělané. Jistota je jistota. Pak jsem měnil gumy, ale to je asi normál no a dával jsem pancéřky, řetezovku, nový páčky a pak nějaký pohledový věci jako proužky na kola, nějakou tu samolepku, taknpad, polep nadrže a brýlý říditek, ...
Pravda něco jsem do toho narval, ale vím co tam mám a jizda na tom stroji je super zážitek. Jezdím pro radost a proto že jsem se na motorku vrátil loni po téměř 20ti letech tak jezdím maximálně opatrně a jen to co cítím že zvládnu. Motorka má jistě na víc než využiju, ale chci dojet vždy domů a tak jsem ještě maximální zatížení nevyzkoušel. Nelituji toho :) možná to příjde časem s větší jistotou. Jo a spotřeba se mi pohybuje 5,5 - 6,6 l/100km takže i tady je asi vidět styl jízdy. I když jednou už jsem jel i 270km/h ale na dlooooouuuhý široký prázdný rovince

Kawasaki ZX10R

27.7.2010 v 11:18 | Nahoru | #66
Jo a ještě jedna věc, mám nějakých 185cm a kolem 110kg a posez na týhle moto se mi zdá super pohodlný, řekl bych až lepší než na tý ZX9R r.v. 2000 kterou jsem měl loni.

Kawasaki ZX10R

28.7.2010 v 21:22 | Nahoru | #67
Shadow: at ti lita kolik ma najeto? vypada jak nova ja si nestezuju, mam ted 55tis, ale musel sem menit hlavu v 52, odeslo tam par veci a nemelo smysl to menit po jednom, ale davam ji zabrat, v zime, sprinty, drom, zada, vsecko, mela KN + Yoshimuru tak nevim co to zpusobilo, samo to mohl byt zrovna patecni kus, tak by me treba zajimalo jak dopadne ta tvoje ale nikde me nenechala, i s tim poskozenim sem dal osobak na 400m. mozna kdyby ti vadla predni brzda, tak si kup pres ebay predni brzdice Nissin ze ZX6R 07+ nebo ZZR1400 06+, jejich vymena zcela vyresi problem s vadnutim a i ucinek je lepsi, pancerky sem dal, ale to nepomohlo, rozdil zadny, chce to ty brzdice

ja sel ze ZX9R v roce 07, a 14 dni sem si zvykal, ale ted bych ji nevymenil za nic je to zazitek i diky podvozku, ktery je divocejsi

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZX10R

29.7.2010 v 12:41 | Nahoru | #68
Díky, díky, to ona by lítala jak divá, ale já ji zatím krotím bo teprve získávám zas jistotu, jak jsem psal je to hóóódně dlouho co jsem jezdil a to byla ještě bráchova 350dina a tohle je ale úplně o něčem jiném. No když jsem ji kupoval měla (ale jestli opravdu..?? :) na tachometru 23670 a teď už mám nějakých 27xxx Bylo to po majiteli 52hej ročník. Sice jsem tam musel udělat pár věcí, ale jinak origoš tam byl jen laďák sebring a ostatní jsem teď dělal. Jako nový gumy, proužky na kola, nová řetězovka, pancéřky, páčky titax, nějaký polepy, oči, tankpad, karbon na víčko nádrže a brejle, prostě takový pohledový vylepšení. Ještě bych chtěl tlumič řízení bo na devitce jsem ho měl a byla to dobrá věc. Už jsem to řešil s ?Assasinem? (myslím že má takový nick) a říkal že naměřují tu Tvou tak ža bude něco mít tak se ozve a u něj byla cena 4500-5000 což se mi docela líbí bo letos už jsem do toho narval tolik že desítku za tlumič už se mi dávat nechce.
Brzdy mi zatím vyhovují, jezdím spíš defenzivně takže jsem naštěstí zatím nemusel nějak výrazně extrémě brzdit. A na okruhu jsem ještě taky nebyl, přesto že mám za humny Most.. :) Ale to snad taky časem příjde.

Kawasaki ZX10R

29.7.2010 v 12:44 | Nahoru | #69
Jooo to je jasný, zrazujou tě od toho přesně ty co mají doma piano, nebo zahradní sekačku..

(reakce na) Kawasaki ZX10R

29.7.2010 v 14:06 | Nahoru | #70

Shad0w>Díky, díky, to ona by lítala jak divá, ale já ji zatím krotím bo teprve získávám zas jistotu, jak jsem psal je to hóóódně dlouho co jsem jezdil a to byla ještě bráchova 350dina a tohle je ale úplně o něčem jiném. No když jsem ji kupoval měla (ale jestli opravdu..?? :) na tachometru 23670 a teď už mám nějakých 27xxx Bylo to po majiteli 52hej ročník. Sice jsem tam musel udělat pár věcí, ale jinak origoš tam byl jen laďák sebring a ostatní jsem teď dělal. Jako nový gumy, proužky na kola, nová řetězovka, pancéřky, páčky titax, nějaký polepy, oči, tankpad, karbon na víčko nádrže a brejle, prostě takový pohledový vylepšení. Ještě bych chtěl tlumič řízení bo na devitce jsem ho měl a byla to dobrá věc. Už jsem to řešil s ?Assasinem? (myslím že má takový nick) a říkal že naměřují tu Tvou tak ža bude něco mít tak se ozve a u něj byla cena 4500-5000 což se mi docela líbí bo letos už jsem do toho narval tolik že desítku za tlumič už se mi dávat nechce.
Brzdy mi zatím vyhovují, jezdím spíš defenzivně takže jsem naštěstí zatím nemusel nějak výrazně extrémě brzdit. A na okruhu jsem ještě taky nebyl, přesto že mám za humny Most.. :) Ale to snad taky časem příjde.



S tema brzdama neni vylozene problem, ale kdyz je horko, starsi kapalina a vetsi zatez (napr. na dromu) tak sem se casem dostal packou na riditko (ale az pri brzdeni na doraz treba na miste, to ani tak za jizdy nebrzdim ze ji zmacknu na 100%). Ale brzdilo to porad dobre. Zato ta novejsi 06/07 ZX10R, ktera ma uz radialni pumpu, tak tam to nezvlada mnohem vic a videl sem motorky, co uz nemohly jezdit, protoze uz to nebrzdilo vubec. Tam to opet resi ty same brzdice. Daji se i s dopravou sehnat od 4tis, coz je v klidu. Vymena je kus za kus pak, bez uprav.

Jo Assassin ji u me meril aby mohl vyrabet montazni sadu a tlumic mi doporucoval jako kvalitni, takze do nej bez, A. s tim ma dost zkusenosti, takze ja mu verim. Sam tlumic nemam, opet aby byla vetsi sranda.

Jinak samo jezdi v klidu, nedej se rozhodit kdyz te nekde nekdo predjede na sestce ne-li necem slabsim, kamos me drti na CB500, ale to je fakt magor, jak jezdi bych si proste nedovolil, na mokru to posila do zatacek temer na koleno apod. To je ciste na tobe jak budes jezdit a jak si rychle budes jistej, tak hlavne na pohodu a s rezervou.
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist