1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10R
Creck>Hlavne Bubrak neni normalni ......... uzivatel motorky Koupit po nem masinu , tak musis mit sto litru na masinu a sto litru na opravy, vyjde to draz nez nova.
No ted sem to dosmolil v podstate to samy.
Covece ale prodal sem ZX9R po podobnym uzivani, mela 65tis a kamos si nemoh vynachvalit, lital s tim 300 v Ejpovicich pres krizovatku magor. Ted sem ji tu objevil u jednoho typka, ma asi 100tis, akorat mu nedavno pry prasknul rozvodak, ale ten sem nechaval davat v 52tis novej. Tak nevim.
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZX10R
Pravda něco jsem do toho narval, ale vím co tam mám a jizda na tom stroji je super zážitek. Jezdím pro radost a proto že jsem se na motorku vrátil loni po téměř 20ti letech tak jezdím maximálně opatrně a jen to co cítím že zvládnu. Motorka má jistě na víc než využiju, ale chci dojet vždy domů a tak jsem ještě maximální zatížení nevyzkoušel. Nelituji toho :) možná to příjde časem s větší jistotou. Jo a spotřeba se mi pohybuje 5,5 - 6,6 l/100km takže i tady je asi vidět styl jízdy. I když jednou už jsem jel i 270km/h ale na dlooooouuuhý široký prázdný rovince
ja sel ze ZX9R v roce 07, a 14 dni sem si zvykal, ale ted bych ji nevymenil za nic je to zazitek i diky podvozku, ktery je divocejsi
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZX10R
Brzdy mi zatím vyhovují, jezdím spíš defenzivně takže jsem naštěstí zatím nemusel nějak výrazně extrémě brzdit. A na okruhu jsem ještě taky nebyl, přesto že mám za humny Most.. :) Ale to snad taky časem příjde.
Shad0w>Díky, díky, to ona by lítala jak divá, ale já ji zatím krotím bo teprve získávám zas jistotu, jak jsem psal je to hóóódně dlouho co jsem jezdil a to byla ještě bráchova 350dina a tohle je ale úplně o něčem jiném. No když jsem ji kupoval měla (ale jestli opravdu..?? :) na tachometru 23670 a teď už mám nějakých 27xxx Bylo to po majiteli 52hej ročník. Sice jsem tam musel udělat pár věcí, ale jinak origoš tam byl jen laďák sebring a ostatní jsem teď dělal. Jako nový gumy, proužky na kola, nová řetězovka, pancéřky, páčky titax, nějaký polepy, oči, tankpad, karbon na víčko nádrže a brejle, prostě takový pohledový vylepšení. Ještě bych chtěl tlumič řízení bo na devitce jsem ho měl a byla to dobrá věc. Už jsem to řešil s ?Assasinem? (myslím že má takový nick) a říkal že naměřují tu Tvou tak ža bude něco mít tak se ozve a u něj byla cena 4500-5000 což se mi docela líbí bo letos už jsem do toho narval tolik že desítku za tlumič už se mi dávat nechce.
Brzdy mi zatím vyhovují, jezdím spíš defenzivně takže jsem naštěstí zatím nemusel nějak výrazně extrémě brzdit. A na okruhu jsem ještě taky nebyl, přesto že mám za humny Most.. :) Ale to snad taky časem příjde.
S tema brzdama neni vylozene problem, ale kdyz je horko, starsi kapalina a vetsi zatez (napr. na dromu) tak sem se casem dostal packou na riditko (ale az pri brzdeni na doraz treba na miste, to ani tak za jizdy nebrzdim ze ji zmacknu na 100%). Ale brzdilo to porad dobre. Zato ta novejsi 06/07 ZX10R, ktera ma uz radialni pumpu, tak tam to nezvlada mnohem vic a videl sem motorky, co uz nemohly jezdit, protoze uz to nebrzdilo vubec. Tam to opet resi ty same brzdice. Daji se i s dopravou sehnat od 4tis, coz je v klidu. Vymena je kus za kus pak, bez uprav.
Jo Assassin ji u me meril aby mohl vyrabet montazni sadu a tlumic mi doporucoval jako kvalitni, takze do nej bez, A. s tim ma dost zkusenosti, takze ja mu verim. Sam tlumic nemam, opet aby byla vetsi sranda.
Jinak samo jezdi v klidu, nedej se rozhodit kdyz te nekde nekdo predjede na sestce ne-li necem slabsim, kamos me drti na CB500, ale to je fakt magor, jak jezdi bych si proste nedovolil, na mokru to posila do zatacek temer na koleno apod. To je ciste na tobe jak budes jezdit a jak si rychle budes jistej, tak hlavne na pohodu a s rezervou.