bmw_r1300gs_cartec





Téma: kolo, tedy bicykl nejen pro trial
 
11.6.2010 v 00:26
Ahoj, chtěl bych si pořídit kolo, aby se na něm dalo poskakovat, ale aby se na tom dalo i jezdit. Takže ne klasické trialové, ale něco s převody, zřejmě s nižší a kratší stavbou rámu, ale použitelným sedlem. Takže jakýsi street trial?? Kdysi tady někdo dával fotku Twistera, je něco takového vhodným kompromisem? Dík za nápady a rady.

P.S. Je to vhodný nástroj pro trening šlapaček, tak snad nejsem moc mimo mísu.

2 reakcí na tento příspěvek kolo, tedy bicykl nejen pro trial

11.6.2010 v 11:32 | Nahoru | #1
Ahoj Fando. Toho Twistera jsem dával já. Mám Twister street trial. Určitě se na tom dá normálně jet (a to mám kliky s rock ringem, tedy maximum prostřední talíř 32z.). A pěkně se naučit rovnováhu. Ale od té doby, co jsem koupil speciál ZOO! Pitbull, tak jsem na Twistera nešáhl... U biketrialu velmi rozhoduje geometrie. Jinak se ti skáče po z. kole se zadní stavbou 377mm (ZOO) a nebo 410mm (Twister). Proto buď opatrný ve výběru. Určitě vynech dirtový kola. Ty maj délku z. stavby 410-425mm a střed šlapání -10mm (tzv. BB). U mého ZOO je BB +30mm! Je to zpočátku nezvyk, ale pomáhá to udržet kolo na zadím kole. Je ale otázka, zda ve svém věku toto chceš dělat
Já ovšem ano. Předevčírem jsem vyskočil 7 palet.Je to 103cm kolmá stěna. A po zadním koel seskočil dolů. A po zadním kole dávám už celé pasáže...
Naprostý základ je ale zadní brzda. Vozím hydraulickou ráfkovou ECHO CNC 2008 a nebo Magura HS33. Brzda musí být kousavá a podržet tě při každém poskoku.

Zvaž, zda nekoupit toto: http://dolekop.com/bazar/20562-kolo-na-trial-monty-231-x-lite Za super prachy myslím dobrá volba na univerzálnější kolo. Má zadní stavbu 400mm. Nabízí to za 5tis s pevnou p.vidlí a nebo za 6tis. se základní Marzochou.

[img]

Naposledy editováno 11.06.2010 11:35:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolo, tedy bicykl nejen pro trial

16.6.2010 v 16:06 | Nahoru | #2
DavidH> ják ve svým věku?? Vo jakým věku mluvíš?? Život začíná po padesáti!! Tak já se před pár lety narodil Ale máš pravdu, i 2LEKO, vyskakovat na zadním kole na hromadu palet se už nenaučím, tím pádem asi nepoznám nějaký milimetr sem, nebo tam. I když kratší stavba je lepší. Spíš jde o cvičení rovnováhy, sjet schody, vyskočit na lavičku, odhodit zadní kolo, vlastně co jde s normálním kolem, ale s tím freerideovým to jde snáz. Vůbec nevím co znamenají všechny ty zkratky , kterými se příspěvky jen hemží.(DH, DJB...)
A to modré kolo na fotce, je to Tvé, nebo to co ten kluk z inzerátu prodává? (Ale tak nějak si to představuji, nebo třeba i co prodává 2LEKO, jen nemám představu v čem se rozdíl)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolo, tedy bicykl nejen pro trial

21.11.2010 v 20:18 | Nahoru | #3
[quote]DavidH>Ahoj Fando. Toho Twistera jsem dával já. Mám Twister street trial. Určitě se na tom dá normálně jet (a to mám kliky s rock ringem, tedy maximum prostřední talíř 32z.). A pěkně se naučit rovnováhu. Ale od té doby, co jsem koupil speciál ZOO! Pitbull, tak jsem na Twistera nešáhl... U biketrialu velmi rozhoduje geometrie. Jinak se ti skáče po z. kole se zadní stavbou 377mm (ZOO) a nebo 410mm (Twister). Proto buď opatrný ve výběru. Určitě vynech dirtový kola. Ty maj délku z. stavby 410-425mm a střed šlapání -10mm (tzv. BB). U mého ZOO je BB +30mm! Je to zpočátku nezvyk, ale pomáhá to udržet kolo na zadím kole. Je ale otázka, zda ve svém věku toto chceš dělat
Já ovšem ano. Předevčírem jsem vyskočil 7 palet.Je to 103cm kolmá stěna. A po zadním koel seskočil dolů. A po zadním kole dávám už celé pasáže...
Naprostý základ je ale zadní brzda. Vozím hydraulickou ráfkovou ECHO CNC 2008 a nebo Magura HS33. Brzda musí být kousavá a podržet tě při každém poskoku.

Zvaž, zda nekoupit toto: http://dolekop.com/bazar/20562-kolo-na-trial-monty-231-x-lite Za super prachy myslím dobrá volba na univerzálnější kolo. Má zadní stavbu 400mm. Nabízí to za 5tis s pevnou p.vidlí a nebo za 6tis. se základní Marzochou.

[img] to je.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist