bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: střílí do karburátorů
6.6.2010 v 21:08
Zdravím všechny. Mám problém s Varaderem. Z ničeho nic začal motor střílet do karburátorů. Stalo se to za víkend 2X. Motorka byla vždy horká. Pšoukne skrz karburaci do vzducháče a vyvalí se kouř. čím to může být? Díky za každou odpověď!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) střílí do karburátorů

10.6.2010 v 08:27 | Nahoru | #1
1100Virago> Ona je to opravdu debata o ničem, ale musím se přiznat, že tomu nerozumím. Takže směs, která nehoří ve válci se zhromáždí ve výfuku (ve stejném poměru vzduch benzín - tedy chudá a nehořlavá) a stejně chudá někdy náhodou chytne ve válci a pak od toho chytne ta ve výfuku? Je jí tam sice víc, ale pořád ve stejném poměru. Nebo jak se ten poměr změní? To jako že v jednotě je síla?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) střílí do karburátorů

10.6.2010 v 08:42 | Nahoru | #2

Milos1>1100Virago> Ona je to opravdu debata o ničem, ale musím se přiznat, že tomu nerozumím. Takže směs, která nehoří ve válci se zhromáždí ve výfuku (ve stejném poměru vzduch benzín - tedy chudá a nehořlavá) a stejně chudá někdy náhodou chytne ve válci a pak od toho chytne ta ve výfuku? Je jí tam sice víc, ale pořád ve stejném poměru. Nebo jak se ten poměr změní? To jako že v jednotě je síla?



uz sem to psal vejs.. chybna predstava o horeni smesi je ta ze skoci jiskra, smes chytne a shori... a u chude zbyde vzduch, u bohate benzin.. tak to neni... ta chuda smes se jiskrou obtizneji zapaluje (od rozzhavenych svodu, nebo dohorivajicich plynu od dalsiho cyklu uz chyti snadneji... "rozhasenej" plynovej sporak taky lip zapalis sirkou nez tim zapalovacem s el.vybojem) a take rozdilne rychle hori.... vse se tam deje za rozdilnejch tlaku, mix vsech proudeni tam dela ruzny veci... obtizne si to clovek dokaze predstavit jako analogii zapaleni benzinovych par v otevrenem prostredi apod...

(reakce na) střílí do karburátorů

10.6.2010 v 09:58 | Nahoru | #3

Milos1: ...Takže směs, která nehoří ve válci se zhromáždí ve výfuku (ve stejném poměru vzduch benzín - tedy chudá a nehořlavá) a stejně chudá někdy náhodou chytne ve válci a pak od toho chytne ta ve výfuku? Je jí tam sice víc, ale pořád ve stejném poměru. Nebo jak se ten poměr změní? To jako že v jednotě je síla?


Už to dobře popsal assassin s tím sporákem. Samozřejmě, směs je chudá na to, aby chytla výbojem jiskry na svíčce. Jenže zbytky ve výfuku zapálí plamen dohořívání z válce, a to je fakt o dost jinačí kafe. Počítám, že kdyby se v motorkách pořád provozovaly lihové svíčky ze začátku minulého století, asi by se zápalem chudé směsi takové problémy nebyly (ale taky by nejvyšší pracovní otáčky byly v rozsahu dnešních dieselů).
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Je 50000 tkm pro varadero moc? [1, 2] Honda XL 1000V Varadero, Honda FJS 600 Silver Wing Rocco10000 38 24.3.2024 v 18:29 karlos-transalp
Seřízení klapek sání Honda XL 1000V Varadero mkl33 6 15.3.2024 v 23:48 Fiko
Nefunkční tachometr Honda XL 1000V Varadero kanar1970 8 7.3.2024 v 06:04 vilemx
LED Žárovky H4 Honda XL 1000V Varadero JadaH 13 2.3.2024 v 07:15 mibor
Honda Varadero XL 1000 V rv2003 v n... Honda XL 1000V Varadero mkl33 15 11.2.2024 v 21:32 Zdeník204


TOPlist