globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: střílí do karburátorů
6.6.2010 v 21:08
Zdravím všechny. Mám problém s Varaderem. Z ničeho nic začal motor střílet do karburátorů. Stalo se to za víkend 2X. Motorka byla vždy horká. Pšoukne skrz karburaci do vzducháče a vyvalí se kouř. čím to může být? Díky za každou odpověď!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) střílí do karburátorů

9.6.2010 v 09:02 | Nahoru | #1
Kinyo> Co podle tebe asi dělá sytič? Podle tebe zřejmě ochudí směs aby motor lépe chytnul. Pravý opak je pravdou. Jinak střílení do výfuku je bohatá směs. Ono totiž kdyby byla chudá, tak nemá v tom výfuku co hořet a bouchat. Střílení do karbusu je chudá. Zkontroloval bych těsnost kolem celého sání (občas se někde něco povolí). Někde to přisává falešný vzduch a ten "ředí" směs. Dobrá metoda je hadr namočený v techničáku a ten dát cestě sání na volnoběh očuchat. Když se někde zvednou otáčky, tak si to tam tudy přisává přisává falešný vzduch a ten "ředí" směs. Pří zkoušce si to přisaje z hadru bohatší. Není důvod, proč by se sama od sebe změnila poloha jehly, nebo se něco událo s dírama v tryskách, když to před tím nic špatného nedělalo. Indikace podle barvy izolátoru na svíčce je také dobrá a jednoznačná.

Naposledy editováno 09.06.2010 09:08:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) střílí do karburátorů

9.6.2010 v 09:19 | Nahoru | #2

Milos1: Jinak střílení do výfuku je bohatá směs. Ono totiž kdyby byla chudá, tak nemá v tom výfuku co hořet a bouchat.


Zase špatně. Právě proto, že směs je chudá, nezapálí se při každé jiskře a uniká nespálená do výfuku, kde se nashromáždí. V momentě, kdy se podaří zapálit směs ve válci a otevře se výfukový ventil, dojde ke vznícení směsi ve výfuku a BUM.

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) střílí do karburátorů

9.6.2010 v 16:24 | Nahoru | #3

Milos1>Kinyo> Co podle tebe asi dělá sytič? Podle tebe zřejmě ochudí směs aby motor lépe chytnul. Pravý opak je pravdou. Jinak střílení do výfuku je bohatá směs. Ono totiž kdyby byla chudá, tak nemá v tom výfuku co hořet a bouchat. Střílení do karbusu je chudá. Zkontroloval bych těsnost kolem celého sání (občas se někde něco povolí). Někde to přisává falešný vzduch a ten "ředí" směs. Dobrá metoda je hadr namočený v techničáku a ten dát cestě sání na volnoběh očuchat. Když se někde zvednou otáčky, tak si to tam tudy přisává přisává falešný vzduch a ten "ředí" směs. Pří zkoušce si to přisaje z hadru bohatší. Není důvod, proč by se sama od sebe změnila poloha jehly, nebo se něco událo s dírama v tryskách, když to před tím nic špatného nedělalo. Indikace podle barvy izolátoru na svíčce je také dobrá a jednoznačná.

Jo a ja sem nikdy nepsal ze studenej motor bez sytice chytne lip a naopak ja tady furt tvrdim ze kdyz je chuda smes ze strili do karbyce a kdyz je bohata tak do vyfuku.Spis by me zajimalo kolik je tady praktiku a neto jen teoretiku.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Je 50000 tkm pro varadero moc? [1, 2] Honda XL 1000V Varadero, Honda FJS 600 Silver Wing Rocco10000 38 24.3.2024 v 18:29 karlos-transalp
Seřízení klapek sání Honda XL 1000V Varadero mkl33 6 15.3.2024 v 23:48 Fiko
Nefunkční tachometr Honda XL 1000V Varadero kanar1970 8 7.3.2024 v 06:04 vilemx
LED Žárovky H4 Honda XL 1000V Varadero JadaH 13 2.3.2024 v 07:15 mibor
Honda Varadero XL 1000 V rv2003 v n... Honda XL 1000V Varadero mkl33 15 11.2.2024 v 21:32 Zdeník204


TOPlist