globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kdo přešel z V2 na 4V??
10.5.2010 v 10:45
Zdarec.Po weekendové projíždce s přítelkyní, a následně pák solo s kámarádama mi začala vrtat hlavou myšlenka zkusit 4 vál. Proč?Jedna věc je ta, že mě u VTR štve malá nádrž+relativně velká spotřeba a tím pádem malý dojezd. Celkově je to taková hrubější motorka(vím,jak pro koho ..)..Nejezdím kudlu,jen občas když jedu sám tak tomu naložím, jinak poklidný tempo s přítelkyní. Jelikož nepotřebuju extra výkon, tak se koukám po 6ti kilu - Konkrétně se mi líbí ZX6R 2001+ nebo Fazera 2001+...A ted tu proč píšu-je tu někdo, kdo přešel z V2(klidně i šestky) na řadověj 4 vál??Proč jste přešli,vaše dojmy, jakýkoliv postřehy.díky...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 16:34 | Nahoru | #91

Cosmogagy>muzem si vymenit masiny, coo?? Terce by se firestorm celkem zamlouval



Ty gagy,ne že bych chtěl být hajzl,ale CBR600 se mi nelíbí, já raději tu ninju ..
Btw.:Pak se musíme domluvit na toho scuka jak jsme se bavili jestli máš furt zájem...

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 16:34 | Nahoru | #92

jawar640>Ty bubraku,jen taková typická debiloidní otázka-má ta ninja kolem toho roku 2001+ nějaký typický posery na který bych si měl dát bacha?(např. vyskakující dvojka,únik oleje tam nebo tam,atd.)-nebavím se tedo základních věcech jako vařený kapoty,gumy,řetez atd...



Nevim o zadny slabine, kdysi sem neco zaslech snad o napinaku rozvodu, ale nevim v jakych letech, spis bych rekl pred 00.

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 16:38 | Nahoru | #93

jawar640>Ty gagy,ne že bych chtěl být hajzl,ale CBR600 se mi nelíbí, já raději tu ninju ..
Btw.:Pak se musíme domluvit na toho scuka jak jsme se bavili jestli máš furt zájem...


Jinak měl jsem Ninju 600 rok 98. Jo ty ročníky měly problémy z napínákem rozvodu. Mě to zrovna nepotkalo. Ale měl jsem ji rok a jako do 8500 otáček to nejelo.

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 16:40 | Nahoru | #94

jawar640>Ty gagy,ne že bych chtěl být hajzl,ale CBR600 se mi nelíbí, já raději tu ninju ..
Btw.:Pak se musíme domluvit na toho scuka jak jsme se bavili jestli máš furt zájem...



jasne ze mam, jak to budu mit trochu volnejsi, tak se s Terkou ozveme

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 17:12 | Nahoru | #95

GRASSEL>výkon a chování je vlastně kompletně celek motorky tudíš si teď dal dohromady všechny čtyřválce, asi tak stejně jakobych 1098 srovnal s SV 650............blbost nemyslíš?!

Ja jsem ted o vikendu jednu 1098 honil kdyz jsem jel do harachova. Byl jsem za kapotama stocenej do klubicka a hnal to do kopce co to dalo a on si tam tak sedel jakoby nic a jel tech 180 s prstem v nose. Pak jsem ho potkal jeste jednou u Zeleznyho brodu ale to jel opacnej smer.

Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 17:36 | Nahoru | #96
A co třeba VFR 800 ?

Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 17:49 | Nahoru | #97
přechází se jenom z 4V na 2V, to kurfa nevíš???!!!!

Naposledy editováno 10.05.2010 17:50:09

Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 18:12 | Nahoru | #98
Já skusil pár v2 ze 4válů a dycki sem se rozjel až po dlouhý době

Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 20:03 | Nahoru | #99
A nebo naškudlit penízky a počkat si na FZ8

2 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 20:05 | Nahoru | #100
ja presel ze ctyrvalu na dvouhrnek a uz bych nemenil, ctyrval me bavi az od horni poloviny ot.spektra kdy semtam kopne jako dvouvalec jenze to uz na ctyrhrnku jedu jak vyndanej v ilegalnich rychlostech. Akorat jsem se na dvouvalci ucil znovu jezdit... Proste me dvouhrnek bavi vic i kdyz ctyrval ma vic vykonu, ale je takovej motorove vymenstruovanej....

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 20:41 | Nahoru | #101
dewwil> moje rec

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 20:55 | Nahoru | #102

Bubrak ZX10R>

V2 ma tu hrubou silu dole, kterou vic citis, i kdyz to jede min a kdyz cekas, ze to konecne trochu pojede, tak to zdechne.



Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 20:57 | Nahoru | #103
2 zdenek: Jo,tak to by byla značka ideál, ale nechrápu s bankéřkou,takže asi nic

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 21:13 | Nahoru | #104

dewwil>ja presel ze ctyrvalu na dvouhrnek a uz bych nemenil, ctyrval me bavi az od horni poloviny ot.spektra kdy semtam kopne jako dvouvalec jenze to uz na ctyrhrnku jedu jak vyndanej v ilegalnich rychlostech. Akorat jsem se na dvouvalci ucil znovu jezdit... Proste me dvouhrnek bavi vic i kdyz ctyrval ma vic vykonu, ale je takovej motorove vymenstruovanej....



napsal jsi to dobře... byť 2V neleží vykonem ani u kotniku 4V.....prostě baví a těšíš se na něj.....4V od 7000 tis do konce už jedeš 200kila a výš...a to je špatně...u 2V si to užiješ dřive

jinak jsme dali na FZS 6 o 2 zuby meně vpředu na zubaty kolco a sice nejede 260 ale jen 220,ale od 50 do 220 na šestku.....tak nevim co tě baví

2 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 21:47 | Nahoru | #105
no klucí hlavně si myslím že jste pořád trošku nekonkrétní tím chci říct to že ne každej dvouvál by vás bavil a naopak jako mě čtyřvál

prostě rozlišovat motorku podle válců je blbost, už jen když se člověk zamyslí nad tím házením do jednoho pytle například SV 650 - duc 916
dám příklad, bavěj mě čtyřválce ale přesto mě spousta z nich nechytlo např. 1000rr 05, R6R 07................a další.
nebavěj mě moc dvouválce ale přesto mě RSV chytlo

je motorka a motorka, ne podle počtu válců ale podle celkovýho projevu a chování

.....................

no ale jediná věc je pravda, že dvouválec je mrdka a nejede

Naposledy editováno 10.05.2010 21:50:55

Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 22:00 | Nahoru | #106
Každému co jeho jest Jel jsem na R1 04 a ta mě vůbec nenadchla do 6tisíc to nejelo a pak to zase jelo jako prase nic pro mě,těšil jsem se,až si zase sednu na svýho SVtraktora

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 22:05 | Nahoru | #107

GRASSEL>no klucí hlavně si myslím že jste pořád trošku nekonkrétní tím chci říct to že ne každej dvouvál by vás bavil a naopak jako mě čtyřvál

prostě rozlišovat motorku podle válců je blbost, už jen když se člověk zamyslí nad tím házením do jednoho pytle například SV 650 - duc 916
dám příklad, bavěj mě čtyřválce ale přesto mě spousta z nich nechytlo např. 1000rr 05, R6R 07................a další.
nebavěj mě moc dvouválce ale přesto mě RSV chytlo

je motorka a motorka, ne podle počtu válců ale podle celkovýho projevu a chování

.....................

no ale jediná věc je pravda, že dvouválec je mrdka a nejede


< rejp >Najdi u vas v ty rovinaty oblasti nejaky pekny kroucenky a ja ti prijedu ukazat jak jezdi SV. < / rejp >

Naposledy editováno 10.05.2010 22:05:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 22:07 | Nahoru | #108
pylot> v rovnatý oblasti?!

Hele budu rád, přijeď, vyber si trasu jaká ti bude sedět a budu rád když mi to ukážeš ale bohužel vím jak si SV vede, i v zatáčkách no ale budu rád, bude sranda

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 22:08 | Nahoru | #109
GRASSEL> jasne.jde o celkovou koncepci te motorky, treba VTR SP01-02 se chova jako ctyrval..treba no a stema mrdkama bych pomlcel

Naposledy editováno 10.05.2010 22:09:27

Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 22:08 | Nahoru | #110
VFR je vynikající, takové něco mezi:) A jestli volit mezi 2V a 4V, tak jsem pro 2V... sice trochu menší rozsah otáček, ale je to takový diesel v motorce, mazec zvuk a zátah... a nepřestane tak rychle bavit jako čtyřvál;) Na pohodu i na krev

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 22:09 | Nahoru | #111
Džanek> VTR sp1 se chová jako čtyřvál?! Na jakým čtyřválci si proboha jel?! RSV je ve vrchu o dost lepší než VTR sp1 a i tak to nahoře nejelo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 22:12 | Nahoru | #112
pylot> ale jinak je dobrá silnice z Probulova na Čimelice tam je to samá zatáčka a furt nahoru dolu ale málokdo na to má koule protože je celá trasa posetá stromama jeden vedle druhýho který jsou široký jako kráva

ale pokud bys mi teda chtěl ukázat jak to mydlíš na SV tak se ozvy

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 22:13 | Nahoru | #113

GRASSEL>pylot> v rovnatý oblasti?!

Hele budu rád, přijeď, vyber si trasu jaká ti bude sedět a budu rád když mi to ukážeš ale bohužel vím jak si SV vede, i v zatáčkách no ale budu rád, bude sranda

Je to v planu.

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 22:13 | Nahoru | #114
GRASSEL> no dole to bylo KO a jelo to az nahore...co ja vim ale jako 2 val se to rozhodne nechovalo proto sem si ji nekoupil

Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 22:13 | Nahoru | #115
no já jsem už pár kousků V4 i V2 zkusil. No a narovinu ti reknu, ze jestli sahnes po V4 600 tak se poseres. Vubec to nejede do 8tis az potom, pak ale hrozne linearni prubeh, nuda proste.Fakt parada jezdit 8-14tis.ot po silnici...zadnej kroutak. U V2 600,750,1000 je to pohoda... No a V4 1000 a vejs se bat nemusis...stejne tocit do desiti na silnici 140konovou motorku je trochu nesmysl a vyuzijes to 2xza vyjizdku...hlavni co na silnici vyuzijes je kroutak a ne vykon!!! a takovej bandit,xjr,zrx,vfr,cbf... a jiny nesportovni stroje tahnou od 3tis fajnove.
Jednoduse moje poznani:
1valce od 400 jedou dole fajn
2valce od 600 jedou dole fajn
4valce od 800 jedou dole fajn
:)
4val 600 na okruh...

Takze chces-li 4val obsah 800 vejš.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 22:14 | Nahoru | #116

GRASSEL>pylot> ale jinak je dobrá silnice z Probulova na Čimelice tam je to samá zatáčka a furt nahoru dolu ale málokdo na to má koule protože je celá trasa posetá stromama jeden vedle druhýho který jsou široký jako kráva

ale pokud bys mi teda chtěl ukázat jak to mydlíš na SV tak se ozvy

To by slo. Ja neplanuju padat. To jsem radsi druhej nez rozmazlej. Ale projedem to v poklidu tam a zaptky a druhy kolo uz to muzem hnat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 22:15 | Nahoru | #117
pylot> nema problema

Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 22:22 | Nahoru | #118
to pylot a grassel: až budete teda litat tak to my dejte vědět, rád se nato přijedu kouknout

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 22:23 | Nahoru | #119
GRASSEL> se na vas prijedu podivat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 22:26 | Nahoru | #120

Džanek>GRASSEL> se na vas prijedu podivat


Jo taky bych jel. Kamarád teď koupil trochu pobouchaný SV, tak když něco zbyde...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... AlbiVTR 32 6.4.2024 v 08:26 Krovak
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm djbell 75 9.1.2024 v 16:55 djbell
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 8 25.9.2023 v 08:00 krokoš
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 0 10.8.2023 v 09:20 ujec76
tacho na Hondu VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 1 2.8.2023 v 22:17 Prasčenko


TOPlist