Zdravím,tak jsem měl problém s autom.sycením při studeném startu. Závada byla v zaseklém ovladači klapek které se má volně asi 20mm pohybovat a které se posunuje zahříváním chladící kapaliny směrem doleva,čímž snižuje otáčky na volnoběžné. Jenže toto snížování otáček na volnoběh se mě začne dít až když je teplota v polovině a dál směrem k červenému. Do té doby mám otáčky stále kolem 1400-1500ot/min.To trvá zhruba 10minut. Neví prosím z Vás někdo čím se šteluje sycení??
Naposledy editováno 09.05.2010 13:32:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM900
Blekota>Tak to bych s tim měl něco dělat. než mě otáčky klesnou na volnoběžné tak je to asi těch 5 minut. Jenže nevim s čím mám pohnout a jak se to šteluje...Vim jen že se tam na základě teploty chlaď. kapaliny roztahuje vosk,který mecanicky posunuje klapku která má na starosti to sycení.
Mě to klesne na volnoběžné otáčky tak za 2 minuty. A v čem je problém? Nastartuješ, vyjedeš a ohříváš pomalou jízdou. Ohřáto máš do tří minut
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motocyklový olej 4T Yamaha TDM 900 | Sidonius78 | 25 | 2.6.2024 v 10:37 combust |
Jak zvýšit volnoběh u TDM 900 Yamaha TDM 900 | Milanbohy | 7 | 13.4.2024 v 21:59 StiefTomas |
Nefunkcni ABS na zadnim kole Yamaha TDM 900 | Valpen | 9 | 30.1.2024 v 18:44 rtin |
Norsko - pobrezni cesta 2023 Yamaha TDM 900 | Valpen | 7 | 29.12.2023 v 20:06 StB |
Svařování přímo na motorce Yamaha TDM 850, Yamaha TDM 900 | Milzno | 10 | 10.8.2023 v 09:22 mta |