globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: TDM900
8.5.2010 v 17:47
sycení TDM 900
Zdravím,tak jsem měl problém s autom.sycením při studeném startu. Závada byla v zaseklém ovladači klapek které se má volně asi 20mm pohybovat a které se posunuje zahříváním chladící kapaliny směrem doleva,čímž snižuje otáčky na volnoběžné. Jenže toto snížování otáček na volnoběh se mě začne dít až když je teplota v polovině a dál směrem k červenému. Do té doby mám otáčky stále kolem 1400-1500ot/min.To trvá zhruba 10minut. Neví prosím z Vás někdo čím se šteluje sycení??

Naposledy editováno 09.05.2010 13:32:33

1 reakcí na tento příspěvek TDM900

9.5.2010 v 13:37 | Nahoru | #1
Vim že sycení má na starost řídící jednotka,ale je tam i pár šroubků. Než s nějakým otočím tak se chci raději zeptat,ať si tam něco nerozházím...

1 reakcí na tento příspěvek TDM900

10.5.2010 v 20:42 | Nahoru | #2
Nebo alespoň neví někdo jak dlouho přibližně by mělo probíhat automatické sycení na vstřikování???

TDM900

11.5.2010 v 15:36 | Nahoru | #3
Sytí někomu motorka se vstřikováním dýl než 5 minut???

TDM900

12.5.2010 v 11:53 | Nahoru | #4
je mi líto, ale s tvým problémem asi tady nikdo nemá zkušenost

TDM900

13.5.2010 v 08:06 | Nahoru | #5
Zlaty karburatory , jeste ze jsem tedy na motoru predelal tu strikacku na karbce

TDM900

14.5.2010 v 16:00 | Nahoru | #6
Mě by právě alespoň zajímalo,jak dlouho by mělo trvat sycení(plus-minus) na stříkačce. A jestli se toto dá nějakým spůsobem seřídit. Mě se dostane motor na volnoběžné otáčky až když je teplote chladicí kapaliny v polovině. Nevim jestli je to tak normální...Díky všem

1 reakcí na tento příspěvek TDM900

19.5.2010 v 11:20 | Nahoru | #7
Tak to bych s tim měl něco dělat. než mě otáčky klesnou na volnoběžné tak je to asi těch 5 minut. Jenže nevim s čím mám pohnout a jak se to šteluje...Vim jen že se tam na základě teploty chlaď. kapaliny roztahuje vosk,který mecanicky posunuje klapku která má na starosti to sycení.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM900

22.5.2010 v 08:54 | Nahoru | #8

Blekota>Tak to bych s tim měl něco dělat. než mě otáčky klesnou na volnoběžné tak je to asi těch 5 minut. Jenže nevim s čím mám pohnout a jak se to šteluje...Vim jen že se tam na základě teploty chlaď. kapaliny roztahuje vosk,který mecanicky posunuje klapku která má na starosti to sycení.



Mě to klesne na volnoběžné otáčky tak za 2 minuty. A v čem je problém? Nastartuješ, vyjedeš a ohříváš pomalou jízdou. Ohřáto máš do tří minut

(reakce na) TDM900

23.5.2010 v 10:50 | Nahoru | #9
seikos> Ahoj. Jenže i když ohřívám pomalou jízdou a třeba stojim na světlech tak mám volnoběh asi těch 1400-1500 ot/min. Až když ručička budíku teploty chl.kapaliny je v polovině-na zdvojené čárce-tak mě to klesne na správné volnoběžné otáčky. Tj.1150ot/min. jak se šteluje samotný volnoběh vím,ale nevim čím čím otáčky sycení.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM900

31.7.2012 v 19:28 | Nahoru | #10
Blekota>

čoveče mám stejnej problém.vyřešil jsi to?jak?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM900

12.8.2013 v 18:43 | Nahoru | #12
Blekota> ....ZROVNA NEDÁVNO JSEM ŘEŠIL PODOBNÝ PROBLÉM.MOJE TDM KA ZA STUDENA SI DĚLALA CO CHTĚLA.JEDNOU CUKALA , JELA NA JEDEN VÁLEC OBČAS ZASE JELA NORMÁLNĚ....MUSEL JSEM PŘIDAT NA VOLNOBĚHU AŽ NA 1500 OTÁČEK JINAK DĚLALA BORDEL.... PO NĚKOLIKA POKUSECH JSEM ZAJEL DO PŘELOUČE K FIRMĚ IGNITECH. OD TÉTO FIRMA MÁM V MOTORCE JEJICH ŘÍDÍCÍ JEDNOTKU. PŘIJEL JSEM TAM OKAMŽITĚ SE MI ZAČALI VĚNOVAT DVA CHLAPI NA TO VLÍTLI....TRVALO TO CELÉ ASI 6 HODIN HODLILI MAŠINU NA BRZDU A MAKALI JAK O ŽIVOT... VÝSLEDEK JE ŽE ZJISTILI, ŽE ZÁVADA BYLA PŘIŠKRCENÉ ŠKRTICÍ KLAPCE....DALI JSME TAM NOVOU A MOTORKA PŘEDE JAK HODINKY....ZKUS TU KLAPU....ALE V KAŽDÉM PŘÍPADĚ ...IGNITECH PŘELOUČ...MACHŘI JAK PRASE ...DOPORUČUJI NAMEILOVAT JIM ZÁVADU A PROPBAT TO S NIMI...FAKT FRAJEŘI .... MAJÍ ALE STRAŠNĚ HODNĚ PRÁCE , REAUGUJÍ JEN NA MAILY , TEL. VŮBEC NEBEROU...ZKUS TO S IGNITECHEM

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM900

12.8.2013 v 19:44 | Nahoru | #13

saki píše: Blekota> ....ZROVNA NEDÁVNO JSEM ŘEŠIL PODOBNÝ PROBLÉM.MOJE TDM KA ZA STUDENA SI DĚLALA CO CHTĚLA.JEDNOU CUKALA , JELA NA JEDEN VÁLEC OBČAS ZASE JELA NORMÁLNĚ....MUSEL JSEM PŘIDAT NA VOLNOBĚHU AŽ NA 1500 OTÁČEK JINAK DĚLALA BORDEL.... PO NĚKOLIKA POKUSECH JSEM ZAJEL DO PŘELOUČE K FIRMĚ IGNITECH. OD TÉTO FIRMA MÁM V MOTORCE JEJICH ŘÍDÍCÍ JEDNOTKU. PŘIJEL JSEM TAM OKAMŽITĚ SE MI ZAČALI VĚNOVAT DVA CHLAPI NA TO VLÍTLI....TRVALO TO CELÉ ASI 6 HODIN HODLILI MAŠINU NA BRZDU A MAKALI JAK O ŽIVOT... VÝSLEDEK JE ŽE ZJISTILI, ŽE ZÁVADA BYLA PŘIŠKRCENÉ ŠKRTICÍ KLAPCE....DALI JSME TAM NOVOU A MOTORKA PŘEDE JAK HODINKY....ZKUS TU KLAPU....ALE V KAŽDÉM PŘÍPADĚ ...IGNITECH PŘELOUČ...MACHŘI JAK PRASE ...DOPORUČUJI NAMEILOVAT JIM ZÁVADU A PROPBAT TO S NIMI...FAKT FRAJEŘI .... MAJÍ ALE STRAŠNĚ HODNĚ PRÁCE , REAUGUJÍ JEN NA MAILY , TEL. VŮBEC NEBEROU...ZKUS TO S IGNITECHEM


...a všiml sis, že to vlákno založil před 3 lety?

(reakce na) TDM900

12.9.2013 v 22:24 | Nahoru | #14

w.o.l.f. píše: ...a všiml sis, že to vlákno založil před 3 lety?




..si mě rozsekal bránici..

Vážně. Jenže to je právě ten problém! Když člověk hledá, tak si lehce nevšimne datumu, protože musí pročíst stovky příspěvků, ať už o hovně nebo k věci.. A pan zakladatel? Když si nevěděl rady, tak bylo vlákno založený raz dva a jak to vyřešil, tak už se vysral na ostatní.. Běžnej obrázek .. Kdyby napsal o odstranění závady dva řádky a jako poslední "už sem nepolezu nepište mi", tak je to v pohodě.. Jenže hovno.. Je to stejný, jako když m.r.d.á a nemá kule
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jak zvýšit volnoběh u TDM 900 Yamaha TDM 900 Milanbohy 7 13.4.2024 v 21:59 StiefTomas
Nefunkcni ABS na zadnim kole Yamaha TDM 900 Valpen 9 30.1.2024 v 18:44 rtin
Norsko - pobrezni cesta 2023 Yamaha TDM 900 Valpen 7 29.12.2023 v 20:06 StB
Motocyklový olej 4T Yamaha TDM 900 Sidonius78 22 15.9.2023 v 10:36 jameseric
Svařování přímo na motorce Yamaha TDM 850, Yamaha TDM 900 Milzno 10 10.8.2023 v 09:22 mta


TOPlist