globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)
 
2.5.2010 v 12:44
Vzhledem ke včerejší diskuzi ve vlákně ,,Velký problém s kW" bych rád znal názor širšího spektra lidí na níže uvedenou změnu zákona. Pointu jsem si s dovolením půjčil od uživatele Prackarr a několika dalších uživatelů. Tímto jim přiznávám všechna autorská práva

Zároveň bych chtěl znát, co vás napadá jako nedomyšlené v této změně. Mě osobně napadla jediná věc a to je celkem extrémní případ:

V 18ti udelam ridicak na Acko a pak do 21 nesednu na motorku, pak si koupim litra, tim 3 letym nosenim toho ridicaku v kapsi ziskam dost zkusenosti na to abych nebyl "novacek"

Je pravda, že pokud bych si chtěl ve 24 udelat papíry na neomez, tak to bude dost otravné, ale myslím si, že předchozí povinná praxe má něco do sebe. Klidně pište své návrhy na zlepšení.
_____________________________________________________________________________________________

Vzhůru do diskuze a hlasujte v anketě! Jak staří orli tak mladí šušni jako jsem já!



Naposledy editováno 02.05.2010 12:46:03
Anketa: Tato změna by byla:
Lepší než současné znění zákona
54%
134
Horší než současné znění zákona
46%
113

1 reakcí na tento příspěvek Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)

2.5.2010 v 17:17 | Nahoru | #1
Já bych nebyl proti, ale od skupina A18 by chtěla vymslet nějak jinak ptž co dneska člověk sežene víceválcovýho s objemem do 500 ccm? Těch motorek od 125ccm do 500ccm se vyrábí děsně málo. Děsně mě štve, že se v Evropě zavrhla třída 400 ccm...

(reakce na) Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)

2.5.2010 v 17:22 | Nahoru | #2
Danke>
To by se právě mohlo změnit. Japonci vyrábí pro svůj trh spoustu čtyřstovek. Jenže jinde v EU takový "ochcávačky" s výkonem v TP a skutečným jako tady asi moc nejsou. Alespoň na hlavních (západních) moto trzích. Takže dovoz čistě do ČR by treálnej nebyl. Kdyby se tady dodržovaly regule tak by nemusel být problém.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist